1. #31
    Mimimomammimi

    Reacties
    19.838
    30-09-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Citaat Geplaatst door Modesty
    geen probleem


    Er bestaat geen blz 623

    F.Zohra

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12.996
    17-07-2004

    Citaat Geplaatst door Mar0cia_17



    Er bestaat geen blz 623

    mm vreemd, had er 2 op gezet, oke hier komt een voorbeeld wat je kan opvolgen oke meid

    ochtend, neem je 2 volkoren beschuit, met light kaas, of met jam light of met chocopasta of slankie smeerkaas en voordat je ontbijt neem je 2 grote glazen lauw water in , drink thee koffie maar alles met zoetjes en pas op met koffiemelk.


    Tussendoor neem je een stuk fruit, alles mag behalve banaan of druiven....0.5 liter flesje water bij.


    Tussen de middag neem je 2 meergranen boterhammen, of volkoren of bruin....met weer het beleg wat je wil..kipfilet is overigens echt super goed zit weinig vet in.....en kan je er wat rauwkorst tussen stoppen en zorg ervoor dat je weer voor de maaltijd een glas water inneemt..


    Tussendoor in de middag neem je plakje onbijtkoek of een rijstwafel of een snack a jack....of weer een stuk fruit...en weer een halve liter water...


    Avond eet je wat je mama maakt maar van alles een beetje opscheppen, neem er niet teveel brood bij pas op met aardappelen, koolhdraten voornamelijk, en probeer elke avond half uur aan beweging dus Touwtje springen oke?......


    Volg dit een week weeg je vandaag en volgende week weer en dan gaan we een zien of het resultaat heeft afgesproken?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    12.996
    17-07-2004

    Lieverds tips etc volgen eind van de middag ik moet nu weg namelijk ..succes allemaal

  4. #34
    Mimimomammimi

    Reacties
    19.838
    30-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Modesty
    mm vreemd, had er 2 op gezet, oke hier komt een voorbeeld wat je kan opvolgen oke meid

    ochtend, neem je 2 volkoren beschuit, met light kaas, of met jam light of met chocopasta of slankie smeerkaas en voordat je ontbijt neem je 2 grote glazen lauw water in , drink thee koffie maar alles met zoetjes en pas op met koffiemelk.


    Tussendoor neem je een stuk fruit, alles mag behalve banaan of druiven....0.5 liter flesje water bij.


    Tussen de middag neem je 2 meergranen boterhammen, of volkoren of bruin....met weer het beleg wat je wil..kipfilet is overigens echt super goed zit weinig vet in.....en kan je er wat rauwkorst tussen stoppen en zorg ervoor dat je weer voor de maaltijd een glas water inneemt..


    Tussendoor in de middag neem je plakje onbijtkoek of een rijstwafel of een snack a jack....of weer een stuk fruit...en weer een halve liter water...


    Avond eet je wat je mama maakt maar van alles een beetje opscheppen, neem er niet teveel brood bij pas op met aardappelen, koolhdraten voornamelijk, en probeer elke avond half uur aan beweging dus Touwtje springen oke?......


    Volg dit een week weeg je vandaag en volgende week weer en dan gaan we een zien of het resultaat heeft afgesproken?

    Is goed
    Maar dan ben ik in marokko
    Maar ik zal wel online komen op m.nl

    F.Zohra

  5. #35
    getrouwd

    Reacties
    147
    29-03-2006

    Citaat Geplaatst door Modesty
    Haai lieverd, je moet met een goede instelling aan je dieet beginnen, je moet het niet eens dieet noemen maar het verbeteren van me voeding...........zodat je dus niet meer blijft jojo-en en op gezond gewicht blijft staan...

    Mm tien kilo in een maand dat is echt niet te doen dan moet je gaan uithongeren dat moet je echt niet doen, je moet niet zeggen het moet..want als je faalt kom je weer in eetbuien terecht want je vindt jezelf dan een slappeling je moet blij zijn met alles wat er af gaat..gewoon doorgaan niet opgeven ook al kom je soms even stil te staan,..

    Onbijt altijd om je vetverbranding op gang te zetten oke?.................ik zie jouwn eetverslag ook vanavond tegemoet....

    binnenkant van de dijbenen op de grond gan liggen, knieen naast elkaar opgesteld en dan je benen uiteen klappen en terug en dat continu herhalen span je buikspieren hierbij aan als je het doet train je 2 in 1
    Dank je lieverd, ik denk dat ik de oefeningen wel honderdmaal per dag ga doen, want het is daar echt blubbervet

    En weet je Modesty, ik wil me niet gaan uithongeren. Het liefst van al weeg ik eind september 51-53 kg. Dat is eigenlijk mijn einddoel, maar zelf als ik nu geen tien kilo verlies ga ik insha'Allah door. Het is meer dicipline voor mezelf om er echt een maandje tegen aan te gaan en lekker te sporten en als ze er af zijn, BETER

    En ik vind het echt mooi wat je voor ons meiden doet

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.504
    03-06-2004

    yes modesty
    je kan het al raden ik doe mee
    heb gegeten op de verjaardag van mijn zoontje,niet normaal maar het was heerlijk

    ik ben nu ts de 65 en 66 en wil graag naar die 60 gaan
    maar ja dat dat is zwaar de eerste 10 kilo gingen snel en nu niet

    doe iedere avond 1000steps hij geeft aan 150 kcal verbrand
    soms ga ik wel tot de 1500 steps maar de kilos gaan er niet af

  7. #37
    hate it ore love it

    Reacties
    106
    05-08-2005

    Ik wil 0ok meedoen,
    ik weeg nu 56 kilo maar wil graag 4 kilo afvallen in 2 weken.
    en dan v0oral bij mn buik, heb je mischien bepaalde oefeningen die ik kan doen?

    gr0oettjes fatima

    lela fatima


  8. #38
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Thumbs up

    Citaat Geplaatst door fatima_b85
    Ik wil 0ok meedoen,
    ik weeg nu 56 kilo maar wil graag 4 kilo afvallen in 2 weken.
    en dan v0oral bij mn buik, heb je mischien bepaalde oefeningen die ik kan doen?

    gr0oettjes fatima
    Misschien is dit iets voor jou

    http://www.margriet.nl/media/oefenin...ank_popup.html
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  9. #39
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Heb net lekker schoongemaakt vandaag weeg ik: 87 en nog iets... heb geen digitale weegschaal maar dat geeft niks weeg weer een kilo minder!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  10. #40
    hate it ore love it

    Reacties
    106
    05-08-2005

    Citaat Geplaatst door Glimlachje
    dankjewel

    lela fatima


  11. #41
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Citaat Geplaatst door fatima_b85
    dankjewel
    Graag gedaan hoor meid!! We helpen elkaar
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.493
    13-11-2005

    Salaam dames,

    Ik meld me hierbij aan.
    Ik weet hoe het allemaal wekt, ik las veel post van afvalrace deel 2.
    Ik ben 1.70 m en weeg 72 kg.
    Mijn eerst doel is 65 kg, en daarna 60.

    Wa 3alaikom salaam


  13. #43
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Citaat Geplaatst door xfatimax

    Salaam dames,

    Ik meld me hierbij aan.
    Ik weet hoe het allemaal wekt, ik las veel post van afvalrace deel 2.
    Ik ben 1.70 m en weeg 72 kg.
    Mijn eerst doel is 65 kg, en daarna 60.

    Wa 3alaikom salaam

    Aleikoem salaam,

    InshaAlah meid!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  14. #44
    hate it ore love it

    Reacties
    106
    05-08-2005

    verstandig lijnen:



    1.eet normale hoeveelheden en beweeg meer.
    2.als je een tussendoortje neemt, kies er een met weinig vet en coolhydraten.
    3.eet alleen de aanbevolen hoeveelheden:vrouwen hebben gem. maar 10000 kj per dag nodig.
    4.drink veel veel water, light producten thee of/en koffie zonder suiker


    stond in me biologieboek

    k0oessies fatima

    lela fatima


  15. #45
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Thumbs up

    Citaat Geplaatst door fatima_b85

    verstandig lijnen:



    1.eet normale hoeveelheden en beweeg meer.
    2.als je een tussendoortje neemt, kies er een met weinig vet en coolhydraten.
    3.eet alleen de aanbevolen hoeveelheden:vrouwen hebben gem. maar 10000 kj per dag nodig.
    4.drink veel veel water, light producten thee of/en koffie zonder suiker


    stond in me biologieboek

    k0oessies fatima
    Komt dat boek toch eens een keer van pas haha..

    Nee hoor grappie als iedereen zich aan die ''regels'' hield dan was niemand dik
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.