1. #31
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    thanks voor je vervolg
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  2. #32
    Sweet Misery*

    Reacties
    64
    02-02-2006

    Ga zo door meid!!

  3. #33
    * MoSliMa *

    Reacties
    2.286
    16-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    prachtig begin, meid
    ga snel weer verder
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  4. #34
    .

    Reacties
    8.519
    23-04-2005

    hey lieverd


    bedankt voor je vervolgen ze waren echt prachtig.
    echt een mooi begin en zielig .
    Ik wacht op je volgende vervolg.


    groetjes asma

  5. #35
    ..*~Strevend~*..

    Reacties
    472
    12-03-2005

    Heeeeey Zuss ik heb je begin gelezen en het was prachtig tranen stroomden over mijn wang je begin is gewoon adembenemend ga gauw verder Heel veel koesjess Je Zusje Rajaaaa

  6. #36
    Dienares van Allah.

    Reacties
    1.084
    08-05-2004

    Hey lieverds!!
    Jullie zijn echt top, en nieuwe lezers, ik heet jullie welkom!!
    Ik doe me best om vandaag nog een vervolg te schrijven. Hoe meer reacties, hoe meer vervolgen

    Boesa kbira,
    Safaa
    "De ziel wil meer als je hem aanmoedigt, maar kan tot tevredenheid gebracht worden als je hem disciplineert."

    Ibn 'Abbaas(vzmh):" Als Allah van mij het licht van mijn ogen neemt,
    blijft mijn hart nog wel verlicht. Mijn hart begrijpt en mijn verstand is niet verdorven.
    En mijn tong is als het blad van een ontbloot zwaard."

    (Bron: Het boek: Wees niet bedroefd)

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    6.371
    21-03-2006

    Prachtige vervolgen lieverd, smak naar meer

  8. #38
    Dienares van Allah.

    Reacties
    1.084
    08-05-2004

    Vervolg is onderweg
    "De ziel wil meer als je hem aanmoedigt, maar kan tot tevredenheid gebracht worden als je hem disciplineert."

    Ibn 'Abbaas(vzmh):" Als Allah van mij het licht van mijn ogen neemt,
    blijft mijn hart nog wel verlicht. Mijn hart begrijpt en mijn verstand is niet verdorven.
    En mijn tong is als het blad van een ontbloot zwaard."

    (Bron: Het boek: Wees niet bedroefd)

  9. #39
    Dienares van Allah.

    Reacties
    1.084
    08-05-2004

    Mijn benen leken met de tree zwaarder te worden, terwijl mijn hart raasde en de tel kwijt was van zijn hartkloppingen. Ik hield me vast aan de trapleuning en kwam beneden aan. Issam had me gehoord en kwam op me aflopen, met een glimlach op zijn gezicht, die ik al een lange tijd niet meer had gezien. Ik werd er rustig van en voelde zijn hand in de mijne. Hij trok me mee naar de keuken en had het over zijn kookkwaliteiten. Ik begon te lachen en voelde me een stuk beter. Mijn glimlach vervaagde snel, bij het zien van een jongen. Een jongen, die mijn kant opkeek en me een glimlach schonk. Ik keek meteen naar de grond en wist niet meer, waar ik moest kijken, hoe ik moest slikken en hoe ik moest lopen. Ik zag opeens iemand voor me staan en deinsde achteruit. Geschrokken keek ik naar een prachtig meisje, die voor me stond en me geschrokken aankeek. Haar ogen, die me zo vertrouwd leken. Haar gezicht, die een glans had en haar prachtige blonde krullen, die op haar schouders vielen. ‘ Sorry voor mijn reactie, je liet me schrikken.’ Bracht ik zachtjes uit. Ze knikte en glimlachte naar me. Ze stelde zich voor als Sabrin en wachtte op mijn reactie. ‘Insgelijks Sabrin, ik ben Sabriyah.’
    Ze keek me toen doordringend aan en nam me in haar armen. Ik voelde me veilig in haar armen en wou het liefst heel mijn verhaal aan haar kwijt. Zonder haar te kennen, zag ik haar al als een vriendin. Issam keek me gelukkig aan en sloeg een arm over Sabrin heen. ‘ Sabriyah, Sabrin is mijn vriendin. Binnenkort zal ik haar om de hand vragen, ik hoop dat je er ook blij mee bent.’ Zei hij, terwijl hij me afwachtend aankeek. ‘ Ik heb er geen problemen mee Issam, zolang jij gelukkig bent, dan ben ik het ook.’
    Hij sloeg zijn andere arm over mij heen en knuffelde ons beide. Ik was de jongen in onze keuken helemaal vergeten en voelde me weer ongemakkelijk. Zijn stappen kwamen dichterbij, mijn hart die sneller begon te kloppen. Hij stopte voor mijn neus. Ik bekeek zijn schoenen en hief mijn gezicht op. Ik verdwaalde voor even in zijn prachtige blauwe ogen, maar werd wakker geschud door zijn prachtige stem.
    ‘Aangenaam Sabriyah, ik ben de broer van Sabrin. Imad.’
    Ik reikte hem mijn hand en wist verder niks te zeggen. Ik durfde niet weer in zijn ogen te kijken, dus begon ik met Sabrin te praten. We konden het algauw met elkaar vinden, iets wat ik ook graag wou. In de avond moesten ze weg en nam Sabrin afscheid van me, nadat we elkaars nummers hadden uitgewisseld. Ze gaf Issam nog een zoen, haar wangen kleurde rood. Ik voelde de tintelingen in me buik, bij het zien van hun liefde. Imad gaf me een hand en probeerde oogcontact te maken, iets wat me verwarde. Ik gaf hem geen aandacht en nam snel afscheid van hem. Issam begon zingend te dansen in de woonkamer en was totaal van kaart. Hij had het echt zwaar te pakken. Ik liep naar boven en ging in mijn kamer zitten.
    Mijn hart moest worden gelucht, iemand die me zou begrijpen en de juiste woorden zou vinden voor mijn woorden. Ik voel me zo alleen. Zuchtend ging ik op mijn bed liggen en bestudeerde de plafon, alsof ik mijn geluk daar kon vinden. Ik dacht na over school, ik moest morgen weer naar school. Ik haat maandagen. Ik kreeg het benauwd bij de gedachte aan morgen. Weer vies aangekeken worden, alsof ik een besmetting was. Meiden, die zich te hoog voelde in de menigte. Sommige mensen, die met me willen praten en toch laten bij een begroeting en een glimlach. Wetend, dat mijn wereldje voor mij alleen was en er geen plek voor hun was. Zal er ooit plek zijn voor een jongen in mijn wereld, of zal ik altijd alleen blijven?
    Imad kwam in mijn gedachte, ik kreeg een glimlach. Niet wetend waarom of wat ik voelde, blij met hem dicht bij me. Met die gedachte viel ik in slaap.
    De volgende ochtend werd ik wakker, ogen van een onbekende in mijn droom. Ik droomde over een jongen, die mijn leven zou veranderen. Een jongen met bruine ogen. Ik wreef over mijn ogen en probeerde mijn droom te begrijpen. Na een half uur, probeerde ik de slaap weer te vatten. Bruine ogen, roze lippen en een lichtgetint huid..
    Wie is hij?
    "De ziel wil meer als je hem aanmoedigt, maar kan tot tevredenheid gebracht worden als je hem disciplineert."

    Ibn 'Abbaas(vzmh):" Als Allah van mij het licht van mijn ogen neemt,
    blijft mijn hart nog wel verlicht. Mijn hart begrijpt en mijn verstand is niet verdorven.
    En mijn tong is als het blad van een ontbloot zwaard."

    (Bron: Het boek: Wees niet bedroefd)

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    523
    14-09-2004

    bedankt lieverd het is zo mooi
    *. ¤. De MooiSte DinGen In Het Leven Kun Je Niet Zien. .Die Moet Je Voelen Met Je Hart ¤. *.



    lees dit en geniet (is af):

    ι'м вυяηιηg ѕℓσωℓу ση тнє ƒℓαмє σƒ ℓιƒє..●νєя∂σσƒ∂χ


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=893860


  11. #41
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    Ja, wie is hij


    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  12. #42
    Gone.

    Reacties
    2.370
    15-05-2005

    Wauw , ga gauw verder schatje

  13. #43
    ..*~Strevend~*..

    Reacties
    472
    12-03-2005

    oee spannenddd ga snel door Zusss Koesjee Rajaa

  14. #44
    ..*~Strevend~*..

    Reacties
    472
    12-03-2005

    Trouwens Safff kun je me je verhaal sturen op wordt Koeesjee rajaa

  15. #45
    Soldier of Allah!

    Reacties
    168
    01-07-2005

    Hey meid, echt een mooi verhaal
    Ga snel verder

    Wie slim wil lijken, praat..
    Wie slim wil worden, luistert..

    Maak van je leven een paradijs
    en geniet van elke seconde die je mee maakt