1. #1
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Wie Keek Er Naar De Turkse Serie "asmali Konak"

    die iedere zaterdag op nederland3 werd(word) afgespeeld al 2zaterdagen achtereen niet werd afgespeeld weet iemand er hier meer over of 't nog wel word trg gespeeld of misschien op een ander post word afgespeeld

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    15
    12-05-2003

    j aman ik keek hem ook egt leuk, ik heb het nie zo met turkse taal enz en keek nooit naar turkse films ofzo . maar dit had iets

    en ik w8 nog steeds elke zaterdag ik wordt waker als eerste wat ik doe is kijke of die serie op tv is

  3. #3
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Citaat Geplaatst door sweetynaoual
    j aman ik keek hem ook egt leuk, ik heb het nie zo met turkse taal enz en keek nooit naar turkse films ofzo . maar dit had iets

    en ik w8 nog steeds elke zaterdag ik wordt waker als eerste wat ik doe is kijke of die serie op tv is
    Hahaha ja amai zeg dat wel,kw8te zelfs tot 't stipt 13.30 was om 't te zien en niemand mocht voor de tv staan zo erg was 't en eerlijk gezegd kmis die serie wel en zeker die Seymen (ozcan deniz).khoooooooop dat ie trg komt echt waar!laat mij iets weten als ie ergens anders afspeelt ofso en ik zal 't zelfde doen

  4. #4
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Citaat Geplaatst door lady_dinja
    haha is wel grappig die serie

    ik heb volgens mij zo een 3 afleveringen gezien!!
    ja amai dan weet je nie hoeveel afleveringen je hebt gemist,kheb 1aflevering gemist voor de rest volgde ik em iedere zaterdag
    echt waar maar die film is gwn af
    en die man Seymen(ozcan deniz)

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    340
    19-02-2006

    As the Turk turns

  6. #6
    giechelbekkie

    Reacties
    115
    20-09-2005

    2 zaterdagen niet geweest .........ha en ik dacht dat ik ze gemist had wat een geluk zeg!!!!!
    Ja vind het ook een leuke serie, ik ga expres vroeg het middag eten klaar maken voor mn gezin en als mn man thuis komt van werk moet hij maar lekker zelf opscheppen(ik ben dan druk bezig met kijken)
    Zelfs mijn dochtertje van 5 vind het leuk(komen geen vieze dingen in voor)dus kijken we samen.
    Misschien een zomerstop ofzo? ik hoop dat jullie me op de hoogte houden hierover oke?

    groetjes Bouchra

  7. #7
    ~~~~~~~~

    Reacties
    125
    04-06-2006

    Citaat Geplaatst door MadMonkey
    As the Turk turns

    mafketel

  8. #8
    1o0 % Tabdarest

    Reacties
    394
    02-11-2005

    wanner komt ie weer
    Zegtt Doeii tegen M.nl....
    Levenloze Marokkanen

  9. #9
    =)

    Reacties
    2.340
    27-05-2002

    Ze hebben nu een zomerstop, vanaf oktober is het weer op tv!
    Islam is not a black and white religion whereby people are either free of sin, or condemned to go to Hell. There is an in-between, there is repentance, and there is God who is Most Gracious, Most Merciful, and who knows our fate. Let us not try to play God’s role and condemn and judge people for their actions. It is our own egos and insecurity that makes us want everyone to do and believe as we do.

  10. #10
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Citaat Geplaatst door bouchragiechel
    2 zaterdagen niet geweest .........ha en ik dacht dat ik ze gemist had wat een geluk zeg!!!!!
    Ja vind het ook een leuke serie, ik ga expres vroeg het middag eten klaar maken voor mn gezin en als mn man thuis komt van werk moet hij maar lekker zelf opscheppen(ik ben dan druk bezig met kijken)
    Zelfs mijn dochtertje van 5 vind het leuk(komen geen vieze dingen in voor)dus kijken we samen.
    Misschien een zomerstop ofzo? ik hoop dat jullie me op de hoogte houden hierover oke?

    groetjes Bouchra
    oooh nee bij mij ook in 't begin zei mn moeder steeds waar kijk jij nu naar maar na een tijdje keer ze gwn zelf mee
    Ik hoop ook dat 't gwn een zomerstop is
    Klaat jullie zeker iets weten als ie trg is JULLIE ook hé!!!

  11. #11
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Citaat Geplaatst door sol_y_mar
    Ze hebben nu een zomerstop, vanaf oktober is het weer op tv!

    Ik hoop 't . want kben echt benieuwd naar de andere afleveringen want das de bekenste film in Turkjie!!!

  12. #12
    à la Turca

    Reacties
    258
    19-10-2005

    bekenste film in turkije? d8 het niet he

  13. #13
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Citaat Geplaatst door Duygu
    bekenste film in turkije? d8 het niet he
    niet dan heeft mn vriendin toch gezegd, enjah kzou er niet van verchieten wel een verslaafd serie
    [glow=Pink]
    Citaat Geplaatst door Hafida87
    [glow=Pink] Mnin tbe3t kalbi wasalt 3andek...walakin nsit shi7aja 3andek...3akli 3ed bqa 3andek...I Love My Men
    ANTI PM'S VAN BROEDERS
    [/glow]
    [/glow]

  14. #14
    ~~VERLOOFD~~

    Reacties
    137
    01-12-2005

    Citaat Geplaatst door Duygu
    bekenste film in turkije? d8 het niet he
    weet jij dan mssn of ie nog trg komt of niet!!!!
    [glow=Pink]
    Citaat Geplaatst door Hafida87
    [glow=Pink] Mnin tbe3t kalbi wasalt 3andek...walakin nsit shi7aja 3andek...3akli 3ed bqa 3andek...I Love My Men
    ANTI PM'S VAN BROEDERS
    [/glow]
    [/glow]

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5
    15-08-2006

    IS er iemand die zo vriendelijk wilt zijn om een pm te sturen naar een willekeurige moderator op marokko.nl en wilt vragen voor mij waarom ik niet kan:
    - pm-en
    - nieuwe onderwerpen starten
    - mensen quoten??

    Ik ben diegene echt dankbaar!!
    Want dit is echt kapot irritant reageren hiero!