1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    49
    09-05-2006

    9 kilo kwijt in 6 weken....?

    Lovely dames,

    De marokkaanse vrouw die dik wordt als ze eenmaal getrouwd is....het is een cliche.....maar damn.....het gebeurt echt.

    Voordat ik trouwde woog ik altijd rond de 60 kilo....ben 1.70....dus maatje 36 en 38 was het enige wat je in mijn kledingkast zou aantreffen....

    maar ja....niet alleen je levenstijl veranderd....ook je eetpatroon. S ochtend ga je de deur niet uit...zonder dat je een stevig ontbijt achter de kiezen hebt....

    Vervolgens kom je thuis....en moet je koken.....na het eten....wil je op de bank liggen met je mannetje....en verdomd....bij de thee....wil je allerlei hapjes hebben....kortom....je gaat bunkeren.....

    Naar de sportschool gaan....heb al een jaar lang dat voornemen, maar ben liever lui dan moe.....Heb werkelijk allerlei apparatuur aangeschaft, maar wie gaat er op staan hijgen en puffen....wanneer ik lekker kan chillen op de bank...

    Hoe dan ook, op een gegeven moment (en damn wat ging het snel) ben ik 13 kilo aangekomen. Mijn kleding past me niet meer.....ik heb een complex overgehouden aan die rot spiegeles van de paskamers van hennes....

    lijnen en dieeten wilde niet lukken, omdat ik de discipline er niet voor heb....

    Maar er is hoop....want....en nu komt het....IK BEN 9 KILO KWIJT GERAAKT IN 6 WEKEN....en hoe heb ik het gedaan?

    SONJA BAKKER! er is een dieet boekje te koop bij alle boekwinkels van deze dame. 10 weken lang, je ontbijt, lunch en avondeten volledig uitgeschreven. Hoe je hoeft dus niet meer zelf je cal. te tellen!

    Het is makkelijk te volgen
    Het is volledig uitgeschreven, plus variatie
    Het is een volwaardig dieet, dus je krijgt alle benodigde vita binnen....en het werkt!

    het boekje kost maar 13 euro en het is echt de investering waard!

    P.s zit momenteel al weer op maatje 38....nu nog ff kijken of ik weer terug kan naar 36...


    liefs,
    Ali

    P.s als het mij lukt.....dan kan het iedereen lukken......succes!

  2. #2
    100% Riff

    Reacties
    266
    23-07-2006

    bedoel je niet SONJA Bakker?

    enne klasse dat je zoveel bent afgevallen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    49
    09-05-2006

    Citaat Geplaatst door _Nour_al_Houda_
    bedoel je niet SONJA Bakker?

    enne klasse dat je zoveel bent afgevallen

    Oeps....sorry, dat is waar.....ze heet Sonja....maar ja....haar boekjes zijn oranje en kosten bij alle ako's maar 13 euro...


    thanks....ik ben er ook echt blij mee.....voel me ineens weer echt goed. Ik had het idee dat ik echt een reus was geworden!


    Hopelijk zullen jullie er ook veel aan hebben...


    Dikke zoen,
    Ali

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.097
    29-07-2005

    Ik vind het juist mooi dat getrouwde vrouwen aankomen, het maakt je soort van echte 'vrouw'. Ik ben nu nog echt een meisje met een tenger meisjesfiguur, ik hoop wel 'groter' te worden.

    Ik vind het bij moeders al helemaal niet staan als ze dunner zijn dan maat 40
    Be carefull what you wish for...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    49
    09-05-2006

    Citaat Geplaatst door BugaBoo
    Ik vind het juist mooi dat getrouwde vrouwen aankomen, het maakt je soort van echte 'vrouw'. Ik ben nu nog echt een meisje met een tenger meisjesfiguur, ik hoop wel 'groter' te worden.

    Ik vind het bij moeders al helemaal niet staan als ze dunner zijn dan maat 40
    Natuurlijk is het mooi als een vrouw rondingen heeft.....maar mijn probleem was, ik ben 1.70....ik word zo groot....ik lijk echt op een reus. Zelf vind ik het ook mooi als een klein vrouw.....een beetje vol is....haar staat het schattig....mij staat het lomp...

    enfin....voor ieders wil wat...toch...


    dikke zoen,
    Ali

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.104
    22-02-2005

    albama, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ik weet wat je bedoelt

    maar ik geef mijn zwangerschappen de schuld


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    250
    20-03-2006

    probleem is vaak niet het afvallen maar het daarna weer op gewicht blijven (spreek uit ervaring).

  8. #8
    Alhamdollilah

    Reacties
    2.854
    28-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Me nichtje is hier ook mee bezig. Ze heeft ook jarenlang van alles geprobeerd. Ze viel wel af maar dat kwam in no time terug op haar oude gewicht. Toen ik haar als laatste had gesproken was ze al 1 kilo kwijt in 1 week. Ze vind het ook supermakkelijk. Je eet gevarierd en gezond zonder dat je het besef hebt dat je aan het dieeten bent. Zeker de moeite waard.
    http://thedeenshow.com/
    Vertrouw op Allah en je zult zien wat voor last er weg valt. Allah! Er is Geen God dan Hij, De Levende de Zelfbestaande. Laa illaha illa llah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.097
    29-07-2005

    Citaat Geplaatst door alabama_1
    Natuurlijk is het mooi als een vrouw rondingen heeft.....maar mijn probleem was, ik ben 1.70....ik word zo groot....ik lijk echt op een reus. Zelf vind ik het ook mooi als een klein vrouw.....een beetje vol is....haar staat het schattig....mij staat het lomp...

    enfin....voor ieders wil wat...toch...


    dikke zoen,
    Ali
    ahahah, 1.70 is geen reuzenlengte hoor. Misschien komt het doordat Marokkanen zo kort zijn met hun 1.62m dan lijk je bij een paar cm langer al gelijk een reus..

    Maar je mag die 9 kilo gerust doneren aan mij, ik maak me totaal niet druk hierom. Zolang je maar gelukkig bent, als je ervoor gaat leuk en goed maar laat het je leven niet domineren, dat is zonde van je tijd.
    Be carefull what you wish for...

  10. #10
    blijf je zelf

    Reacties
    821
    23-04-2006

    ik wilde dat boek een tijdje geleden aanschaffen, maar dacht van als ik me niet meer aan dat dieet hou dat het er weer bij komt
    zou iemand het vlees van zijn dode broeder/zuster willen eten?????

    nou stop dan met roddelen

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    4.473
    21-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door alabama_1
    Lovely dames,

    De marokkaanse vrouw die dik wordt als ze eenmaal getrouwd is....het is een cliche.....maar damn.....het gebeurt echt.

    Voordat ik trouwde woog ik altijd rond de 60 kilo....ben 1.70....dus maatje 36 en 38 was het enige wat je in mijn kledingkast zou aantreffen....

    maar ja....niet alleen je levenstijl veranderd....ook je eetpatroon. S ochtend ga je de deur niet uit...zonder dat je een stevig ontbijt achter de kiezen hebt....

    Vervolgens kom je thuis....en moet je koken.....na het eten....wil je op de bank liggen met je mannetje....en verdomd....bij de thee....wil je allerlei hapjes hebben....kortom....je gaat bunkeren.....

    Naar de sportschool gaan....heb al een jaar lang dat voornemen, maar ben liever lui dan moe.....Heb werkelijk allerlei apparatuur aangeschaft, maar wie gaat er op staan hijgen en puffen....wanneer ik lekker kan chillen op de bank...

    Hoe dan ook, op een gegeven moment (en damn wat ging het snel) ben ik 13 kilo aangekomen. Mijn kleding past me niet meer.....ik heb een complex overgehouden aan die rot spiegeles van de paskamers van hennes....

    lijnen en dieeten wilde niet lukken, omdat ik de discipline er niet voor heb....

    Maar er is hoop....want....en nu komt het....IK BEN 9 KILO KWIJT GERAAKT IN 6 WEKEN....en hoe heb ik het gedaan?

    SONJA BAKKER! er is een dieet boekje te koop bij alle boekwinkels van deze dame. 10 weken lang, je ontbijt, lunch en avondeten volledig uitgeschreven. Hoe je hoeft dus niet meer zelf je cal. te tellen!

    Het is makkelijk te volgen
    Het is volledig uitgeschreven, plus variatie
    Het is een volwaardig dieet, dus je krijgt alle benodigde vita binnen....en het werkt!

    het boekje kost maar 13 euro en het is echt de investering waard!

    P.s zit momenteel al weer op maatje 38....nu nog ff kijken of ik weer terug kan naar 36...


    liefs,
    Ali

    P.s als het mij lukt.....dan kan het iedereen lukken......succes!

    knap dat je 9 kilo bent afgevallen ,ik was ook 13 kilo afgevallen in 5 maanden maar ja je raad het al ,er zat weer zo"n 7 kilo bij na een paar maanden puur door stress etc.
    heb er weer 4 kilo af maar wat nog moeilijker is op gewicht blijven .
    zelf heb ik gemerkt dat brood een echte dikmaker is ,nu ik nog nog maar een broodje op een dag eet en verder gewoon eet en zelfs nog een beetje snoep ben ik al 4 kilo kwijt .!
    belangrijkste is regelmaat als je dat kan bereiken ben je op de goede weg .
    maar geloof me ik spreek helaas uit ervaring het blijft moeilijk

  12. #12
    Wat staar je?

    Reacties
    2.412
    06-04-2006

    Ik moet dat boek ook maar eens gaan aanschaffen, anders ben ik binnenkort te bewonderen bij ''Wat je eet ben je zelf''

    Wie het laatst lacht, denkt het traagst !


  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    4.473
    21-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Voorbijgangster
    Ik moet dat boek ook maar eens gaan aanschaffen, anders ben ik binnenkort te bewonderen bij ''Wat je eet ben je zelf''

    ja dat probleem kennen we ja

  14. #14
    verlangend

    Reacties
    231
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door eva2
    ja dat probleem kennen we ja
    Vertel

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    4.473
    21-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nadira1981
    Vertel
    nou wat je eet ben jezelf zegt genoeg denk ik
    als je rokken niet meer goed passen omdat je weer teveel hebt zitten slikken
    moet je weer aan de lijn ,o zo fijn
    maar heb geen zin om echt dik te worden want dan ben je verder van huis!!!
    dus lijnen en nog eens lijnen