1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    122
    01-03-2002

    wa salaam wr wb,

    ze kan er wat van a islamietje..net op het laatste moment laat ze ons in spanning staan..Dus ga verder aub met je verhaal voor er dames aan een hartaanval sterven van spanning..yalahie ziedie!

    wa salaam wr wb
    wa aleikoem salaam wa rahmatoe Alah wa Barakatoe.....

    Voor de zusters..Klik hieronder:
    http://communities.msn.nl/ONLYFORMOSLIMMEISJES

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    heeee hehehehehehe hallo schatjessssss hehehehe ik moest ff weg vandaar dat ik niet verder ging ewa ik ga wel weer beginnen hehehe


    Ik bleef met grote ogen verbazen kijken en een open mond en op dat moment zei tarik: Welkom schatje dit is me Huis hij is helemaal nieuw ingericht alles speciaal voor jou
    OOOOH tarik wallah ik sta met een mond vol tanden wat mooi ik kan het niet geloven .
    Van binnen voelde ik zo'n vreugde je wilt nie weten
    En dit allemaal door een jongen die ik van chat heb ontmoet ligt het geluk me dan echt toe????
    Of is het gewoon schein???
    Ik weet het nie weer al die vragen door me hoofd pffff oke oke safi selma concentreer je nu gewoon op je schatje tarik zeg ik tegen mezelf
    Ik voelde me zo warm en veilig bij hem
    Kom hbiba ik geef je een rondleiding in je huis hehe
    Ik keek hem aan en zei: tarik hoe bedoel je mijn huis??
    Ewa selma we gaan over 3 en half jaar trouwen toch? en nu mag je alvast aan je nieuwe huis wennen en hij gaf me een kus
    Hij gaf me een grote rondleiding alles liet ie me zien zelfs de binnen kant van de wc pot hehe ewa toen kwam de slaapkamer
    Wouw wat was ie mooi en romantisch ingericht!!!!
    Een witte hemelbed heel groot en leken wel duizenden kussen van zachte zeide en hele mooie zachte zeide overtrek en bijpassende gordijnen en alles gewoon en er lagen rosen op het bed en allemaal kaarsjes en tot me grote verbassing een tafeltje met een dinee
    Toen verluisterde hij in me oor:Schatje ik hoor je buikje knorren kom we gaan eten!
    Ik wist nie wat ik moest zeggen van blijschap
    Ik voelde me zo gelukkig .
    We gingen zitten aan het tafeltje in de slaapkamer en hij deed een lekker romantische muziekje aan naar het eten gingen we dansen en toen vielen we moe op bed
    JA je leest het goed Op bed!!!

    Ik wist nie wat me bezielde maar opeens voelde ik me zo erg aangetrokken aan hem en ik kon me gevoelens niet meer in bedwang houden wajoo ik kon me nie meer beheersen
    Waar was al me zelfrespect gebleven???
    Hij begon op me in te zoenen en het werd steeds heftiger en heftiger.
    Hij trok z'n shirt uit en m'n truitje ook
    En ik wou nie verder ik was bang geworden maar het was te laat hij trok al z'n broek uit en mijn spijkerbroek had ie ook al uitgetrokken
    ik had hem nooit zo meegemaakt hij was opeens zo sterk ik wou hem van me af slaan maar lukte nie hij deed me benen open en ging met z'n penis in me vagina ik begon te gillen te schreeuwen tarik hou op niet doen nee ik smeek je aub doe het me nie aan nee nee niet doen!!!! ik bleef maar schreeuwen en huilen en slaan maar niks helpte
    Hij zei tegen me: Selma nee schatje laat me me gang gaan we gaan toch trouwen het maakt nie uit liefje ik hou van je en hij kwam in me hij bleef doorgaan tot ie klaar kwam toen ging die opbed liggen en slapen ik voelde niks meer me hele lichaam was verlamd en me vagina brandde helemaal van pijn ik kon me benen nie dicht doen en enigste wat ik zag was ROOD!!! het hele laken was rood en me kussen was nat van tranen me taren waren op me stem was roestig van het gegil en geschreeuw ik was droog me leven was kapot
    Ik realisseerde me dat ik nu een vrouw was en me hele leven kapot was
    Hij heeft iets gedaan wat ik nie wou
    Was het nou me eigenschuld??? heb ik het uitgelokt jaaa ik heb het uitgelokt???
    Maar ik vertrouwde hem verdomme ik vertrouwde hem!!!!!
    Ik kreeg opeens tranen ik bleef aar huilen ik kon nie stoppen ik wou opstaan maar het lukte nie
    ik kruipte naar de grond en ging in een hoekje zitten
    en daar viel ik inslaap
    even later word ik wakker door z'n stem hij pakt me bij me arm en tilt me op hij neemt me mee naar de douch en was me hele lichaam vervolgens doe ik zelf me kleren aan Opeens barst ik uit
    Ik begin te schreeuwen te schelden alles wat maar lukt
    hij komt naar me toe en geeft me een klap in me gezicht
    Ik voelde het nie van woedde :VERDOMME VIEZE KL O O T Z A K JE HEBT ME VERKRACHT en weer val ik op de grond huilen ik heb geen energie om op te staan
    Hij begint te lachen en zegt: Kom op selma stel je nie zo aan het moest toch een keer gebeuren dus zeik nie zo en schiet op dan kan ik je afzetten bij je straat
    Huh??? Tarik wat mankeert jou is dit de werkelijke tarik heb je hier op een half jaar gew8 om mij te verkrachten
    Kom op selma je wou het zelf ook!!!

    Waarom Tarik Waarom!!!! waarom verdomme waarom wat heb ik misdaan aan wat heb ik dit verdiend waarom je hebt me hele leven kapot gemaakt waarom!!!!!
    Hou je bek ff stomme s l e t t e bak denk je nou echt dat ik met jou zou willen trouwen ja laat je n e u k e n door de eerste beste ga nu maar een jongen uit de bergen in marokko zoeken hehehehe en ik ga opzoek naar eene chte maagdelijke meid
    hehehehe

    Tranen alleen maar tranen zag ik ik kan mezelf wel doden nu!!!
    Het was me eigen schuld dus???
    Naar ales bracht hij me naar huis
    ik voelde me vies en gebruikt
    ik ging thuis douche en maar douche
    enigste wat ik nog kon is huilen
    Ik voelde me misselijk ik moest kosten
    De hele tyd kotsen
    Als ik maar nie zwanger ben geraakt?????
    Nee dat kan nie ik moet deze week ongesteld worden
    ik bleef het volhouden!!!


    Maand later ik ben nog steeds nie ongesteld en ik voel me misselijk
    Ik besloot de zwangerschapstest te doen
    Het leek wel een n8merrie IK BEN ZWANGER!!!!!
    IK bleef maar huilen huilen en huilen
    wat moest ik nu doen
    Ik ben verdomme 17 en ik heb geen leven meer wat moet ik in godsnaam met dit kind
    Ik kan geen abortus nemen nee iemands leven afnemen is het ergste ik zou me eigen kindje dood maken
    ik liep naar de spiegel en keek naar me buik
    ja op dit moment groeit hier een klein wezentje wat een deel uit mij bestaat en een deel uit tarik
    ik begon weer te huilen!!
    waarom moest mij dit overkomen
    Wat moest ik doen???
    Ik besloot tarik op te bellen en het hem te vertellen

    word vervolgt

  3. #18
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ga pleaaaaaaaaaaaaaaaase verder nu please............is dit echt gebeurd????walah is echt goed alleen ja alles kan gebeuren en ik vind dat wij meisjes op moeten passen........maar ga nu verder als je wilt
    Koningin van Marokko.nl


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    waarom moest mij dit overkomen
    Wat moest ik doen???
    Ik besloot tarik op te bellen en het hem te vertellen
    vervolg

    De telefoon ging over opeens hoorde ik z'n mooie zachte stem:hallo?
    ik kreeg een brok in me keel
    hallo?? wie is daar hallo?
    Eindelijk ging die brok weg euhm hallo ja
    ja hallo met wie spreek ik??
    Tarik ik ben het Selma!
    Selma??
    Ja Selma (er prikkelde een traan naar beneden)
    Ow ja is er wat??
    Ja tarik ik moet je spreken dringend
    Ja is goed ik kom je zo ophalen
    Is goed tarik ik w8 op je aan de eind van de straat
    IK deed snel me haar wierp een blik in de spiegel en verliet het huis
    toen ik aankwam bij de eindstraat zag ik daar met ze auto wachten
    ik stapte in en we reden weg
    De hele weg was het stil in de auto
    Eindelijk stopte hij
    bij z'n huis
    we gingen naar binnen en ik stond precies tegenover hem in de huiskamer
    Ja wat was er nou zo dringend wat je me wou vertellen
    Ik keek hem aan en ik barste uit
    ik begon te huilen huilen huilen en maar huilen
    Hij schrok beetje van me en hij wist nie wat ie moest doen dus sloeg ie maar een arm om me heen en hij trooste me
    Toen ik uitgehuild was ging die een glaswater voor me halen en we stonden nog steeds tegen over elkaar
    ik nam een slok water en hij zei: rustig Selma vertel me nu wat er aan de hand is.
    Ik nam een slok water en zei: Tarik ik ben zwanger!!!!!!!!!!!
    Het leek alsof ik hem een smase in de gezicht gaf hij schrok enorm
    Sorry wat zei je herhaal het eens???
    Tarik je hebt me toch gehoord je hebt me zwanger gemaakt!!!!!!
    Hij begon heen en weer te lopen en raakte gespannen
    NEE nee dat kan nie dat kan nie
    weet je zeker dat je zwanger bent
    ik keek hem aan en zei : ja ik heb een test gedaan
    Hij pakte me glas water en sloeg hem op me hoofd
    Stome h o e r wat denk je nou he dat ik voor je ga zorgen je gaat me kind niet dragen ik maak je af geen **** gaat me kind dragen alleen mijn vrouw gaat m'n kind dragen geen stomme h o e r als jou. ik viel op de grond en ik had bloed in me gezicht ik begon te huilen
    waarom doe je me dit aan tarik waarom denk je dat ik het wil!!!! jij kon niet met je vieze poten van me afblijven als je me niet hat verkracht was dit noit gebeurd
    hij keek me aan en en bukte naar me toe hij gaf me een kus en zei: sorry schatje het spijt me je hebt gelijk kom ik help je opstaan
    ik pakte ze hand en ik stond op
    Hij kijk me lachend aan en zegt Stomme sl*t jij gaat mijn kind niet baren geen schandelijke h**r als jou en hij schopt me met al z'n kracht in me buik
    Alles word zwart ik zie niks meer!!! tot ik weeer me ogen open doe waar ben ik?????
    Ik lieg nog op de grondik probeer op te staan maar ik voel alleen pijn in me buik ik kruip naar de bank en hijs mezelf op tot me grote schrik zie ik bloed uit me vagina komen
    NEEE NEEE NEEE ik begin te huilen Niet me baby neee!!!
    Hij heeft me kindje vermoord ik moet alleen maar huilen en huilen dat is het enigste wat ik kan doen en de pijn in me buik en het bloed wilt maar niet stoppen
    neeeee ik val op de grond en piep zachtjes neeee geen miskraam waar heb ik dit aan verdiend
    ik voel me helemaal verlamd die n8 kom ik pas om 11 thuis
    me moeder vroeg waar is was geweest en hoe die kras in me gezicht kwam ik zei dat ik gevallen was en ging naar me kamer
    ik voelde een leegte ik had niks meer weloe

    word vervolgt

  5. #20
    Me Myself & I

    Reacties
    547
    22-11-2001

    Unhappy ooooh wat ergggg

    Dit is echt erg man SCHRIJF AUB SNEL EEN VERVOLG.....kanp van je dat je het nu nog durfd op te schrijven ik bedoel al die moed zou zekrrr zwaar zijn geweest.......maarree dom van je.....al die genepshit mohiem thalla hèy ennee VERVOLGGGGG

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    ik voelde een leegte ik had niks meer weloe
    Ik ging voor de spiegel staan en keek naar me buik en ik begon te huilen als maar huilen ik ben me kindje verloren
    ik ben me maagdelijkeheid verloren allemaal door een k*t fl*kker van de chat waar ik van hield
    hij heeft me verkracht en misbruikt en nu noemt ie me een h**R
    waarom in godsnaam waarom hoe kan ik nu ooit me leven oppakken??? ik ben verloren ik voelde me ziek ik ging op bed liggen en viel in slaap de volgende dag kreeg ik een smsje om 7 uur smorgens ik werd wakker door die telefoon die aanmelde dat ik een smsje had gekregen
    wie stuurt me nou om 7 uur smorgen in godsnaam een smsje
    zou het Tarik zijn wie moet het anders zijn????

    word vervolgt

  7. #22
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    kom op maak het af nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!anders maak ik jou af....grapje
    Koningin van Marokko.nl


  8. #23
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    tfoe.. jongens het zou verboden moeten worden.. damn

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    wie stuurt me nou om 7 uur smorgen in godsnaam een smsje
    zou het Tarik zijn wie moet het anders zijn????
    ik pakte me telefoon en ik las me smsje en ja hoor van tarik
    Kom nu naar me huis het is belangrijk
    afz. tarik

    ik schrok van z'n smsje wat moest hij nog met mij heeft ie niet genoeg gedaan en gezegt??

    ik stond op en ging onder de douche staan naar een half uur kwam ik ervan vandaan ik ging me aankleden en las nog een keer z'n smsje na
    ik twijfelde zou ik gaan of nie??
    naar alles wat ie me heeft aangedaan?
    ik heb niks te verliezen maar aan de andere lkant wil ik hem nooit meer zien hij is een moordenaar van z'm eigenkind

    Maar toch binnen hou ik nog van hem
    wajoo wat zeg ik!!!!!
    pfff ik lijk wel hopeloos naar alles wat ie me heeft aangedaan heb ik nog gevoelens
    moet ik nu gaan ofnie
    wat heb ik nog te verliezen?????
    word vervolgt

  10. #25
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja haha.. ik weet het.. ik ben helemaal verslaafd aan drop..

    afz Nadia

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    heheheehe heey samira el hefrieta
    ewa mensen ik ben blij dat jullie mijn verhaal aand8 geven
    ik probeer het zo goed mogelijk te vertellen en voor de duidelijkheid ik heb paar gebeurtenissen gemixst en daarvan is dit verhaal gekomen
    en wallah wie weet is dit bij meiden overkomen maar meestal gaat het om loverboys ewa lai star en meiden wallah wees op je hoede
    tegenwoordig zijn ze allemaal een pot nat
    maar ik heb respect voor de goeie jongen

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    ik ben moe mensen ihehehe morgen ga ik wel verder met het gevolg


    does alliemaal bietje giedoeld en allisch koemt huut ILLEGAAL

    ewa morgen begin ik weer lekker frisjes met het gevolg
    en mensen geen hartaanval krijgen hoor fantasseer maar alvast over de afloop

    na iedereen SWEET DREAMS en hele dikke onschuldige koes en knuffel
    me lalamocrotje

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    WOUWWWW dit verhaal moet verfilmd worden met George Clooney en Demi Moore in de hoofdrol.



  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    29
    19-03-2002

    Unhappy spannend

    AAA :verliefd: h ik ben op van de zenuwen maak het alsjeblieft zo snel mogelijk af.Het is zo spannend maar als het echt gebeurdt is ALLAH zal je bijstaan na deze erge gebeurtenis en moge hij brande in HELL!
    boogie

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    122
    01-03-2002

    Origineel gepost door Sarahsalima
    WOUWWWW dit verhaal moet verfilmd worden met George Clooney en Demi Moore in de hoofdrol.


    hahhaa achmen George oe Demi?
    Niks ervan..Hoofdrol zou moeten gewezen worden naar Fetouscha,heloema en Moehemmadie oe Hommad...
    Da's pas dan een Hollywood film dan
    wa aleikoem salaam wa rahmatoe Alah wa Barakatoe.....

    Voor de zusters..Klik hieronder:
    http://communities.msn.nl/ONLYFORMOSLIMMEISJES