1. #16
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    rachida

    we zitten in de auto ik staar naar buiten jawad en brahim praten wat over de trouwfeest ik zie dat brahim het niet echt interreseerd. hij wilt liever ook nu gewoon thuis zitten en dat dit allemaal niet gebeurd is. dat zou echt fijn zijn geen zorgen gewoon naar huis gaan. maar het is mijn huis niet meer ik ga nu bij hem intrekken ik ben er nog nooit geweest, als ik het niet mooi vind breng ik er gewoon verandering in!! zeg ik heel stoer in mezelf. "en rachida, vond je het wat?" zegt jawad " ja zeker" ook al had ik dit liever met iemand anders mee gemaakt ik denk meteen aan ismail. als ik met hem was dat boeide mij niks meer van af de eerste keer dat ik m zag was ik verkocht hij vertelde mij ook dat hij mij ook heel erg leuk vond vanaf de eerste keer dat hij me zag. waarom waarom moest het zo lopen. " rachida? " " ow ja! sorry was ff in een andere wereld!" " maar ga je lekker bruin worden daar ik heb gehoord het is er 32 graden dus dat moet wel lukken en dan een mooie vrouw voor me zoeken owke!!" " ik zal mijn uiterste best doen!! zei ik met een lach!" hij is echt garppig leuke aardige jongen. ik zie dt hij de afslag neemt van de snel weg ik ga gewoon in mijn bruidsjurk de vliegtuig in als dat maar goed gaat denk ik. jawad stopt voor de ingang we zijn al wat laat jawad en brahim stappen uit jawad doet de deur open en brahim helpt me er uit. met z'n alle lopen we de vertrek zal in ik zie jawad en mijn broertje met de spullen sjowen. snel checken we in de reis zal 1 uur duren. het was tijd om afscheid t enemen eerst mijn zusjes " he sara en nora ik hou van jullie owke jullie krijgen wat leuks owke!!" " laila ik bel je als ik aan kom owke" ik omhels haar en loop naar redouan" ik bel je als ik aan kom owke!!" hij kijkt me aan begint te huilen enomhelst me ik heb mijn broertje nog nooit zo gezien ik laat m los groet de zusje zus en broer van brahim. iedreen had elkaar gedag gezegt en gegroet. ik zie dat brahim redouan gedag wilt eggen redouan kijkt m aabn en loopt weg, "redouan " ik loop m achter na "redouan hier komen nee dit kan je niet maken laat je goed ekant zien ga daar naar toe en zeg m gedan" nee" ik kijk m aan enhij weet hoelaat het is hij loopt naar m toe geeft m ene hand en kijk naar de grond ik loop naar m toe en omhels m " ik hou van" je fluister ik in zijn oorik loop daar de gate kijk achter me en zie ze daar staan en begin te huilen brahim pakt me hand vast ik zwaai nog en ik loop het vliegtuig in

  2. #17
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    rachida

    ik loop met een vreemd gevoel in mijn buik het vliegtuig in. "sorry van de net mijn broertje moet hier nog heel erg aan wennen hij weet n iet hoe hij moet reageren, hij dacht dat jij om mijn hand had gevraagt hij weet niet hoe het zit" "maak niet uit ik begrijp m wel"
    we hadden eerste klas tickets ik kon mezelf nog net in de stoelen proppen. ik zat bij het raam ik kijk naar buiten ik ben dood op. brahim zit naast en kijkt voor zich uit. "ooit in griekenland geweesr?" vraag ik hem "1 keer toen ik 18 was met een paar vrienden, is een heel mooi land, jij ooit in griekenland geweest?" "nee het was voor mij altijd marokko, ben wel 1 keer in spanje geweest en engeland, maar daar is het dan ook bij gebleven" "en parijs nooit?" "nee wil er wel heel graag naar toe lijkt me prachtig!" "nou dan beloof ik je dat we daar een keertje naar toe gaan" ik wod verlegen hij heeft me beloofd dat we naar de meest romantische stad ter wereld "hou ik je aan"zeg ik heel stoer. ik hoor dat word omgeroepen dat we onze gordels moeten omdoen het lukt net met mijn jurk.
    als ik opzij kijk zie ik dat brahim slaapt ik kan geen oog dicht doen ik blijft denken aan de situatie waar ik in zit en wat er straks gaat gebeuren nog een kwartiertje en dan zijn we er. ik word nerveus denk aan straks wat er gaat gebeuren. eigelijk moet ik naar de wc maar dat gaat moeilijk met zo een jurk. ik ben helemaal verzonken in mijn gedachten zo erg dat ik in slaap val.

    Brahim

    hand in hand loop ik met rachida het vliegtuig in, ik denk aan haar broertje wat hij net deed ik begrijp het wel ik trouw met zijn zus en ze wilt helemaal niet maar het was ook niet mijn keuze ik word boos maar weet me in te houden. ze had net haar exuses aangeboden, vond het lief van haar want ze haalde hem terug omme toch te groeten het is een meisje met manieren dat zeker. ik zie dat ze moeilijkheden heeft mjet haar riem, wil haar graag helpen maar ik weet niet of ze dat wadeerd. ik ben moe van deze 2 dagen vanaf nu is mijn hele leven veranderd niks word meer het zelfde nooit meer ik heb nu iemand in huis, ik zal met haar rekening moeten houden. ik denk terug aan vroeger tijden zonder zorgen mooiste tijd van mijn leven zeg ik altijd, ik woonde nog bij mijn ouders ik kwam thuis wanneer ik wou en ging weg wanneer ik wou. ik had een goed betaald zwart bijbaantje en kon al mijn geld uitgeven aan uitgaan en kleding mijn 2 grote hobby's niks of niemand boeide mij. lang leve de lol samen met jawad als ik aan hem denk begin ik te lachen ik hou echt van di egozer mijn mattie gewoon. heb zo veel met hem meegemaakt. toen ik 18 werd draaide ik bij ik besteedde meer aandacht aan mijn studie ging voor mijn rijbewijs kocht een autotje en ging opzoek naar een eige woning ik woon op mezelf sins ik 19 ben. jong vind ik zelf maar heb het altijd goed gehad. ik kocht later een mooiere auto ronde mijn studie af had een goed betaalde baan en verhuisde naar een appartement in de stad. een heerlijk leven had ik ik had schat van een moeder mijn alles zonder haar was ik er niet en kan ik niet leven mijn zuurstof mijn vader vroeger ging het niet zo goed tussen ons sins ik het huis uit ben zijn we elkaar beste vrieden geworden ook al heb ikm nu 2 weken niet gesproken heb er ook even geen zin in, mijn zus broer en zusje zonder hun zou ik het nooit redden en mijn zusje is mijn alles ze kreeg alles van me ik deed alles voor haar zei is mijn pareltje, maar ze word ouder ze is nu al 16 jaar het gaat snel ik weet nog dat ze geboren was en toen ze voor het eerst thuis kwam.
    ik schrik wakker door de piloot die omroept dat we onze gordels moeten omdoen want we gaan laden. ik kijk naar rachida ze slaap ze zit er bij als een engel, zal ik haar wakker maken? "rachida rachida?" zeg ik zagtjes langzaam opent ze haar ogen ik zie dat ze een beetje schrik "zijn we er?" "ja je moet je gordel om doen we gaan zo laden".
    ze zet haar gordel vast en gaat recht zitten ik moet lachen om hoe ze keek ze schrok ze wist volgens mij niet meer waar ze was.
    we stonden samen te wachten op de koffers, ik zie dat ze bijna in slaap valt en haar ogen nog maar net kan open houden snel pak ik de koffer gelukkig is het hotel dicht bij ik pakt de koffers zet ze op het karretje "ga je mee?" ik steek min hand uit ze pakt mijn hand vast en samen lopen we naar de taxi's

  3. #18
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    mohim kijke of mensen willen dat ik verder ga...anders doe ik alle moeite voor niets

  4. #19
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    jaah gij moet jalaah
    doe maar verder
    ander meid moet ik voor jou plakken dan kan jij ondertussen een big big vervolg schrijven
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  5. #20
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    als je dat wilt lieverd...graag zelfsss

  6. #21
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    als je wilt geef dan wel de topic
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  7. #22
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    wil je de topic geeven
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  8. #23
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb et kleine vervolgje al af


    ik ga wel snelplakken enzow

    soekran lieverd

  9. #24
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Rachida

    Samen lopen we het grote mooie hotel in, woow ik sta met een open mond te kijken. “ik ga even inchecken, ga maar even zitten” hij loopt naar de balie aan de andere kant van de zaal, ik ben helemaal dood op, in de taxi net hebben we geen woord gewisseld. Het was gelukkig maar 5 minuten rijden want anders was ik in slaap gevallen. Na een paar minuutjes komt hij terug lopen “zullen we?” ik word nerveus ik raak in paniek ik moet met hem mee naar een kamer nee shit “ehmmm nee, nee ik wil dit niet!!!” en ren de het hotel uit. Ik begin te rennen als ik het hotel uit loop kijk ik om me heen ik laat mijn tranen de vrije loop gaan. Waar kan ik heen ik kik voor me uit het is laat en toch er druk, ik loop om het hotel heen en zie daar een park. Ik begin te lopen naar een bankje en begin te huilen te denken aan wat er is gebeurd. Hoe heb ik het zo ver laten komen ik had meteen al nee moeten zeg toen ik het net hoorde. Ik ben zo boos op me zelfs in de verte zie ik een stelletje liggen in het gras, ik zie dat ze zijn armen ligt en met elkaar praten. ik veeg mijn tranen af en neem een diepe zucht. Ik kijk om me heen. Ik zie er niet uit mijn make-up ziet er niet uit mijn haar zit overal in plaats van waar het moet horen en ik zit hier in mijn bruidsjurk op mijn huwelijksreis met een vreemde.
    Ik schrik opeens omdat iemand naast me komt zitten snel draai ik me om en zie dat het brahim is. “sorry” zegt ie zachtjes. Ik kijk weer voor me uit ik voel dat mijn tranen blijven lopen hoe meer ik probeer dat ze stoppen hoe meer ze blijven komen. “sorry” hij schraapt zijn keel “ik had het ook liever anders gewild voor je” ik blijf maar snikken “ik begrijp je wel maar, wil je alsjeblieft met me meegaan, kan je je even omkleden” ik kijk m aan ik wou zeggen dat ik het echt lief van m vond maar dat ik het niet wou. Hij staat op “nou?” onbewust sta ik op en loop ik met hem mee.
    Als hij de deur van de kamer open doet zie een prachtige kamer langzaam loop ik naar binnen en kijk vol bewondering de kamer rond. Ik loop naar het bed en ga zitten en zucht, ik heb een barstende hoofdpijn leg mijn gezicht in mijn handen, “zou je alsjeblieft mijn beautycase aan kunnen ?”. hij loopt naar me toe geeft me mijn beautycase aan en gaat naast me zitten. Ik haal er 2 aspirientjes uit en is net wil opstaan om water te halen staat hij op”ik haal wel een glaasje water” en loopt de badkamer in. Hij komt terug lopen met een glaasje water “dank je” ik neem mijn aspirientjes in en sta op. Brahim kijkt bezorgt “lukt het?” ik knik. Loop naar de badkamer, en neem een douch als ik onder het warme water sta denk ik aan alles wat er is gebeurd en gaat gebeuren. Ik stap de douch uit en trek een badjas aan. Als ik de kamer in loop zie ik brahim op het balkon staan een sigaret roken hij zit diep in zijn gedachten want hoorde me niet ik pak wat kleren uit mijn koffer en kleed me om. Ik trek dat lingerie aan dat ik van laila heb gekregen. En een badjas die er bij hoort. Ik draai me om en ga op het bed zitten “ik ga even douchen” zegt brahim en verdwijnt in de douch na een paar minuutjes komt hij naar buiten lopen in een korte broek en een blote boven lichaam. Ik bewonder zijn mooie gebruine lichaam. Hij komt naast me zitten”nog hoofdpijn?” “nee, dank je dat je het vraagt” “altijd”. “heb je het uitzicht al gezien?, het is echt prachtig” ik stond op en liep naar het balkon. Ik werd er helemaal stil van het was prachtig de zee de maan de sterren. Het was adembenemend brahim kwam naast me staan maar net op dat moment dat hij aan kwam lopen draaide ik me om en botste tegen elkaar op. Mijn hand lande op zijn borst viel bijna naar achter net pakte hij mijn middel en ik kon me nog net vast houden aan het balkon. Ik kwam overeind hij stond zo dicht bij me dat we elkaar nog net niet raakte ik voelde zijn adem in mijn gezicht. Mijn hart gaat tekeer als hij dat maar niet voel. Ik ben nerveus het gaat nu gebeuren wat ik 20 jaar lang heb beschermd word me nu afgenomen. Ik voel zijn gezicht dichter bij komen.

  10. #25
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    rachida

    langzaam open ik mijn ogen, ik voel ik tegen mijn benen. probeer het weg te schoppen, zeker sara die weer bij me in bed is gekropen. als ik mijn ogen verder open doe zie ik dat ik in een vreemde kamer zit. ik probeer me te herinneren waar ik ben. ik kijk om me heen draai me om en zie daar iemand liggen en het is geen sara. hij draait zich om om het moment dat ik zijn gezicht zie herinner ik me weer alles, mijn trouwfeest de vlucht, toen ik het hotel uit rende en de nacht waar iedereen bang voor is. ik kijk onder de lakens en zie dat ik niks aan heb ik stap het bed uit zie mijn badjas op de grond liggen raap m op trek m snel aan en loop de douch in.
    als ik onder de douch sta denk ik aan vanacht, hoe ik de liefde bedreef met een wild vreemde, nou weinig liefde! ik maak me boos ik heb hem weg gegeven wat ik wou geven aan iemand waar ik echt van hield, waar ik voor had gekozen. nu is er geen weg meer terug. hij was lief voor me, stelde me op mijn gemak maar ik wou dat het snel gebeurd was zo dat ik kon slapen en alles kon vergeten.

  11. #26
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    ewa geef gwn de topic ik zal wel
    verder palkken en jij moet een BBIIIIIIIIG vervolg schrijvn!!
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  12. #27
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    brahim

    ik kijk haar aan, ze is in diepe slaap dat hoor ik aan haar regelmatige ademhaling. ik probeerde te slapen maar het lukt me niet ik blijf denken aan vanacht aan wat er is gebeurd toen ze weg rende ik wist niet meer wat ik moest doen. ik gaf de jonge 5 euro zen zie dat hij de koffers in de kamer moest leggen. ik ging haar zoeken het was druk ik zocht om het hotel heen na een half uur vond ik haar achter het hotel. ze zat op een bankje te huilen het brak mijn hart om haar zo te zien, ze raakte me echt. ik kon haar over halen weer mee tegaan naar het hotel het was koud aan het worden en ze was er niet echt op gekleed.
    mijn gedachten gaannar vanacht met die gedachte val ik in slaap.

    als ik me omdraai zie ik dat ik alleen ben in dit bed. ik hoorde de douch. ze zal wel aan het douchen zijn. ik zoek mijn boxershort op de grond en trek m aan. ik loop het balkon op en rook een sigaretje. ikkijk naar de zee het strand. ik zie gelukkige stelletjes lopen ze houden elkaar vast zoenen elkaar strelen elkaar. ik word jaloers. ik hoor rachida de douch uit komen haar natte haren los hangen het is zo een mooi meisje. "goede morgen" zeg ik als ik mijn sigaret doof. "goede morgen" zegt ze verlegen. "lekker geslapen ?" "aha" zegt ze terwijl ze bloost. ze kijkt naar de grond ze druft me denk ik niet aan te kijken. " ik ga even douchen zullen we dan naar de strand gaan?" "leuk" zegt ze.
    dan ga ik even snel douchen.

  13. #28
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mocro_lady_18
    ewa geef gwn de topic ik zal wel
    verder palkken en jij moet een BBIIIIIIIIG vervolg schrijvn!!

    hahah...is goedd


    http://forums.marokko.nl/showthread....208326&page=13


    ik was hier gebleven

  14. #29
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    meid anders doe ik het wel hoor

  15. #30
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    rachida

    ik zoek mijn bikini in mijn koffer ik kan m niet vinden laila heeft mijn koffer ingepakt ik heb de afgelope weken alleen maar geslapen. "hehe" eindelijk. ik pak mijn roze bikini uit mijn tas en trek m aan. ik pak een witte rok en een roze truitje zoek mijn strantas stop mijn handdoeken, zonnebrandcreme, discman in mijn tas. en ga opzoek naar mijn kam.
    ik zit voor de spiegel mijn haren te kammen ik denk aan nederland. "shit" zeg ik hard op. ik heb ze beloofd ze te bellen! ik loop naar de telefoon en toets het nummer in hij gaat 2 keer over en hoor dat sara opneemt "hallo?" "hee sara met rachida" "heee rachida!! alles goed woow hoe is het daar leuk heb je al wat gedaan hoe is het weer?" ze overspoeld me met vragen" trut, waarom heb je niet eerder gebeld!!" "haha mag ik er nu tussen komen!, was het vergeten. maar mag ik mamma even?" "mammaaaa!!!" hoor ik aan de andere kant van de lijn" alloe?" "hallow rachida mamma" "ah rachida labes!, hoe gaat het is alle sgoe dhoe is het gegaan vanacht?" "yemma!, hoe gaat het daar?" "goed goed" "owke dan dan ga ik doe redouan de groetjes zeg tegen hem ik bel je wel en laila ook" "waga bel vanavond weer! waga?" "waga yemma thalla".
    en leg detelefoon neer brahim is inmiddeels de douch al uit, hij heeft een witte shirt aan getrokken en een blauwe korte broek" naar huis gebeld?" "ja, ik had het ze beloofd, was het gister vergeten" " ik moet zo ook nog naar huis bellen" " doe het nu anders?" "nee kan wel wachten, zullen we?" ja ff mijn tas pakken".
    het is heerlijk weer is het het zonnetje schijnt, geen wolkje te zien. ik zet mijn zonnebril op en laat de warme lucht door mijn haren gaan, "heerlijk" roep ik" heel wat anders dan nederland" zeker" hoor ik brahim zeggen. het strand was 1 minuut lopen.
    "shit" hoor ik brahim opeens zeggen" wat is er?" " ik ben mijn handdoek vergeten!" " heb ik aan gedacht" en haal een handdoek te voorschijn. "oow thanks!!!" we spreiden de handdoeken uit. als hij zijn shirt uit doet sta ik met open mond te kijken woow wat heeft hij een mooi lichaam snel kijk ik de andere kant op voor hij het ziet. ik doe mijn truitje uit gevolgt door mijn rok. ik zie dat hij stiekem zit te kijken dus draai ik me om en ga liggen haal de zonnebrand creme uit mijn tas en begin mezelf in te smeren. als ik bijna alles al heb gehad behalve mijn rug hoor ik brahim "zal ik je helpen?" nog voor ik antwoord kan geven pakt hij de fles en smeert hij mijn rug in. zijn handen voelen heerlijk op mijn lichaamen laat me helemaal gaan het voelt ontspannen aan en geniet van zijn handen de zon en de zee.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...