1. #31
    ----hoi----

    Reacties
    398
    05-06-2002

    haha trutje... ik heb je de waarheid al verteld. dus geen rare dingen denken he.

    en ik kom wel ergens in de aankomende vakantie ofzo... ff checken hoe het is in JULLIE dorpje

    thallaaa..
    xXx Sw33tn3ss



    VERVOLG KOMT ER ZO SNEL MOGELIJK AAN INSHALLAH.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    76
    26-08-2002

    hey meid leuk geschreven ge snel verder okido

    bousat fatmake

  3. #33
    Maghrabia

    Reacties
    350
    28-09-2002

    heeeeey,oke oke ik geloof je !!! hahaha!!!!
    ga heeeeeeeel gauw verder met schrijven >>
    want ik wacht echt nog steeds & ik ben het wachten nu wel een
    beetje zat,oke ? zie je gauw weer !! & heel veel liefs van >> MISS_BERBERS
    ...Allahoema innaka toe7iebu 3afwa, fa3fa 3annie...

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    28
    28-09-2002

    hey sw33tn3s, echt een super mooi verhaal is dit!
    Ben trots op je biaaaa!!!!
    boussaaa kbieraaaaa van......... zahra16

  5. #35
    ----hoi----

    Reacties
    398
    05-06-2002

    Thuis aangekomen, moest ik eerst beetje een preek van me moeder aan horen, wat zoals altijd over niksss gaat. Maarja… in me kamer aangekomen, zat ik te kijken wat ik vanavond aan zal trekken. Ik had iets simpels uit de kast gepakt, maar wat me toch wel mooi leek. Want ik had tegen me moeder gezegd dat ik vanavond naar Leila zou gaan, dus het moest niet erg opvallen dat ik wat anders ging doen. Ik had met Said bij het station afgesproken, hij stond daar al gelukkig te wachten. ‘’hey.. zat je al lang te wachten?’’ vroeg ik.
    ‘’neej.. ik ben er net , 2 minuutjes ofzo..’’ ‘’oh oke’’ antwoordde ik. En we kletsten nog wat tot aan de bios.

    Onder de film, wilde Said me hand vasthouden. Ik schrok me dood. Toen hij me hand pakte zei hij ‘’ als je dat niet wil, moet je maar loslaten oke..’’ ik zei ‘’oke’’. Ik voelde me niet erg op me gemak met die hand, dus maakte me los, zoals hij had gezegd. Hij vond het volgens mij niet leuk dat ik dat had gedaan en was dus ook de hele tijd stil. Toen we uit de bios waren vroeg ik of we nog wat gingen drinken ofzo.. Hij vond het oke, maar ik merkte nog aan hem dat ie nog niet helemaal zich zelf was. Zal het met dat hand-gedoe te maken hebben?
    Ik was nieuwsgierig en vroeg hem dus, waarom ie beetje stil is. ‘’ wat is er said?’’ vroeg ik hem. Het duurde eventjes voordat hij me vraag antwoordde.
    ‘’sanae.. als je me niet leuk vind en niet wil.. dan moet je het zeggen ok? Dan kan ik je gewoon als vrienden gaan proberen te behandelen. Maar ik ben verliefd op je ja!! Dus ik wil nu weten waar ik voor sta’’ ik schrok even van zijn antwoord. Want ik moest nu vertellen wat ik van hem vond.. ‘’ ohhhh shitt!!’’ dacht ik bij mezelf. ‘’ wat ik zeggen?????’’

    ‘’hallo sanae.. ga je het me nog vertellen of hoe zit dat?’’ vroeg hij ongeduldig.
    ‘’ja , nou… ik weet niet hoe ik het precies moet zeggen, maar ik heb nog nooit eerder een vriend gehad. En ik weet niet hoe ik me moet gedragen bij je…
    dus ik denk wel dat ik je leuk vind’’ zei ik zacht.
    Hij keek me met grote ogen aan ‘’ meen je dat? Vind je me echt leuk?’’
    Ik moest beetje lachen, hij had een brede lach op zijn gezicht. Het leek alsof hij echt heel blij was. Ik vond het wel schattig.
    Toen pakte hij me hand vast en zei ‘’ mag ik nu wel je hand vasthouden?’’ vroeg hij lachend.
    Ik vond het goed.. maar ik kreeg het warm in de tussentijd. Ik ben volgens echt verliefd!, dacht ik bij mezelf. Ik moest snel naar huis, anders zou me moeder weer rare dingen denken. Dus ik nam afscheid en nam de bus naar huis.
    Thuis aangekomen , was ik blij dat ik niemand bekends had gezien ofzo. Het was allemaal goed gegaan, gelukkig…




    khoop dat het nog een beetje leuk is . en nog bedankt voor al die complimentjes.. i love you all!

    xxx

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    28
    28-09-2002

    Ga door biaaaaaaa

    liefs zahra

  7. #37
    ----hoi----

    Reacties
    398
    05-06-2002

    haha gekke zahra16

    sinds wanneer woon je in omgeving utrecht???


    xxx

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    166
    05-07-2002

    hallo meissie,

    zo zo ik wist niet dat jij talent had, maar goed verhaal hoor, echt waar!
    ga zo door.
    waar komt die fantasie vandaan?
    maar ik spreek je nog wel

    bye bye beslama
    i know who you are
    Wie het laatst lacht ............>>>>> snapt de grap niet..

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    28
    28-09-2002

    Origineel gepost door Sw33tn3ss
    haha gekke zahra16

    sinds wanneer woon je in omgeving utrecht???


    xxx
    hahah ik woon omgeving Utrecht liefie
    maar goed ga nou verder met je verhaal pleaseeeeee


    heel veel liefs en een dikke boussa van zahra

  10. #40
    ----hoi----

    Reacties
    398
    05-06-2002

    hahaha.. oja, je heb gelijk zahra
    foutje

    kga gauw verder..

    en nadiaatje, thx voor compliment. kweet ook niet waar die fantasie vandaan komt.. hihi

    spreek jullie gauw. xxx
    sweetness


    VERVOLG KOMT ERAAN!!

  11. #41
    ----hoi----

    Reacties
    398
    05-06-2002

    Het was al best laat in de avond, ik was op me kamer, toen Said me belde.
    ‘’hey.. ben je nog heel thuis aangekomen?’’ ‘’ haha ja hoor..’’ antwoordde ik.
    Zeh3ma bezorgd, ik vond het wel grappig.

    Volgende dag kwam laila natuurlijk naar me toe rennen, zoals ik al had verwacht. En vroeg hoe het was, en of er nog wat was gebeurd.. Ik vertelde haar alles, en ze moest gillen. Echt een gekke meid, maarja… zo ken ik haar nou eenmaal.
    Op school aangekomen, had ik de hele dag said niet gezien. Ik vond het wel een beetje vreemd.
    Maarja.. ik zal hem wel over het hoofd gezien hebben ofzoiets.
    Ik maakte me er niet druk om in ieder geval.

    In de avond, toen ik thuis zat belde laila me op. Ze klonk niet al te enthousiast en vertelde me dat Said een ongeluk had gehad. Ik was helemaal stil van de schrik en dus vroeg laila of ik er nog was?
    ‘’jaa..’’ antwoordde ik. ‘’ waar is ie nu?’’ ‘’ja, in het ziekenhuis natuurlijk.’’ Zei laila.
    Ik was heelll bezorgd geworden en vroeg wat er dan gebeurd was enzo.
    Ze wist dat ook niet allemaal, en ze besloten om er even heen te gaan. ‘’ weet je in welk ziekenhuis die ligt?’’ laila antwoordde ‘’nee’’. ‘’oohhhh! Dat hebben wij weer hoor! Kan je niet een van zijn vrienden bellen? Als je tenminste nummer heb’’
    ‘’ja, ik heb wel een nummer van Bilal, dat is een van zijn vrienden.’’
    ‘’oke. Wil je hem dan alsjeblieft eventjes bellen, zodat we even naar ziekenhuis kunnen gaan kijken hoe het met said gaat.’’
    ‘’ja is goed.. ik bel je zo terug oke?’’
    is goed.. antwoordde ik.
    En zo gezegd, zo gedaan, ze belde binnen enkele minuten me terug. ‘’ ik weet in welk ziekenhuis hij ligt, bilal heeft het me verteld. En het is gelukkig niks erg hoor, wat er is gebeurd. Volgens mij een gebroken been ofzoiets. Hij reed op een scooter van een vriend, en had dus een botsing gehad met een auto. Dat is wat bilal me verteld heeft. Maar kom je over een halfuur naar me toe. Dan kunnen we samen gaan. Oke?’’
    ‘’oke.. ik ben zo bij je’’zei ik tegen Laila.

    Domme said , dacht ik bij mezelf. Wie gaat er op andermans scooter rijden en ook nog ongeluk maken..!!
    Bij het ziekenhuis aangekomen, vroegen we bij de balie in welke kamer said lag.
    ‘’in kamer 108, rechts, een trap naar boven , tweede hal.’’ Vertelde ze ons.
    Wij gingen dus naar kamer 108. toen we binnenkwamen zaten er familieleden van said. ‘’ shittt’’’dacht ik.. ‘’ familie komt natuurlijk ook!! Helemaal vergeten’’.
    We deden alsof we in de verkeerde kamer zaten. Said had ons ook gezien, maar deed gelukkig goed met ons spelletje mee. ‘’Lekker voorschut man!’’ zei Laila tegen me. We gingen in de gang even zitten. We gingen wachten totdat een wat familie wegging. Toen laila even snel stiekem een kijkje nam, zat alleen said’s vriend en said daar. Toen gingen wij ook erbij zitten.
    Said en ik moesten lachen om net dat ik opeens zo binnenkwam.




    Vervolgje komt er inshallah zo snel mogelijk aan. Okidoki??

    xxxxxxxxjes

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    166
    05-07-2002

    oke oke, heb je nu weer genoeg fantasie opgedaan,
    want het is tijd om VERDER TE GAAN!!

    liefs, je trouwe fans
    Wie het laatst lacht ............>>>>> snapt de grap niet..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    28
    28-09-2002

    hey liefje

    VERVOLGGGGGGG PLEASEEEEEE!!!


    liefs ZAHRA

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    he kom op met je vervolg het is een leuk verhaal
    MAAR ga gauw verderrrrrrrrr

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    166
    05-07-2002

    hey echt goed verhaal jo je moet vaker zo'n verhaal neerzetten
    xxx
    selima
    Wie het laatst lacht ............>>>>> snapt de grap niet..