1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    210
    26-12-2010

    Knieband en meniscus gescheurd

    Wie heeft dit ook wel eens gehad, ik heb nu 4 maanden niet kunnen trainen en ik begin langzaam holle bolle gijs te worden

    WIe heeft wel eens die operatie gedaan, en wat voor oefeningen heb je na je operatie moeten, en hoe lang heeft je herstel geduurt?
    Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    210
    26-12-2010

    Dus niemand van jullie sport?

    Ik wil trouwens weten of ik na deze blessure nog volop kan kickboksen of niet, aangezien de revalidatie een jaar duurt!
    Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it.

  3. #3
    WEG

    Reacties
    3.561
    22-02-2010

    Ze kijken alleen naar sport, maar doen het niet hoor.











    Grapje. Ik denk dat je rustig aan moet doen voordat je weer een blessure oploopt. Allah y shafiek.
    WEG!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    210
    26-12-2010

    Citaat Geplaatst door lievemeisje25 Bekijk reactie
    Ze kijken alleen naar sport, maar doen het niet hoor.


    Grapje. Ik denk dat je rustig aan moet doen voordat je weer een blessure oploopt. Allah y shafiek.
    Ik denk het ook, ameen op je dua!
    Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it.

  5. #5
    Snappaz

    Reacties
    2.434
    14-08-2006

    Zoek sportfysio op.

    (beter sportmedisch centrum)

    Die gaan jou veel beentraining laten doen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    210
    26-12-2010

    Citaat Geplaatst door APPIE_MOCROO Bekijk reactie
    Zoek sportfysio op.

    (beter sportmedisch centrum)

    Die gaan jou veel beentraining laten doen
    gozer ik klap er doorheen, en fysio heb ik al. Maar wat voor oefeningen dan, heb je dit ook gehad?
    Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it.

  7. #7
    Snappaz

    Reacties
    2.434
    14-08-2006

    Geen normale fysio.
    Sport medisch centrum.

    Daar heb je grote gymzalen met sportfysiotherapeuten.

    Heb het niet gehad, maar je bovenbenen zorgen voor stabilisatie van je knie.
    Mensen met zulke blessures worden altijd met beentraining opgescheept, zodat de benen een groot deel van het werk over kunnen nemen van de knieƫn.