1. #4246
    MVC Lid

    Reacties
    2
    14-01-2014

    Wie heeft deze verhaal als word bestand en kan mij die sturen aub...

  2. #4247
    MVC Lid

    Reacties
    40
    08-05-2014

    Zinaa, je verhaal was echt prachtig

  3. #4248
    MVC Lid

    Reacties
    12
    24-09-2014

    leuk verhaal .

  4. #4249
    MVC Lid

    Reacties
    13
    04-09-2014

    Prachtig verhaal !!

  5. #4250
    MVC Lid

    Reacties
    72
    15-02-2009

    Word bestand ?,

    Niks is mooier dan mijn moeders glimlach!


  6. #4251
    MVC Lid

    Reacties
    306
    21-06-2014

    Dit verhaal heeft mij echt weten te raken! Ik heb dit verhaal met plezier gelezen. Er zit ook een heel duidelijk en mooi moraal in het verhaal namelijk dat je voor de liefde moet vechten en er samen doorheen komt. Ik zou zeggen dat je zo door moet gaan, want meid dit verhaal was een knaller !. Tbarkellah 3lik! En ik zou het graag weten als er nog meer verhalen op komt zijn ☺. Keep up the good work meis!

  7. #4252
    MVC Premium

    Reacties
    123
    19-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb je verhaal in twee dagen uitgelezen, soms durfde ik niet door te lezen, bang wat er komen gaat. Maar tbarkallah3lik je wist me te verrassen en te inspireren. Met een traan en een lach. Je bent een natuur talent, dit zouden ze moeten verfilmen of uitbrengen in een roman. Sinds Zohra zahrouali van Amel, is er volgens mij geen boek uitgegeven in deze genre.

    Het is al aantal jaren geleden dat je dit geschreven, dacht elke keer omg waarom had ik dit niet eerder gelezen. Wat ik ook leuk vond om te lezen, alle reacties van iedereen ( mouri hihi hij is grappig) en jou eigen leven. Zo was je druk met je familie en je studie en alle islamitische feestdagen. Ik genoot er dubbel van.

    Ik hoop dat er een nieuwe verhaal van jou schrijftalent komt. Ik ga nu stoppen en mijn gezin weer aandacht geven want heb ze dit weekend erg verwaarloosd hihihi
    Dua voor de ouders

    Rabbi irhamhumaa kamaa rabbayaanie saghiera

  8. #4253
    MVC Lid

    Reacties
    116
    30-07-2013

    Heeft iemand dit verhaal in een word bestand????
    Alhamdoulillaah for Islaam; Allaahu Akbar!

  9. #4254
    MVC Lid

    Reacties
    1
    14-08-2013

    Tien jaar later lees ik je verhaal. Wauw. Wat een prachtk verhaal. Leukste van alles is, 10 jaar terug was ik nog een ukkie van 13 jaar. En nu een dame van 23. Ik vraag me zelfs af waar iedereen in hun leven nu staat zowel de lezers als schrijfster haha. Ghair inshallah. Nou ik weet niet of je nog af en toe terugkijkt allaho alem maar je was een top schrijfster meid

  10. #4255
    Dienares van Allah.

    Reacties
    1.084
    08-05-2004

    Lieve lezers,

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties en privé berichten. Jullie waren even uit het oog, maar niet uit het hart.
    Mijn excuses voor mijn super super late reactie!

    Ik zal binnenkort leuk nieuws delen!

    Liefs,
    Safaa.
    "De ziel wil meer als je hem aanmoedigt, maar kan tot tevredenheid gebracht worden als je hem disciplineert."

    Ibn 'Abbaas(vzmh):" Als Allah van mij het licht van mijn ogen neemt,
    blijft mijn hart nog wel verlicht. Mijn hart begrijpt en mijn verstand is niet verdorven.
    En mijn tong is als het blad van een ontbloot zwaard."

    (Bron: Het boek: Wees niet bedroefd)

  11. #4256
    MVC Lid

    Reacties
    5
    13-01-2019

    Prachtige verhaal[emoji1419]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  12. #4257
    MVC Lid

    Reacties
    1
    29-03-2019

    Heeft iemand het verhaal nog in Word bestand en kan mij deze bezorgen?

    Dank is groot!