1. #1
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Hoe is JOUW vriend/verloofde/man jouw HAND komen vragen?

    ....Hoi meisjes,

    Wat ik altijd zo leuk en grappig vindt, zijn de verhaaltjes over "het hand vragen".

    Er is vast nix dat een meisje zenuwachtiger maakt, dan de dag dat haar geliefde bij haar ouders langskomt

    Dus vandaar, plaats hier je verhaaltjes!

    En geef aan ons, de meisjes die dit nog moeten meemaken, wat tips en raad

    Thanx

  2. #2
    getrouwd

    Reacties
    1.543
    21-05-2006

    zorg dat iedereen thuis well dressed is daarmee bedoel ik geen strakke of korte kleding...zorg voor lekker eten, gelegenheid voor mannen en vrouwen om goed te zitten en het komt goed...snijd geen rare onderwerpen aan een beetje onschuldig kijken kan geen kwaad het is tenslotte allemnaal nieuw dus een beetje introvert zijn kan geen kwaad...bij mij was het supergezellig maar ik was wel moe aan het einde van de avond...
    en nodig mensen uit of m\familie die hier ervaring mee hebben dat is wel handig aan jonge stellen heb je niks...

  3. #3
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nouria100
    zorg dat iedereen thuis well dressed is daarmee bedoel ik geen strakke of korte kleding...zorg voor lekker eten, gelegenheid voor mannen en vrouwen om goed te zitten en het komt goed...snijd geen rare onderwerpen aan een beetje onschuldig kijken kan geen kwaad het is tenslotte allemnaal nieuw dus een beetje introvert zijn kan geen kwaad...bij mij was het supergezellig maar ik was wel moe aan het einde van de avond...
    en nodig mensen uit of m\familie die hier ervaring mee hebben dat is wel handig aan jonge stellen heb je niks...
    Thanx


    En wat had je aan? Wat hebben de familieleden van je man, meegebracht enzo?


    Details zijn altijd leuk

  4. #4
    ...

    Reacties
    46.291
    26-01-2004

    onschuldig kijken
    Offline.

  5. #5
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MisssKoezina
    onschuldig kijken
    Zehma lief en sweet

  6. #6
    getrouwd

    Reacties
    1.543
    21-05-2006

    met onschuldig kijken bedoel ik niet met je man verliefd gaan staan kijken of de hele tijd naar zijn familie kijken..dat bedoel ik meer...ik had een kaftan aan we mn zusjes jabadors..
    mn man nam een schaap mee, een grote kado met allerlei noten en suiker enzo erin hij had het mooi versierd, 2 taarten en een bos bloemen
    de tweede keer dat ie kwam nam ie voor ieder dus mn ouders enzo kadotjes mee hoofddoeken en chamir enzo...

  7. #7
    *gelukkig getrouwd*

    Reacties
    365
    22-11-2005

    ik was zooooooooo zenuwachtig!! hihih ik smeet de deur bijna in zijn gezicht

  8. #8
    Zailashiaaaaaaaaaaaa

    Reacties
    1.151
    28-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ssssweety
    ik was zooooooooo zenuwachtig!! hihih ik smeet de deur bijna in zijn gezicht
    hahahha meskien..

    Ik was ook erg zenuwachtig, en ik moest mezelf echt inhouden om niet keihard te lachen als ik naar hem keek.. Maar alhamdoelilah alles verliep goed, ik verwachte echt een blunder van mezelf, maar alles verliep goed

  9. #9
    *gelukkig getrouwd*

    Reacties
    365
    22-11-2005

    hahha gelukkig bij mij ook ik vond het echt leuk maar ik was echt nerveus



  10. #10
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ah wat lief!


    Maar kom op dames, vertel in details jullie verhaaltjes!!

  11. #11
    Zailashiaaaaaaaaaaaa

    Reacties
    1.151
    28-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocca
    Ah wat lief!


    Maar kom op dames, vertel in details jullie verhaaltjes!!
    haha hmm.. Bij mij was het vlak voordat ik naar marokko ging.. Mohiem ze zouden zaterdag dus komen, en mn zenuwen begonnen vrijddagavond al Maar ik was niet de enige die zenuwen had hij ook Ik heb ook die dag shi 20 keer verschillende kleding gepast, om te kijken wat ik aan ging doen.. Rwina ou saffie

    Het ergste moment was toen hij me belde en zei, we vertrekken nu, vanaf toen liep ik denk ik shi 20 keer de trap op en neer.. En toen kwamen ze binnen, en toen gingen ineens al die zenuwen weg, er was alhamdoelilah een heel leuk sfeer, iedereen praatte met elkaar enz, mohiem en toen kwam het moment toen ze echt gingen praten.. Ik wou er niet bij zitten, ik was toen in de keuken, en we hebben een open keuken, dus ik kon alles horen.. Mohiem en toen was alles rond, en werd het een heel gezellig avondje alhamdoelilah

  12. #12
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Wat prachtigggggggggggggggggg


    Allah ay kamal bi ghair inshallah

  13. #13
    Zailashiaaaaaaaaaaaa

    Reacties
    1.151
    28-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocca
    Wat prachtigggggggggggggggggg


    Allah ay kamal bi ghair inshallah
    Baraka Allahou fiekie zwina..

    Amiennn.. Moge Allah je een oprechte mannetje schenken inshaAllah,,

  14. #14
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Allah ay kamal b' gayr inshallah dames

  15. #15
    Zailashiaaaaaaaaaaaa

    Reacties
    1.151
    28-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ladyx1983
    Allah ay kamal b' gayr inshallah dames
    Amien.. Baraka Allahou fiekie