1. #196
    MVC Premium

    Reacties
    5.358
    04-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AboeAlAsad
    Willen jullie een grappige verhaal horen over de shia?


    Een paar geleerden zaten met elkaar te overleggen hoe ze de shia het beste kunnen bekeren, een geleerde onder hun beweerde dat het onmogelijk was aangezien ze nooit naar ons willen luisteren.

    Veel hadden de hoop al opgegeven, maar ze hadden uiteindelijk toch besloten om nog eens een poging te wagen, alleen wie zou gaan? Een moedige marokkaan stond toen op en zei : 'Ik ga wel'

    Met zn Arabische jalaba en tulband liep hij naar een shia moskee, daar aangekomen deed hij zn schoenen uit, maar in plaats dat hij het in de schoenen rek stopte zoals het hoorde, verstopte hij ze onder zijn mantel en zorgde ervoor dat de shia hem zagen.

    Shia (verbaasd) : Waarom verstop je je schoenen onder je mantel?

    Marokkaan : Ik heb gehoord dat in de tijd van de profeet Shiieten altijd schoenen steelde.

    De shia (woedend) : Leugenaar! In de tijd van de profeet waren er niet eens Shia!

    Marokkaan : Ewa, wat doen jullie hier dan?!


    Haha die is grappig

  2. #197
    pest jou graag

    Reacties
    16.564
    03-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bouchiba
    Hoe kan dat als Hezbollah niet is uitgeschakeld

    ❥❥❥ ❥[] ❥❥❥ ❥

    Citaat Geplaatst door Abracadaver Bekijk reactie
    Abracadaver niet abracadabra, ik goochel niet, ik google.


  3. #198
    falasteennnn

    Reacties
    567
    21-08-2005

    Citaat Geplaatst door AboeAlAsad
    Willen jullie een grappige verhaal horen over de shia?


    Een paar geleerden zaten met elkaar te overleggen hoe ze de shia het beste kunnen bekeren, een geleerde onder hun beweerde dat het onmogelijk was aangezien ze nooit naar ons willen luisteren.

    Veel hadden de hoop al opgegeven, maar ze hadden uiteindelijk toch besloten om nog eens een poging te wagen, alleen wie zou gaan? Een moedige marokkaan stond toen op en zei : 'Ik ga wel'

    Met zn Arabische jalaba en tulband liep hij naar een shia moskee, daar aangekomen deed hij zn schoenen uit, maar in plaats dat hij het in de schoenen rek stopte zoals het hoorde, verstopte hij ze onder zijn mantel en zorgde ervoor dat de shia hem zagen.

    Shia (verbaasd) : Waarom verstop je je schoenen onder je mantel?

    Marokkaan : Ik heb gehoord dat in de tijd van de profeet Shiieten altijd schoenen steelde.

    De shia (woedend) : Leugenaar! In de tijd van de profeet waren er niet eens Shia!

    Marokkaan : Ewa, wat doen jullie hier dan?!


    whahahaha
    oke nogmaals ik sta niet achter hun geloof maar wel achter wat hezbollah doet
    dus DE JODEN VERNIETIGEN
    FALASTEEEN WA LOUBNAN BLADNA ISRAEL WA AMERIKA KLABNA

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    244
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door don_gevaarlijk
    jah daarom maken jullie hun graven kapot, ik hoop dat iemand ook graven van jou familie kapot maakt.
    wat is niet haraam bij jullie wahabieten vraag ik me nog af?
    volgens mij volg je het nieuws niet? wie begonnen met onthoofdingen en bommen leggen in moskeeen (Imam Ali moskee) en zichzelf opblazen in een menigte shjieten?
    Was het niet ayatollah Sistani die zei dat soennieten en shjieten in vrede met elkaar moeten leven?
    WAS het niet zarqawi die oorlog tegen shjieten beloofde?
    Waarom veroordelen jullie geestelijken de aanslagen niet in Irak?
    En hoe kan jij in godsnaam internetten is het niet haraam?? ik dacht dat je idee-genoten in afghanistan tv's hadden opgehangen
    humor heb je zeker

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    244
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door don_gevaarlijk
    jij weet eens niet waarover je praat onwetende. Je hebt geen kennis van zaken. Je bent voor hezbollah, tegelijkertijd voor binladen en zarqawi , grap van de dag.

    Jij weet niets af van wahabisme en jij komt praten. Lees over hun sadistische ideologie en kom dan verder discussiëren. En oh jah voor de wahabieten onder ons, we zulle jullie aanslagen in Irak beantwoorden, vooral wanneer de Amerikanen zijn vertrokken en de shjieten de macht overnemen. Wees blij dat de Amerikanen nog daar zijn.
    dat sis wat amirak wil, de sijieten aan de macht helpen om hun satinistische doelen te bereiken

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    244
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door AboeAlAsad
    Luister, ik volg de Islam liever dan dat ik mijn emoties zou volgen, als ik mijn emoties zou volgen zou het niet alleen blijven bij het steunen van Hizballah zoals jullie doen, ik zou zelfs met hun mee willen gaan vechten, maar de Islam verbiedt het om samen met de shiiten(kufar) te strijden.

    Jullie begrijpen niet dat zelfs mensen van Bid3a, mensen die innoveren even erg zijn als Joden, sommige zijn zelfs erger, omdat zij onze deen breken van binnen in, maar jullie kunnen dat niet inzien. Munafiqeen zijn ook erger dan Joden, iemand die bijv strijd om gezien te worden door de mensen zal sterven als een hypocriet en zal in de diepste graden van de hel belanden, dus het gaat niet alleen om het strijden maar ook om je intentie en of je tawheed zuiver en correct is.

    Jullie vinden overspel plegen met je eigen moeder in mecca vast wel erger dan het plegen van shirk zoals het offeren van een kip aan een dode in een graf, heb ik gelijk of niet? Wist je dat het tweede veel erger is dan het eerste, voor het eerste kun je zelfs vergeven worden!!

    Jullie halen telkens Saudi Arabie erbij, terwijl zij in hetzelfde categorie behoren als de shiiten, namelijk 'Kufar', ze regeren beide niet met de sharia, saudies geven steun aan amerika en geven hun toestemming om leger basissen op de arabische schiereilanden te bouwen terwijl de profeet vrede zij met hem het duidelijk heeft verboden dat een kafir voet zal zetten op deze landen

    don_gevaarlijk je bent een ezel, ten eerste wahabisme bestaat niet het is een myth, ten tweede "salafies" van Saudi Arabie zijn 100% tegen "terrorisme" zoals jullie dat noemen, ik weet niet of jij het weet, vast niet, maar de mujahideen die jij als wahabisten bestempelt(Osama bin Laden, Zarqawi enz), strijden tegen Saudia Arabie

    helemaal gelijk, ben het 10000000000000% met je eens!!!!

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    244
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door dynamitegirl
    Ja ik begrijp het, en neem me woorden naar saara ook tertug, maar waar ik saarra wel op wil attenderen dat z niet te snel moet zeggen dat de vs zal winnen.

    Oook heb ik weleens gehpord dat er een oorlog zal komen van het westen naar het oosten toe, in het begin zal het westen sterk overkomen, maar uiteindelijk zal het oosten winnen!!!

    Inscha allah!!
    Elhamdo li ALlah, je hebt gelijk uiteindelijk zullen wij winnen.

  8. #203
    MVC Lid

    Reacties
    320
    09-08-2005

    Citaat Geplaatst door zon666
    Hezbollah wordt ontwapend.

    Heb je een psychose gehad?
    Met je Hezbollah wordt ontwapend.
    Hoe willen ze dat doen... ze trekken zich nu al terug chickenshit.

  9. #204
    ~~~~~~~~

    Reacties
    125
    04-06-2006

    Citaat Geplaatst door bouchiba
    Hoe kan dat als Hezbollah niet is uitgeschakeld
    Bush zegt wel meer

    net zoals marokkanen, en achteraf blijkt er niets van waar te zijn

  10. #205
    w@t m03t ik scHr!jVe

    Reacties
    63
    12-08-2006

    hahahahhahaha irael hahahah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee onzinnnnnnn

    palestina heeft gewonnen
    Kanker,
    Een klein woordje
    Met zo'n groot effect
    Een klein woordje
    Doet je huilen van schrik
    Een woordje van 6 letters groot
    voor de 1 een schelwoord
    De ander de dood

  11. #206
    w@t m03t ik scHr!jVe

    Reacties
    63
    12-08-2006

    oprotten die buschiii
    Kanker,
    Een klein woordje
    Met zo'n groot effect
    Een klein woordje
    Doet je huilen van schrik
    Een woordje van 6 letters groot
    voor de 1 een schelwoord
    De ander de dood

  12. #207
    falasteennnn

    Reacties
    567
    21-08-2005

    Citaat Geplaatst door Roosje_bloost
    oprotten die buschiii
    whahahaha dat jij hem nog zo kan noemen

    oprotten met die haloef
    FALASTEEEN WA LOUBNAN BLADNA ISRAEL WA AMERIKA KLABNA

  13. #208
    Siempre Tánger

    Reacties
    4.452
    24-08-2006

    Citaat Geplaatst door groentje
    whahahaha dat jij hem nog zo kan noemen

    oprotten met die haloef
    volgens jou OT
    FALASTEEEN WA LOUBNAN BLADNA ISRAEL WA AMERIKA KLABNA

    ik dnek eerder dat het andersom is

  14. #209
    falasteennnn

    Reacties
    567
    21-08-2005

    Citaat Geplaatst door tanjawi_chdid1
    volgens jou OT
    FALASTEEEN WA LOUBNAN BLADNA ISRAEL WA AMERIKA KLABNA

    ik dnek eerder dat het andersom is
    hoezo
    FALASTEEEN WA LOUBNAN BLADNA ISRAEL WA AMERIKA KLABNA

  15. #210
    falasteennnn

    Reacties
    567
    21-08-2005

    ehh a tangawi krijg gik nog mijn antwoordd op mijn vraagg off duurt het zolangg om iets te verzinnen
    FALASTEEEN WA LOUBNAN BLADNA ISRAEL WA AMERIKA KLABNA