1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    184
    13-05-2003

    Unhappy Heluup Ik heb Geen geldige Xp Op mijn pc

    Ik krijg een melding dat ik geen geldige software heb..wat kan ik daar aan doen ik heb geen Xp Cd..:S:S..En ik kan ook niet meer op internet.Mijn pc heeft wel gewoon verbinding met internet maar ik kan bijvoorbeeld niet meer op msn want dat geeft hij dus aan dat de Gateway ofline zijn(weet bij God niet wat dat inhoudt) en als ik een internetsite open krijg ik de melding van kan de server niet vinden..Wie zou zo aardig willen zijn om mij te helpen.Alvast hartelijk Bedankt

  2. #2
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Uhm volgens my is je internet gewoon naar de klote want dat heeft niets te maken met de Windows Guinea Advance beveiliging. Die zorgt er aleen voor dat je na 2 weken ofzo je pc niet meer aankrigjt. Er was volgens my een post met een progje die dat weghaalde
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  3. #3
    Cultural Moussem

    Reacties
    365
    16-05-2006

    Citaat Geplaatst door ILI_Amazigh
    Uhm volgens my is je internet gewoon naar de klote want dat heeft niets te maken met de Windows Guinea Advance beveiliging. Die zorgt er aleen voor dat je na 2 weken ofzo je pc niet meer aankrigjt. Er was volgens my een post met een progje die dat weghaalde
    onjuiste informatie WGA zorgt er helemaal niet voor dat je pc over 2 weken helemaal niet aan kan rkijgen. Ik adviseer je om toch maar http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=31688 lees dit gesrust door !

  4. #4
    BoscheBol

    Reacties
    450
    17-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    hier is een progje waarmee die melding kan weg kan halen

    http://www.firewallleaktester.com/tools/RemoveWGA*****

    password:
    renegade-inc.net

  5. #5
    brain user

    Reacties
    1.430
    03-12-2004

    Als je Gateway offline is wil dat zeggen dat je modem geen verbinding kan maken met je computer. Je moet even je modem resetten (stekker uit en dan weer aan). Als dat nog niet lukt moet je even je ip adres vernieuwen en dan weer je modem resetten.

    Je kan die melding van WGA wel weghalen en zelfs updates ophalen ondanks dat je een illigale versie van windows xp hebt. Ik heb dat ook weggehaalt.

    Download
    http://rapidshare.de/files/29094772/...n_Crack_II.rar

    Password
    team$$

    Om van de waarschuwingen in Windows XP Professional - dus niet Windows XP Home (zie 1a) - af te komen, doe je het volgende:

    1. Zorg dat je als gebruiker met beheerdersrechten bent aangemeld;
    2. In Windows Verkenner ga naar het menu Extra / Mapopties. Neem het tabblad Weergave. Vink de optie ‘Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen)’ uit - als dat nog niet was gedaan;
    3. Ga naar de folder waarin Windows is geïnstalleerd, standaard is dat c:\windows. Neem daar de folder system32;
    4. Maak een rechtsklik op het bestand WgaLogon.dll en kies voor Eigenschappen en het tabblad Beveiliging;
    5. Klik op Geavanceerd;
    6. Vink de optie ‘Overneembare machtigingen van bovenliggend object aan dit object doorgeven’ uit;
    7. Klik daarna op de knop Kopiëren;
    8. Klik dan voor iedere gebruiker of groep die in dit lijstje staat op Bewerken en vink de optie ‘Door mappen bladeren / Bestand uitvoeren’ uit. Klik tot slot op Toepassen en op OK;
    9. Herstart Windows.

    SUCCES
    Laatste jaren minder actief door werk en gezin.