Poll resultaten: wel/geen hoofddoek

Stemmers
1460. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ik draag wel een hoofddoek

    656 44,93%
  • ik draag geen hoofddoek

    130 8,90%
  • ik draag geen hoofddoek maar binnenkort inchallah wel

    192 13,15%
  • ik droeg een hoofddoek,maar die draag ik niet meer

    21 1,44%
  • ik zal ooit hoop ik een hoofddoek dragen

    278 19,04%
  • ik zal NOOIT een hoofddoek dragen !!!!!

    183 12,53%
  1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

    dames: wel/geen hoofddoek

    ik was gewoon benieuwd naar de hoe de ladies er een beetje uitzien waar we allemaal mee discussieren........

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    ik draag een hoofdoek!!
    en jij??


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11
    14-06-2002

    draag een hoofdoek
    "Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf " (17/15)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    78
    04-06-2002

    ik draag geen hoofddoek, en daar ben ik vooral nu heel blij om met deze hitte, dat zal wel lekker broeien!!!!

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door chemie
    ik draag een hoofdoek!!
    en jij??
    ik draag hem ook, maar ik weet niet hoe dat in marokko zal gaan straks

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    ik draag geen hoofddoek..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    Ik draag em niet..Ik heb wel gestemd dat ik hem insAllah wel ooit zal dragen...Als ik em ga dragen dan wil ik er ook echt echt 100% achter staan en geen twijfels hebben....


    Ciaaaaaaokes

  8. #8
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Origineel gepost door nadia523
    ik draag geen hoofddoek, en daar ben ik vooral nu heel blij om met deze hitte, dat zal wel lekker broeien!!!!
    Salaam aleiKom.....

    Inschallah beter hier beetje branden, dan later in de hel....

    Voor de dames die het uitstellen..... Bedenk wel dat iedere dag ej laatste kan zijn, en doe dingen die je nu kan doen gelijk... En stel niet Uit....... Iedere dag komt de dood een stap dichterbij.....

    Ik was er ook niet geheel klaar voor toen ik begon met dragen van hoofdoek, maar ik hakte de knoop door van twijfel en besloot gewoon Nu doe ik het...... Eenmaal Op.... besefte ik waar ik het voor dee, en begreep niet waar die twijfelachtigheid vandaan kwam in de tijd dat ik hem nog niet droeg...... Nu is het alsof ik nooit zonder heb gelopen.....

    Moge Allah onze imaam doen vesterken, en leiden naar het goede..... Inschallah voor de dames die hem nog niet dragen, InschallaH zullen Jullie ook spoedig mee paraderen iN de hoofDoek parade....

    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  9. #9
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    ik draag nog geen hoofdoek

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    nadia523 hmmmmmm

    eerlijk draag ook hoofdoek..en het is niet erg...ik heb geen hitte op mijn hoofd hoor...


    en nou de hel is veel warmer dan hier
    wist je dat ook...
    en het water of tenminste laat ik zo zeggen
    de drank daar
    is het lava zelf..
    laat staan de hell.. dus jaah
    wat jij will.. een hoofdoek..off de hell..
    ooit moet je het doennn

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    draag het niet, maar was afgelopen jaar bijna begonnen met het dragen ervan, ik had mooie hoofddoekjes gekocht enzo, maar toen kwam marokko steeds dichterbij, en haakte ik af, heb ik wel spijt van, inshalah draag ik het binnenkort.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11
    24-05-2002

    Origineel gepost door nadia523
    ik draag geen hoofddoek, en daar ben ik vooral nu heel blij om met deze hitte, dat zal wel lekker broeien!!!!

    De hel is nog heter..........!!


    Woman was made from the rib of man.Not from his feet to be stepped upon.She was made from his side to be close to him.Near his heart to be loved by him.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nou het is in ieder geval leuk om te zien dat de meesten er
    in ieder gavl wel positief over zijn.
    Dat vind ik wel tof om te zien. Ik zelf draag de hoofddoek nu bijna een jaar, ik draag hem sinids de laatste zomervakantie. Ik was er meer dan klaar voor en ik ben niet van plan om hem ooit nog af te doen!!!!!!

    Maar ik vraag me nog een paar dingen af, ten eerste wat dragen jullie voor kleding?? Ikzelf probeer zoveel mogelijk wijde broeken te dragen en rokken en wijde shirts, maar het is toch moeilijk om leuke kleding te vinden die geschikt is. Als je niet oppast draag je snel oude wijvenkleding en dat vind ik minder......

    Mijn vraag is dus wat dragen jullie voor kleding en als je rokken draagt wat draag je eronder, een legging een maillot.........of wat??



    Groetjes Hilwa

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    ik draag bijna nooit rokken alleen als ik bij fam op bezoek ga
    maar ik draag broeken met lange blousjes eroverheen niet te strak hoor
    en gewoon leuke lange dingen
    die vind ik meestal bij de m&s mode mis etam schoenenreus vogele en dat soort winkels alleen ik moet erg lang zoeken


  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja toch he? ik dacht even dat het aan mij lag dat ik zo lang moet zoeken voordat ik wat vind, wat rokken betreft draag ik van die spijkerrokken die van de winter zo in waren die stonden wel leuk en voor de rest valt dat ook wel mee, ik vind een broek ook lekkerder zitten?
    <