Op een dag loop je ergens rond en maak je oogcontact.Je kijkt elkaar aan en nog een keer als jullie al een aantal meter uit elkaar zijn gelopen en dan...


Hij had kunnen teruglopen,ik had om een aansteker kunnen vragen,hij had mijn naam kunnen vragen,ik had iets kunnen laten vallen,hij had het kunnen oprapen,ik had hem kunnen bedanken,hij had mij mee kunnen vragen voor een drankje,ik had hem mijn emailadres kunnen geven,hij kon zijn mobiele nr kunnen geven,we hadden met elkaar kunnen chatten,hij had kunnen lachem om mijn humor,ik had kunnen lachen om zijn flauwe grapjes,we hadden kunnen afspreken.


Hij had me kunnen kussen,ik kon met hem meegaan naar zijn huis,hij had me op bed kunnen leggen,ik had hem kunnen uitkleden,hij had me een mijn ontbijt kunnen klaarmaken,ik had zijn was kunnen doen,hij had me naar huis kunnen brengen,ik had hem kunnen vragen om te blijven,we hadden een relatie kunnen krijgen.

Hij had me aan zijn vrienden kunnen voorstellen,ik had het alleen maar over hem kunnen hebben met mijn vriendinnen,hij had me lieve smsjes kunnen versturen,ik had hem altijd kunnen bellen,hij zou romantisch kunnen zijn,ik had zijn meisje kunnen zijn,we zouden verliefd verliefd op elkaar zijn..


Maar nee...We lopen gewoon door...

Dit is verteld in de vrouwpersoon, heb hem van me zusje maar vond dat ik hem echt moest plaatsen!