1. #1
    **tasel7it**

    Reacties
    175
    11-04-2006

    hoe moet je..

    als k me internet opstart dan zou je normaal zo een pagina krijgen waar je de site in kan type die je wilt aleen k krijg google en daarboven heb je tog so een balk waar je iets intypt www... aleen k heb dat niet hoe krijg ik die balkje daarboven


    hoop dat jullie t een beetje snape

    bedankt alfast
    miss me sgatjus

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    694
    09-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    druk op F11

  3. #3
    **tasel7it**

    Reacties
    175
    11-04-2006

    Citaat Geplaatst door missy_mocrootje
    druk op F11
    nee helpt niet,,,


    het is egt iritand joh heb et al een tijdje en kan aleen via google naar een site
    miss me sgatjus

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    694
    09-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hoe bedoel je zie je dies adresbalk niet ofzo? zegmaar waar je de site moet typpen?

    zie je wel gwn zo een grijze balk of iets van een balk zo ja klik derop met je rechtermuisknop en dan zie je adresbalk en daar klik je op en dan krijg je er zon vinkje achter... volgends mij helpt dat wel..

  5. #5
    **tasel7it**

    Reacties
    175
    11-04-2006

    Citaat Geplaatst door missy_mocrootje
    hoe bedoel je zie je dies adresbalk niet ofzo? zegmaar waar je de site moet typpen?

    zie je wel gwn zo een grijze balk of iets van een balk zo ja klik derop met je rechtermuisknop en dan zie je adresbalk en daar klik je op en dan krijg je er zon vinkje achter... volgends mij helpt dat wel..


    ja die adresbalk heb k niet,, heb het geprobeerd en die adresbalk is al aangevinkt aleen nog heb ik hem niet
    miss me sgatjus

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    694
    09-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hoe je muis ingedrukt msschie zit ie verstop moet je m eruitslepen ofzzoo ????!!!! ik weet t nie vreemd?