1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    orginelen trouwfeesten???

    salaam allemaal
    ik zie heel vaak vragen over trouwfeesten over hoe het allemaal moet en adresjes enzo.
    nou ben ik een feestzaal met alles er op en er aan aan het opzetten.
    je weet wel een trouw feest net als in marokko met negefa eten drinken gewoon wat de vraag is hellemaal kompleet zodat je niks hoeft te regelen.
    de zaal word ook echt marokkaans ingericht zodat het net een echte marokaanse sfeer hangt .
    nou was mijn vraag wat vinden jullie daar van zou daar vraag naar zijn als je dat b.v zo kon regelen zodat je niets hoeft te doen.
    graag zou ik ook misschien negefa,s horen die daar wel zin in hebben om mee te doen of mensen die kunnen koken {marokaanse gerechten}.
    camera vrouwen enz enz tips zou ik ook heel blij mee zijn met wat wel leuk is of wat niet bv.
    vast heel erg bedankt beslama

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    129
    23-04-2002

    ik ben het met samira eens. kijk op zich een heel goed idee. het is natuurlijk ideaal om alles compleet te kunnen reserveren. maar ja, de afstand moet wel acceptabel zijn. bij mij zou het zelfs niet eens kunnen als het in een andere plaats is dan waar ik woon (en ik woon in een klein dorpje) en ik denk dat het bij velen hetzelfde is.

    maar als je in een grote plaats gaat zitten, dan zal het vast wel een succes worden, denk ik...

    succes in ieder geval

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    salaam,
    jullie hebben natuurlijk gelijk een vestegings plek is altijd moeilijk het komt in iedergeval in flevoland.
    nou dan zit je best wel een beetje centraal bv amsterdam utrecht
    maar weet je als je ergens een feest heb buiten jou woonplaats ga je er toch ook heen dat valt wel te regelen denk ik .
    je hebt toch wel wat over voor een mooi feest??
    en mooi daar gaan we voor
    nogmaals leuke tips altijd welkom
    een negefa die op oproep wil samenwerken met mij of koks, camera vrouw,alles
    ik vind de reacties heel leuk.
    groetjes fezy beslamaa

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    salaam
    kom op nou iedereen ik vind het heel leuk dat jullie mijn berichtje lezen,maar probeer ff een reactie erop te geven.
    hoeft niet zo lang te zijn mag natuurlijk wel graag zelfs.
    het geheel gaat pas over ong een jaar beginnen maar dat jaar heb ik wel nodg om het te realiseren.
    je weet een jaar is zo om
    dus kom maar op met de voor en na delen
    open solicitaties zijn ook van harte welkom
    alvast bedankt groetjes fezy
    beslemaa

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    539
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hi Fezy,
    Het lijkt mij een ontzettend goed idee om een ''all in'' pakket aan te kunnen bieden. Dat zou zoveel zorgen en geregel schelen voor het aanstaande bruidspaar. Wat ik wel belangrijk vind is dat je ook bruiloften kunt organiseren voor elk budget. Dus mensen die een bescheiden feest willen geven, en niet te veel poespas en glamour en glitter willen(want echt waar er zijn bescheiden marokanen) Dat ze dan ook bij jou terecht kunnen. Veel succes met je plannen!


    Ik ga inshallah volgend jaar trouwen ( in belgie) en heb eigenlijk nog geen idee hoe ik het zou willen doen. We willen wel een mooie feest, maar willen het echt niet te gek maken qua kosten. Ik ga me hier op het forum alvast orienteren!

    Nou de groeten allemaal!
    Sabra
    Think for yourself

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    hoi amira
    nou ik ben dus bezig met een pand voor mijn eigen
    het word dus mijn eigen zaal
    vandaar dat ik het ook hellemaal kan inrichten zoals ik wil
    en vandaar dat ik ook alles zelf moet regelen wat en wie ik nodig heb
    vind je het leuk?????
    groetjes fezy

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    hoi rebel
    nou ik heb dus van de gemeente de kans gekregen om een cultuureel centrum te gaan leiden
    nou dacht ik nou nee geen buurthuis of clubhuis je weet wel voor allerlei jongeren
    ik dacht laat ik nou eens marokko van de goede kant zien want de meeste feesten die wij geven daar hebben ze hier nooit van gehoord
    en dat wil ik nou juist laten zien dat het ook leuk kan begrijp je
    ik wil er voor door de week en restaurant van maken met van die thema avonden.
    dus met alleen marokaans eten bandje erbij een leuke avondje uit dus
    hoe ik het met personeel doe ben ik nog niet hellemaal uit ik denk voor vast als oproepkracht ja dus solicitatie van harte welkom
    he beslema groetjes fezy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    25
    11-07-2002

    ik ga binnenkort trouwen dus dit is heel aantrekkelijk voor mij en dj vertel eens wat meer misschien wil je wel op mijn verloving draaien
    Het leven kan soms zo hard zijn, maar blijf altijd el hamdoulilah zeggen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    Hallo allemaal
    nou de vakantie is voorbij dus iedereen weer aan het werk.
    Dat geld dus ook voor mij.
    Volgens mij is het idee waar ik mee bezig ben wel een goed plan volgens sommige reacties
    Eigenlijk wat ik nu wil weten is .
    De prijzen ongeveer van een neggefa\zyanne- dj-fotograaf
    Zodat ik een beetje een richtlijn heb hoeveel een compleet pakket kan kosten.
    Ik heb ook nog zat werkplaatsen te over voor van alles wat??
    nou beslemma

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-07-2002

    ha fezy!

    hier op het forum was het al te lezen:volgend jaar ga ik trouwen.
    zelf ben ik nederlandse en ga met een marokaan trouwen.
    bij ons thuis ben ik altijd de 'regelneef' qua financien,administratie, contact met anova,hypotheek enzo, maar van de marokaanse kant van de bruiloft heb ik natuurlijk toch het minst verstand.
    ik ben zo iemand die dan toch heel veel baat zou kunnen hebben bij jouw toekomstig bedrijf.
    een goed idee dus,wat mij betreft.
    Hierbij dan ook mijn sollicitatie, want wat jij beoogt,vind ik fantastisch!
    Ook ik vind het een uitdaging om Nederlanders de Marokaanse cultuur te laten leren kennen en andersom.
    Het is hoog tijd dat ze oprecht geinteresseerd raken in elkaar.
    En dan bedoel ik niet dat ze elkaar goedemorgen zeggen bij de bushalte,maar veel meer.
    Het lijkt me heerlijk om daar een beetje toe te kunnen bijdragen.

    Groet, Chantal.

  11. #11
    Genieter

    Reacties
    2.260
    29-11-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Een heel goed idee van je. Alleen je moet er wel voor zorgen dat als een paar naar je toe komt en aangeeft wat ze willen dat de prijs niet duurder moet zijn maar zelfs een beetje goedkoper. Anders gaan ze het zelf allemaal regelen. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het de afgelopen tijd wat bruilften betreft steeds minder wordt. En daar bedoel ik mee dat de jongeren tegenwoordig niet meer zo'n uitgebreide bruiloft willen hebben wat heel veel geld kost. De bruiloften worden nu wat simpeler en goedkoper. En sommige houden een klein feestje thuis voor de familie en gaan dan lekker een lange reis maken met z'n tweeen. En dit gaat echt steeds vaker voorkomen in de toekomst. Mensen steken dat geld liever in andere dingen, huis, reizen etc. Er zijn bruiloften die op zo'n 15.000 tot 20.000 euro aan kosten komen en dan bijkt het stelletje niet bij elkaar te passen en scheiden binnen enkele maanden. Dat is ook zonde. Ik hoop dat je wat heb aan mijn informatie. Het is niet echt possitief, maar wel de realiteit.

    Heel veel succes toegewenst!!!
    Recepten van Dina/Zahira/Jolinde en nog vele anderen, meer info: PM

  12. #12
    Genieter

    Reacties
    2.260
    29-11-2001

    MVC Premium MVC Premium
    wat voor soort vacatures lopen er eigenlijk?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    Origineel gepost door Amira010
    Hey Fezy

    En is het nog gelukt met de mensen, of ben je nog steeds opzoek naar personeel. Trouwens als alles klaar is ga je dan ieders paar een bruiloft naar budget aanbieden ef doe je het gewoon voor een vaste prijs.
    Hai amira
    Ja ja ik ben nog steeds op zoek naar personeel.
    En wat de prijzen betrefd.
    Ik wou het zo doen voor elk feest een vaste prijs maar dan kan je wel kiezen in b.v 3-4 feesten van eenvoudig tot alles er op en eraan
    okke doei groetjes fezy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    Origineel gepost door zahira
    wat voor soort vacatures lopen er eigenlijk?
    Hai Zahira
    Nou ik heb dus mensen nodig in de bediening,keuken, garderobe,neggefa,fotograaf,administratie, deze mensen heb ik in het beginn zeker allemaal nodig het liefst voor vast zodat het een goed ingewerkt team word.
    beslemma groetjes fezy

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-06-2002

    Origineel gepost door boubakkari
    ha fezy!

    hier op het forum was het al te lezen:volgend jaar ga ik trouwen.
    zelf ben ik nederlandse en ga met een marokaan trouwen.
    bij ons thuis ben ik altijd de 'regelneef' qua financien,administratie, contact met anova,hypotheek enzo, maar van de marokaanse kant van de bruiloft heb ik natuurlijk toch het minst verstand.
    ik ben zo iemand die dan toch heel veel baat zou kunnen hebben bij jouw toekomstig bedrijf.
    een goed idee dus,wat mij betreft.
    Hierbij dan ook mijn sollicitatie, want wat jij beoogt,vind ik fantastisch!
    Ook ik vind het een uitdaging om Nederlanders de Marokaanse cultuur te laten leren kennen en andersom.
    Het is hoog tijd dat ze oprecht geinteresseerd raken in elkaar.
    En dan bedoel ik niet dat ze elkaar goedemorgen zeggen bij de bushalte,maar veel meer.
    Het lijkt me heerlijk om daar een beetje toe te kunnen bijdragen.

    Groet, Chantal.
    Hai chantal
    Leuke reactie hoor jammer dat de zaal dan nog niet klaar is anders was je misschien de eerste geweest.
    Ik vind het leuk dat je zou willen helpen want als het echt gaat beginnen heb ik heel wat hulp nodig
    Daarom ben ik nu al bezig om mensen te zoeken die er bij willen zijn van af het begin.
    Ik laat zeker horen wanneer en waarvoor ik nou precies mensen nodig heb
    groet van fezy