1. #16
    ❤❤❤❤❤❤

    Reacties
    9.787
    07-01-2006

    MVC Premium MVC Premium

    douniazad ik heb je bijenkorf gemaakt oegti

    Allahie rahmek Schoonbroer 11/11/2012


  2. #17
    Net terug uit:

    Reacties
    18.723
    17-09-2003

    het ziet er heerlijk uit en ik zie dat je inhoudsopgave gelukt is!!

  3. #18
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Amandelspijs koekjes

    2 pakjes amandelspijs
    1 losgeklopte ei
    mespunt kaneel
    2 eetl mazhar
    1eetl gesmolten boter
    voor de versiering:
    honing
    grovgehakte amandelen die je hebt eerder ontveld en geroostreerd in de oven

    kneed de bovenste ingredienten goed (het moet niet plakkerig zijn!)maak er kleine balletjes van en bak ze op 175 graden tot ze een licht bruin kleur krijgen.
    laat de balletjes afkoelen en haal ze door de warme honing en dan door de grovgehakte amandelen tot ze er helemaal bedekt zijn laat ze even hard worden en doe ze daarna in papierenvormpjes


  4. #19
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door islamisvrede

    douniazad ik heb je bijenkorf gemaakt oegti

    het ziet er mooi uit

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    gefeliciteerd douniazad met je eigen topic!! het ziet er leuk uit allemaal!!ik heb je bijenkorf en amandelspijskoekjes al gemaakt,dat was erg lekker ik ga gauw inschallah je andere recepten uit proberen!

    ga zo door meid

    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    944
    15-09-2003

    lekker allemaal ga zo door

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    he douniazad nog even een vraagje?over die opgerolde pizzabroodjes
    welke worst gebruik je daarvoor waar koop je het en hoe ziet het eruit
    want bij de marokaanse of turkse winkel heb je zo veel verschillende soorten
    liggen dat ik nooit weet welke ik moet nemen
    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.

  8. #23
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    koksmutjes

    1kg meel
    200ml olie en gesmolten boter gemengd
    snufje zout
    25g verse gist
    3 eieren
    100g suiker
    500ml lauwe melk
    muffinbakvorm

    Doe de bloem in een kom en maak een kuiltje in het midden dan voeg je melk in en de geklutste eieren, zout, boter,suiker en de gist die je hebt met een beetje water gemengd je gaat deze ingredienten goed knijden tot een soepele deeg die een beetje aan je handen plakt.Laat het deeg rijzen ongeveer 2 uurtjes.
    omdat het deeg wat plakkerig is je kunt de bolletjes maken met behulp van meel of olie.
    Vet de muffinvorm en doe drie gelijke kleine bolletjes in elk bakje laat ze weer rijzen tot ze verddubelt zijn
    bestrijk ze met met ei en bak ze in de oven op 200 graden
    na het bakken bestrijk ze met jam dan haal de boven kant door de kokos


  9. #24
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door anisanisa
    gefeliciteerd douniazad met je eigen topic!! het ziet er leuk uit allemaal!!ik heb je bijenkorf en amandelspijskoekjes al gemaakt,dat was erg lekker ik ga gauw inschallah je andere recepten uit proberen!

    ga zo door meid

    bedankt lieverd
    zoals je ziet anisanisa ik heb ook mijn oude recepten erbij geplaatst
    wat betreft worst ik gebruik die van chatar die vind ik lekker als je hem kent ze zijn te koop bij marokkanse en turkse

  10. #25
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jamilagirl
    lekker allemaal ga zo door
    bedankt meid

  11. #26
    gereserveerd

    Reacties
    3.685
    03-10-2005

    Citaat Geplaatst door douniazad
    koksmutjes

    1kg meel
    200ml olie en gesmolten boter gemengd
    snufje zout
    25g verse gist
    3 eieren
    100g suiker
    500ml lauwe melk
    muffinbakvorm

    Doe de bloem in een kom en maak een kuiltje in het midden dan voeg je melk in en de geklutste eieren, zout, boter,suiker en de gist die je hebt met een beetje water gemengd je gaat deze ingredienten goed knijden tot een soepele deeg die een beetje aan je handen plakt.Laat het deeg rijzen ongeveer 2 uurtjes.
    omdat het deeg wat plakkerig is je kunt de bolletjes maken met behulp van meel of olie.
    Vet de muffinvorm en doe drie gelijke kleine bolletjes in elk bakje laat ze weer rijzen tot ze verddubelt zijn
    bestrijk ze met met ei en bak ze in de oven op 200 graden
    na het bakken bestrijk ze met jam dan haal de boven kant door de kokos

    das mooi en bessaha met je eigen topic
    liefs karima

  12. #27
    gereserveerd

    Reacties
    3.685
    03-10-2005

    ik had ook je amandelspijs koekjes gemaakt voor onderweg naar marokko en ze waren
    hier is het resultaat


  13. #28
    gereserveerd

    Reacties
    3.685
    03-10-2005

    Citaat Geplaatst door anisanisa
    gefeliciteerd douniazad met je eigen topic!! het ziet er leuk uit allemaal!!ik heb je bijenkorf en amandelspijskoekjes al gemaakt,dat was erg lekker ik ga gauw inschallah je andere recepten uit proberen!

    ga zo door meid

    hallo anisanisa lang niet gesproken he


    dikke

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ibru
    hallo anisanisa lang niet gesproken he


    dikke
    ibroetje lieverd eindelijk je bent terug wollah ik dacht
    die blijft in marokko ofzo!
    hoe was j evakantie lieverd en wanneer ben je teruggekomen?

    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    3.993
    18-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ibru
    ik had ook je amandelspijs koekjes gemaakt voor onderweg naar marokko en ze waren
    hier is het resultaat

    bsehha ziet er weer mooi uit ik heb ze ook gemaakt voor mn broers enzussen
    die hadden ze meegenomen voor onderweg!
    (Soerat al-Ankaboet)“Dachten de mensen dat zij met rust gelaten worden, als zij zeggen: ,,Wij geloven”, en dat zij niet op de proef gesteld worden?”
    Idh al-Qarni:Wees niet droevig: doordat je droevig bent na een ramp, wordt het nog een grotere ramp. Wees niet droevig, maar wees verheugd dat je twee ogen, twee oren, twee lippen, twee handen en twee benen hebt, en wees verheugd dat je in het bezit bent van een tong, een hart, rust en vrede. Je geniet van een gezond lichaam.