1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    13-02-2005

    Samsung E700

    Samsung E700

    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    ik heb nen vraag laaste tijd doet men display van men gsm raar als ik nen foto wil trekken dan krijg lijntjes op men display en soms als ik men cam aan zet dan is da gwn helemaal wit !!!
    en nu weet ik nie of er iets mis is met men display of met men cam????


    PLzzzz help , iemand die er iets van weet

    alhamdoellilah

    Getrouwd ... S&S

    Ya Allah help us to be tolerant, just and forgiving of each other.....guide us to the correct knowledge and aid us in implementing it...Guide us to good companions...Protect us from our enemies and deliver us...Ameen

  2. #2
    An-Noeru mil 3yunee

    Reacties
    1.522
    12-05-2005

    Salam ALeikom

    Je moet deze kabeltje (flatcable) vervangen, kost rond de 30 euro





  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    13-02-2005

    ah oke thnx

    alhamdoellilah

    Getrouwd ... S&S

    Ya Allah help us to be tolerant, just and forgiving of each other.....guide us to the correct knowledge and aid us in implementing it...Guide us to good companions...Protect us from our enemies and deliver us...Ameen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-11-2001

    Je hebt standaard 1 jaar garantie. Als je daar nog niet overheen bent, doe je er verstandig aan daar een beroep op te doen....
    Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand. Iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    als ge die nie zo lang geleden hebt gekocht dan kunde die direct naar de verkoper brengen zenne

    tis je display denk ik want mijn broer had hetzelfde

    ma als ge garantie hebt dan moete der gebruik van maken

    beslama

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    13-02-2005

    de garantie is al verlopen ik heb deze gsm meer dan nen jaar

    dus ja enigste oplossing is laten maken

    alhamdoellilah

    Getrouwd ... S&S

    Ya Allah help us to be tolerant, just and forgiving of each other.....guide us to the correct knowledge and aid us in implementing it...Guide us to good companions...Protect us from our enemies and deliver us...Ameen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    499
    12-11-2004

    Citaat Geplaatst door ladyalhouceima
    de garantie is al verlopen ik heb deze gsm meer dan nen jaar

    dus ja enigste oplossing is laten maken

    ja dan zie ik geen ander oplossing laat da maken ma zeker nie bij mocros eerlijk gezegd want die halen die goeie stukken weg uit je gsm en zetten der oude of versleten in de plaats.

    nog veel succes en laat ons iets weten als ge da hebt gerepareerd