1. #1
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Unhappy alquaida in marokko

    net zat ik naar marokkaanse nieuws te kijken. er werd een persconferentie gegeven over een aantal alquaida leden die aanslagen wilden plegen in marokko. de plannen waren gemaakt, de doelen waren uitgekozen( jama3 lefna in marrakesh en het hoofd gebouw van bus maatschappij setjem in casablanca).
    die mensen zijn gelukkig op tijd opgepakt en twee grote aanslagen zijn voorkomen. het waren 3 saudiers en die waren met marokkaanse vrouwen getrouwd, het ging hun alleen om mensen, mensen die ze konden overhalen om zich bij alquaida aan te sluiten. er zijn volgens het nieuws al marokkaanen naar afghanistan vertroken.
    de drie saudiers zijn samen met hun vrouwen en nog een marokkaan opgepakt. gelukkig, ja anders hadden ze medemoslims gedoodt, is dat dan de strijd tegen de koeffaar wat zij zeggen, is dat djihaad?????? dat vraag ik me af. waar zijn die mensen nou in godsnaam mee bezig????????????




    de engel is kwaad

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    IK HOOP DAT DIE TERRORISTEN ALLEMAAL OPGEPAKT WORDEN.

  3. #3
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    AcH geloof nou niet gelijk alles wat ze je voorschotelen op TV...... tegenwoordig een pot nat, VooRal de Marokkaanse Tv omroep is al helemaal niet te vertrouwen........ wat eeN Grap.... een aanslag Plegen in MaroKKo.... KlInkt echt ongeloofwaardig.....

    ENne Ik hooP inderdaad Inschallah dat ze de ECHTE terroristen zullen pakkeN..... BusH, SharoN, eN de hele ganG....... InschAllaH...
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  4. #4
    La ilaha ilalah!

    Reacties
    2.855
    13-05-2005

    Citaat Geplaatst door LanterFanter
    En toch zijn er meerdere aanslagen gepleegd in Casablanca,.....

    Vreemd dat er zo weinig aandacht aan is besteed aan deze topic.....
    Tis wel een hele ouwe, maar toch,...dus UP
    Wat ben jij een dwaas zeg, berichten van het jaar 2002 nog opzoeken en reacties daarop geven.

    Ben jij echt zo HOPELOOS?

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurassan (Afghanistan) komen. Niemand zal ze kunnen stoppen tot ze in Baitul Maqdis (Jeruzalem) zijn.
    (Overgeleverd in At Tirmidhie).


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    88
    03-10-2005

    Haahahah die Marokkanen verzinnen dat zodat ze extra militair en financieel steun krijgen van Amerika
    Typische Marokkaanse oplicht zwendel truuk.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    113
    10-08-2005

    Citaat Geplaatst door DESPERADA
    AcH geloof nou niet gelijk alles wat ze je voorschotelen op TV...... tegenwoordig een pot nat, VooRal de Marokkaanse Tv omroep is al helemaal niet te vertrouwen........ wat eeN Grap.... een aanslag Plegen in MaroKKo.... KlInkt echt ongeloofwaardig.....

    ENne Ik hooP inderdaad Inschallah dat ze de ECHTE terroristen zullen pakkeN..... BusH, SharoN, eN de hele ganG....... InschAllaH...
    Nee, het is verstandig om vooral dat Marokkaanse nieuws met een grote korrel zout te nemen omdat Marokko erger nog dan Nederland een Amerikaanse hielenlikker is, maar ik snap niet waarom die ' strijders' moslims opblazen. Ooit van een Palestijn gehoord die zichzelf opblies temidden van Palestijnen? Wat bezielt bijvoorbeeld de Irakezen om elkaar op te blazen, je bloedeigen broeders. Ik snap die mensen niet. Elke kankerhond die zegt moslim te zijn en te strijden voor de onderdrukte moslims en vervolgens zichzelf wil opblazen tussen moslims en dan wordt opgepakt moet op een druk plein worden gezet en overgeleverd worden aan de mensen die op het tijdstip dat de terrorist zijn bommen wou laten ontploffen ter plaatse van het doelwit zouden zijn.