1. #1
    Nadiona

    Reacties
    141
    28-02-2003

    Telefoon provider?

    hallo mensen,

    ik heb een vraagje wie werkt er hier bij een telefoon provider. En die verstand heeft van mobiele telefonie en het vast leggen van je belminuten etc.

    ik heb daar een aantal vraagjes over. Ik hoor graag iets en zal dan mijn vraag duidelijk plaatsen

    toedeloe

    Nadiona says: Beeeeh beeeh
    allee gij neemt mij niet erg serieuse mij niet van me melk brengen he !!!!!!!!!!!!

  2. #2
    Nadiona

    Reacties
    141
    28-02-2003

    Hoi, mijn vraag is..

    stel je hebt een abonnement aangevraagd en ook gelijk nummerbehoud. De nummerbehoud is suc6 vol afgerond. En je ontvangt je sim je belmin gaan dan in. HEt volende doet zich dan opeens voor...ehm je kunt nergens je belmin opvragen....doe je het op de abonnement manier krijg je een melding je bent een prepaid beller. Doe je het op een prepaid manier dan krijg je een melding nee je bent een abonnement gebruiker. Vervolgens bel je de klantenservice en die wilde je vraag weten, je vragt naar je belminuten en dan wordt er gezegd is dit het nummer van de abonnement je zegt ja en er wordt gezegt dat is gek er zijn geen kosten die ik zie die worden aangemaakt. bel morgen terug voor een ander afdeling. voorde rest wordt er niks genoteerd of nagevraagd.
    EHm sinds je kaartje is geactiveerd heb je nog geen factuur gekregen. Is het mogelijk dat je dan gratis belt? zo jah...wordt er alsnog niet ergens in een pc? hoofdpc? of waardan ook alsnog een registratie gemaakt...en dat je na misschien paar maanden opeens een gigantische rekening krijgt?

    ik hoop dat het beetje duidelijk is. Het gaat namelijk niet om mij maar voor een buurmeisje. Die had me dit verteld en ik wist niet of er zo iets was:S mij lijkt van niet maar ja wie ben ik? hahaha
    allee gij neemt mij niet erg serieuse mij niet van me melk brengen he !!!!!!!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    120
    03-09-2004

    Via de website van je telefoonprovider een account registreren en daar krijg je als klant een overzicht van al je gegevens zoals belminuten. Voor de mensen die daar geen zin in hebben is het ook mogelijk om een speciale factuur opgestuurd naar huis te krijgen. Deze factuur bevat dan een overzicht van alle gesprekken in de afgelopen maand. Dus waar je naar toe hebt gebeld, en ook hoelang. Er zijn hier wel extra kosten aan verbonden. Per provider zijn de kosten verschillend.
    Ik schat deze kosten in op 12,50.

    *#101# werkt dus niet bij een abbonementaansluiting

    Zo...je vraag beantwoord?