oke mevrouwtje who thinks dat ze alles is....... je moet denken wat je wilt, maar probeer het de volgende keer ook een beetje op een normale manier oke!!!! het is jou mening en wat ik zeg is mijn mening dus denk aan je hart lady!!!! en wat ik zeg is wat ik vind en niet wat een ander zegt of niet dussss don't talk shit!!!! ik kom hier niet om ruzie te maken maar ik kom hier om te discuseren en oke ik had niet moeten reageren met dat ik jou achterlijk vind en al die shit dus dat trek ik terug maar sorry dat was gewoon een reactie op jou.....lees je eigen stukje nog eens please......en als je de film hebt gezien dan weet je ook dat die man zijn dochter gewoon mocht zien dus als hij voledige voogdij wilt dan had ie dat moeten aanvechten en niet ontvoeren kom op zeg..... ontvoeren is gewoon fout....maakt niet uit waar die het kind naar toe bracht!!!! ewa stel je voor dat jou ouders gescheiden zijn en jou pa neemt je zomaar weer terug mee naar marokko zonder dat je ma het weet a willie schandalig toch!!!!!
maar ik heb niks tegen jou dus hou alsjeblieft je spastische aanvallen voor je oke thanx!!!! en ik probeer je ook niet aan tevallen ofzo!!!!
beslama