Poll resultaten: Wat vinden jullie van mijn toppic?

Stemmers
778. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Helemaaaaaal top.

    728 93,57%
  • Helemaaaaaal geflopt.

    56 7,20%
Meerkeuze vragen
  1. #23356
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Je hebt er je eigen creatie van gemaakt door je eigen tekst eraan toe te voegen. Chapeau! Je houdt dit topic iig nog in leven. Plaats je ook op andere platformen?
    Nee, dat niet. Ben daar niet zo mee bezig. Weinig tijd. Maar ik volg je sinds vandaag wel op Instagram, super mooie teksten. +10

  2. #23357
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Als ik morgen zou komen te overlijden, wil ik dat je weet dat je iemand had die oprecht van je hield. Ik wilde alleen maar het allerbeste voor je. Zelfs nadat we elkaars harten hadden gebroken, bleef ik bidden voor jouw geluk. Als ik morgen zou komen te overlijden, wil ik dat je weet dat ik je het uiteindelijk wel zou vergeven. Niet omdat jij of ik het verdienen, maar omdat ik op zoek wil gaan naar mijn welverdiende rust. Ik wil dat je weet dat je mij zo hard liet lachen, jij me nog harder kon laten huilen. En ik wil dat je weet dat ik je nooit boos wilde maken, ik wilde niet met je hoeven te vechten. We probeerden onszelf wijs te maken dat we geen fouten hebben gemaakt, maar op een dag zullen we met onze eigen ogen inzien dat wij de grootste fout in onze levens zelf hebben gecreƫerd.

  3. #23358
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    It's not that I don't like you but it's the pain that comes with it. It are midnight thoughts that tell me that I have to move on: "you don't need him in your life." I know that life already isn't easy for you but I'm struggling too. Believe me, I would fight for you if I could but the moon dies every night for the sun to live and I don't know if I'm ready to do that.

  4. #23359
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Nee, dat niet. Ben daar niet zo mee bezig. Weinig tijd. Maar ik volg je sinds vandaag wel op Instagram, super mooie teksten. +10
    Je hebt helemaal gelijk wat betreft het tijdsding. Had dat ook een beetje onderschat haha vooral als er andere dingen op je pad komen. Toch vind ik dat je je talent nog breder delen mag hoor haha. Thanks voor de follow en het compliment. Waardeer het echt, +10 nog wel hehe. Right back at you!
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  5. #23360
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    It's not that I don't like you but it's the pain that comes with it. It are midnight thoughts that tell me that I have to move on: "you don't need him in your life." I know that life already isn't easy for you but I'm struggling too. Believe me, I would fight for you if I could but the moon dies every night for the sun to live and I don't know if I'm ready to do that.
    Dit is zo'n zwijmeltekst die ik normaal gesproken zou skippen. Toch heb je em perfect in balans gehouden waardoor het niet too much is. Really nice!
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  6. #23361
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk wat betreft het tijdsding. Had dat ook een beetje onderschat haha vooral als er andere dingen op je pad komen. Toch vind ik dat je je talent nog breder delen mag hoor haha. Thanks voor de follow en het compliment. Waardeer het echt, +10 nog wel hehe. Right back at you!
    Ja, precies haha!

    Shokran haha, baraka Allahoe fiek. Misschien ooit!

  7. #23362
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Dit is zo'n zwijmeltekst die ik normaal gesproken zou skippen. Toch heb je em perfect in balans gehouden waardoor het niet too much is. Really nice!
    Zwijmelteksten zijn dus precies de dingen waar ik niks mee heb. Ik hou van teksten met veel diepgang over het leven waarbij de zinnen ook rijmen in woorden waar je u tegen zegt. Iemand met een brede vocabulaire waar je alleen maar diep respect voor kan hebben.

  8. #23363
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Zwijmelteksten zijn dus precies de dingen waar ik niks mee heb. Ik hou van teksten met veel diepgang over het leven waarbij de zinnen ook rijmen in woorden waar je u tegen zegt. Iemand met een brede vocabulaire waar je alleen maar diep respect voor kan hebben.
    Post nummer 1000 is mijn antwoord op jou. Mijlpaal dingen haha. Ik hou ook van de diepgaande teksten, maar ook leuke woordspelingen. Nederlands is toch anders dan in het Engels though. Engels ziet er mooier uit maar ik persoonlijk kan minder met de woorden spelen in vergelijking met het Nederlands. Jij een voorkeur voor een taal?
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  9. #23364
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Post nummer 1000 is mijn antwoord op jou. Mijlpaal dingen haha. Ik hou ook van de diepgaande teksten, maar ook leuke woordspelingen. Nederlands is toch anders dan in het Engels though. Engels ziet er mooier uit maar ik persoonlijk kan minder met de woorden spelen in vergelijking met het Nederlands. Jij een voorkeur voor een taal?
    Ik kan beter spelen met Nederlands dan Engels, ook precies hetzelfde dus! Bij Engels moet ik te veel nadenken en dat haalt de motivatie alweer gauw weg. Ik lees ook veel Nederlandse boeken om zo mijn woordenschat te vergroten. Heerlijke taal. Soms.

  10. #23365
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Welke post nummer 1000?

  11. #23366
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    04-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miosin Bekijk reactie
    Ik kan beter spelen met Nederlands dan Engels, ook precies hetzelfde dus! Bij Engels moet ik te veel nadenken en dat haalt de motivatie alweer gauw weg. Ik lees ook veel Nederlandse boeken om zo mijn woordenschat te vergroten. Heerlijke taal. Soms.
    Hahah heerlijke taal? Daar valt over te twisten. En ik bedoelde bij mij haha ik stond op 999 reacties. Mijn reactie terug op jou was nummer duizend.
    Liever laten lopen, dan los te moeten laten

  12. #23367
    MVC Lid

    Reacties
    241
    11-01-2015

    Citaat Geplaatst door Missauo Bekijk reactie
    Hahah heerlijke taal? Daar valt over te twisten. En ik bedoelde bij mij haha ik stond op 999 reacties. Mijn reactie terug op jou was nummer duizend.
    Ohh hahahaha, I got it

  13. #23368
    MVC Lid

    Reacties
    146
    16-06-2012

    Be better each day..

    Be better each day'