1. #1
    Teqzeneyt!

    Reacties
    3.231
    29-04-2003

    Voor de slimme pc freaks,

    Pc Freaks , help !



    Kan iemand mij helpen !?

    Ik wou zo juist een software op mijn laptob dowloaden, alleen hij reageerd niet...ook usb kabeltje reageren opeens niet meer !? Weet iemand missh wat ik daar tegen kan doen !? Het is een vrij nieuwe laptob en de XP zit er er ook niet zolang op, zou ik het opnieuw moeten formateren ...wil iemand me helpen !? op de hoogte houden..

    Zou lief zijn,

    Alvast soekran.

    ' Leef en laat leven! '


  2. #2
    Realistisch

    Reacties
    4.408
    18-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    gham LAPTOB?
    Citaat Geplaatst door Sophia-30 Bekijk reactie
    Je bent een schattie...
    Dat merk ik uit je reacties...
    Citaat Geplaatst door Sophia-30 Bekijk reactie
    .....Je bent een goed mens met het hart op de juiste plaats...Dat is het voornaamste...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.127
    28-10-2004

    Citaat Geplaatst door smaraagd
    Pc Freaks , help !



    Kan iemand mij helpen !?

    Ik wou zo juist een software op mijn laptob dowloaden, alleen hij reageerd niet...ook usb kabeltje reageren opeens niet meer !? Weet iemand missh wat ik daar tegen kan doen !? Het is een vrij nieuwe laptob en de XP zit er er ook niet zolang op, zou ik het opnieuw moeten formateren ...wil iemand me helpen !? op de hoogte houden..

    Zou lief zijn,

    Alvast soekran.
    Terugbrengen en vragen wat 'VAN DE VRACHTWAGEN GEVALLEN BETEKENT'?

    Geintje, is het probleem inmiddels al verholpen?

  4. #4
    brain user

    Reacties
    1.430
    03-12-2004

    alle drivers van de computer opnieuw installeren.

    Waarschijnlijk heb je je pc opnieuw geinstalleert en heb je daarna de drivers van je moederbord niet geinstalleert.

    Ga eens naar Start--> Configuratiescherm--> Prestaties en onderhoud--> Systeem--> Tabblad Hardware--> Apparaatbeheer--> Klik het plusje naast Usb Controllers. Als daar een gele vraagteken staat betekent het dat je Usb drivers niet zijn geinstalleerd.
    Laatste jaren minder actief door werk en gezin.