1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    wie oh wie kan me helpen aubbbbbbbbbbbbbb

    ik krijg reeds een venster die open gaat telkens als ik mijn pc opstart en zegt da da niet een originele versie van windows xp is.

    zou er iemand voor mij windows xp hier willen zetten aub

    alvast bedankt

    ps: zo vlug mogelijk zou het beste zijn

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    heeft er niemand wa kennis van de pc????

    kheb dringend hulp nodig please

  3. #3
    khalid

    Reacties
    686
    12-02-2005

    ik denk dat je deze kan gebruiken, dan geeft ie niet meer aan dat het niet origineel is
    http://rapidshare.de/files/24802780/...rwxp4updte.zip

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door khalidthamocro
    ik denk dat je deze kan gebruiken, dan geeft ie niet meer aan dat het niet origineel is
    http://rapidshare.de/files/24802780/...rwxp4updte.zip

    is dit windows xp ???

    bedankt broeder wollah chokran

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door khalidthamocro
    ik denk dat je deze kan gebruiken, dan geeft ie niet meer aan dat het niet origineel is
    http://rapidshare.de/files/24802780/...rwxp4updte.zip


    moet ik daarvoor geen code ofzo hebben?

  6. #6
    khalid

    Reacties
    686
    12-02-2005

    nee het is geen windows xp, het is iets dat ervoor zorgt dat je die melding niet meer krijgt als je je pc opstart,
    maar kan je m downloaden?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door khalidthamocro
    nee het is geen windows xp, het is iets dat ervoor zorgt dat je die melding niet meer krijgt als je je pc opstart,
    maar kan je m downloaden?

    ben je der zeker van want kheb schrik dat ik da download en dan al mijn bestanden weggaan

    ik ben dat zo beu een buurjongen zei daarnet dat ik mijn pc moest formateren is dat zo misschien???

    smahli dat ik zoveel vraag hoor maar dat is echt dringend

  8. #8
    khalid

    Reacties
    686
    12-02-2005

    ik weet niet of formatteren de juiste oplossing is, of je moet w8en tot ik weet kan downloaden van rapidshare, dan zal ik ff kiijken of die goed is, want ik heb er ook 1 gebruikt en die deed het goed, maar weet eneit cker of dat hem is

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door khalidthamocro
    ik weet niet of formatteren de juiste oplossing is, of je moet w8en tot ik weet kan downloaden van rapidshare, dan zal ik ff kiijken of die goed is, want ik heb er ook 1 gebruikt en die deed het goed, maar weet eneit cker of dat hem is

    chokran wollah ik weet niet hoe ik je kan bedanken

    maar wanneer zou je dat kunnen dowloaden bij jou om te zien of dat diegene is???

    en was dat ook zo bij jou die foutmelding enzo???

    alvast bedankt

    ma salama

  10. #10
    khalid

    Reacties
    686
    12-02-2005

    bij mij zag je het als ik de pc ging opstarten, en k zag een sterretje, voor de rest nix
    en ik kan pas over 40min downloaden

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door khalidthamocro
    bij mij zag je het als ik de pc ging opstarten, en k zag een sterretje, voor de rest nix
    en ik kan pas over 40min downloaden

    ja dat is het ook bij mij wollah

    ok ma kijk ik ga je mijn msn laten als dat jou niet stoort kun je mij toevoegen aub enkel voor die ding en dan verwijder ik da ma als je niet wilt respecteer ik dat natuurlijk ook

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.615
    12-10-2002

    http://www.yousendit.com/transfer.ph...B003164954F420


    Installatie:

    1. eerst moet je de orginele wgatray***** en wgalogon.dll in wgatray*****.bak en wgalogon.dll.bak veranderen. Deze bestanden vindt je in c:\windows\system32

    3. kopier dan de volgende bestanden naar c:\windows\system32
    legitcheckcontrol.dll
    wgalogon.dll
    wgatray*****

    4. REBOOT en klaar



    Normaal je kan deze procedure volgen voor dat je begint met update van windows. Omdat jij had al geupdate moet je wel windows Xp in (safemode) opstarten.


    Gewoon pc opstarten en F8 blijven drukken tot je een scherm krijgt met veschillende mogelijkheiden, je kiest gewoon voor Safemode.

    Tweede oplossing is: klik op start en dan op uitvoeren en type msconfig en op oke drukken. Je krijgt een scherm te zien en klik op Lunch System Restore en dan moet je teug gaan naar een datum dat je nog niet had opgeupdate.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door Faris
    http://www.yousendit.com/transfer.ph...B003164954F420


    Installatie:

    1. eerst moet je de orginele wgatray***** en wgalogon.dll in wgatray*****.bak en wgalogon.dll.bak veranderen. Deze bestanden vindt je in c:\windows\system32

    3. kopier dan de volgende bestanden naar c:\windows\system32
    legitcheckcontrol.dll
    wgalogon.dll
    wgatray*****

    4. REBOOT en klaar



    Normaal je kan deze procedure volgen voor dat je begint met update van windows. Omdat jij had al geupdate moet je wel windows Xp in (safemode) opstarten.


    Gewoon pc opstarten en F8 blijven drukken tot je een scherm krijgt met veschillende mogelijkheiden, je kiest gewoon voor Safemode.

    Tweede oplossing is: klik op start en dan op uitvoeren en type msconfig en op oke drukken. Je krijgt een scherm te zien en klik op Lunch System Restore en dan moet je teug gaan naar een datum dat je nog niet had opgeupdate.


    salam alikoum faris

    ge zijt hartelijk bedankt voor je hulp

    ik zal dat na mijn werk proberen

    ik verstuur je ook een pm als dat je niet stoort

    chokran dat Allah swt jouw beloont incha allah met het goede

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    196
    08-05-2005

    [QUOTE=Faris]http://www.yousendit.com/transfer.ph...B003164954F420


    Installatie:

    1. eerst moet je de orginele wgatray***** en wgalogon.dll in wgatray*****.bak en wgalogon.dll.bak veranderen. Deze bestanden vindt je in c:\windows\system32

    3. kopier dan de volgende bestanden naar c:\windows\system32
    legitcheckcontrol.dll
    wgalogon.dll
    wgatray*****

    4. REBOOT en klaar

    wel je bent echt een engel,want dank zij jou hebben we dat probleem niet meer.
    mijn man werd er gek van.en toen hebben we jou versie gebruikt en ja hoor het helpt.
    ik moest je name,s mijn man bedanken(al ging het niet van een leien dakje nl hij spreekt geen ned alleen frans en ik heb hem echt een willen geven.zo was ik )maar ja eind goed al goed.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    [QUOTE=fatimatoen]
    Citaat Geplaatst door Faris
    http://www.yousendit.com/transfer.ph...B003164954F420


    Installatie:

    1. eerst moet je de orginele wgatray***** en wgalogon.dll in wgatray*****.bak en wgalogon.dll.bak veranderen. Deze bestanden vindt je in c:\windows\system32

    3. kopier dan de volgende bestanden naar c:\windows\system32
    legitcheckcontrol.dll
    wgalogon.dll
    wgatray*****

    4. REBOOT en klaar

    wel je bent echt een engel,want dank zij jou hebben we dat probleem niet meer.
    mijn man werd er gek van.en toen hebben we jou versie gebruikt en ja hoor het helpt.
    ik moest je name,s mijn man bedanken(al ging het niet van een leien dakje nl hij spreekt geen ned alleen frans en ik heb hem echt een willen geven.zo was ik )maar ja eind goed al goed.

    salam

    ik heb die gedownload maar en nu wat moet ik doen want met vervangen enzo versta ik der niks van

    wat bedoelen jullie met vervangen, de naam veranderen??? want die bestand vind ik nie op mijn pc die ik zahma moet vervangen

    alvast bedankt