1. #151
    Me Myself & I

    Reacties
    547
    22-11-2001

    Talking WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW IK HEB GEEN WOORDEN MEER ZO MOOOOOI IS HET.

    oeefffff (diepe zucht) echt een mooie verhaal man echt een waar gebeurd verhaal echt wallah zo moooooiiiii maar is ie afgelopen kan je niet vertellen hoe het nu is met samira en nouredinne??? en kleine soraya????

    ik zou het heel erg op prijs stellen als je het ff afmaakt....

    mohiem peace

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    9
    24-05-2002

    ik zou het niet weten sorry dat ik je terleur stel

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Lieve Roosje,
    Samira en Nouredinne zijn nu uit elkaar. Ze was er dus achtergekomen dat hij helemaal niet van zijn vrouw gescheiden is, sterker nog, zijn vrouw is zwanger. Samira en Soraya wonen nog steeds bij haar moeder, en alles gaat wel goed. Soraya groeit langzaam op tot een mooi jong meisje. Samira is echt een hele goede moeder voor haar en probeert haar echt alles, maar dan ook alles te geven, wat ze nu wel soms moet missen. Nouredinne komt regelmatig langs voor Soraya, hij wil hun nog steeds terug, en ik geloof ook wel dat hij echt van haar houd, maar hij kan gewoon die keuze tussen zijn familie en Samira en Soraya niet maken. Dus heeft Samira die voor hem gemaakt. Maar Samira houd ook nog van hem, dat weet ik gewoon ookal ontkent ze het soms een beetje.... Gelukkig is ze wel slim genoeg om het in te zien dat het gewoon niet meer kan, een man die liegt.

    XXXXXX

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-06-2002

    HET WAS EEN MOORDVERHAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    beslamaaaaaaaaaaaa

  5. #155
    King X6

    Reacties
    4
    19-12-2001

    Origineel gepost door nacira
    Sallaam zuster,

    Het is werkelijk een prachtig verhaal, en inhoudelijk erg triest. Je moet echt wat doen met je schrijftalent, ik vergat alles om me heen toen ik aan het lezen was,alles zo perfect verwoord mijn complimenten!
    Wat Samira meskiena is overkomen kon elke meid zijn overkomen,als je verblindt bent door de liefde heb je weinig controle over jezelf. Ik hoop ook dat dit verhaal een les zal zijn voor alle zusters om extra allert te zijn met je geliefde en pas de bevoegdheid geven om je aan te raken als je de "doodsvonnis" hebt ondertekent. En zo weinig mogelijk of helemaal niet af te spreken tot dat hij bij ouders is geweest. Want geloof me, je kan mekaar met de mobiele eenheid ook beter leren kennen dat hoeft niet met al dat stiekeme gedoe. Het is ten eerste moeilijk om de verleiding te weerstaan, het is haram en je moet je ouders steeds voorliegen. En als hij je wijs maakt dat hij je d.m.v afspraakjes goed wilt leren kennen, dan moet je zeggen dat dat pas mogelijk is als je samen in een huis leeft, dan leer je mekaar echt goed kennen. Want als je verliefd bent zie je alleen maar de positieve kanten van de persoon.
    Cheeta, wens Samira al het het geluk van de wereld, en zeg maar dat Nourredin haar niet waard is (de egotripper!). En dat ze echt heel dapper is, ik heb echt respect voor zulke meiden die ondanks de wrede tegenslagen toch doorbijten.

    Veel liefs, moi
    Petje af nacira, je zet de puntjes op de i. ik kan het niet beter verwoorden. ik ben het HELEMAAL met je eens.

    mensen bedenk dat als je met iemand het bed induikt en het is NIET je man of vrouw en het is GEEN teddybeer (Ja ! in de letterlijke zin van het woord) then its a NO GO. en voor de mensen die geen last hebben van Multilangual habits. ehh laten we zeggen voor de gewone mensen..we bedoelen dat het gewoon weg NIET MAG. het is haram.
    en voor de mensen met een grote fantasie bereik en voor de invintieven onder ons, het betreft niet alleen het bed. het is hetgeen wat je doet ! weet je grenzen en overschrijdt ze niet. bij het huwlijksnacht mag je je invintieviteit botvieren op je partner. En eerder dan dat je getrouwd bent MOET de MAN ten alle tijde niks van een meid eisen nog vragen wat HARAM is.

    En voor Alle Mannen, jochies, Manwannabe's, macho's, ten alle zijn jullie diegene die verantwoordelijk zijn voor het zover laten komen dat er een levend wezentje in deze wereld komt. Mannen zijn sterker dan de vrouwen Fysiek gezien.
    dus het smoesje van .. SHE MADE ME DO IT ! gaat niet op !
    het smoesje .. MAAR ZE IS ZO MOOI ! gaat ook niet op want dan ben je DE ZWAKSTE SCHAKEL ! ToT ZiEnS ! toedeloe ! byebye !

    En voor alle Vrouwen, meiden, Ook jullie zijn verantwoordelijk voor jullie daden. Er zijn zoveel redenen om het niet zover te laten komen.
    lees het verhaal en zie why what ! Arme Samira heeft een slechte jeugd gehad en haar visie op wat ze had moeten doen was ze kwijt. nou weten we dat bij velen andere redenen genoemd kunnen worden om dezelfde fout te kunnen maken. als je dit verhaal hebt gelezen (Mijn dank en respect i give 2 you Cheeta want het is een O zo wijze les die velen niet zo 1, 2 , 3 kunnen leren (en soms dats a good thing)) weet je dat het niet zo moelijk is om in de problemen te geraken van het Caliber "UNFORGIVABLE" & "UNERASABLE" & "NIET MEER TE REPAREREN".

    Dus voor iedereen,
    " if you want .. fall in love, but dont break the rules of God Above "
    " iets fout doen is O zo makkelijk, om het weer goed te maken is soms
    O Onmogelijk"
    " live your life, don't ruine it "
    " En weet dat als iemand je vraagt iets te doen wat haram is of je er
    ongemakkelijk bij voelt, weet dan dat deze geen goede bedoelingen
    kan hebben met je"

    En nog even voor de vrouwen, Een ECHTE MAN wil er alles aan doen om
    "zijn vrouwtje" te behagen. dont 4get ! You are the Queen ! je bent niet 1 van de meiden uit Zijn harem ! The man sugests and the woman decides !

    oke zo moet het wel genoeg zijn, Nacira nogmaals eigenlijk heb jij het allemaal al gezegd ! maar goet voor ieder wat wils .. Cheetah Bedankt voor je mooie verhaal .. je hebt echt klasse meid zo een delicate onderwerp zo goed verwoord, tot de harten doorgedrongen met je verhaal is gewoon KLASSE !!!

    Aight ma3a salama 3liekoum,
    Mohammed

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    KOMDICHTERBIJ, BEDANKT!!!!!! Ook jij heb het heel mooi kunnen verwoorden waar het eigenlijk om gaat, dikke zoen lieverd, spreek je gauw weer! Nacira also the hands up for you!

    Maar wat als je nou eenmaal geen maagd meer bent? Wat als je nou eenmaal in het spinnenweb gevallen bent?

    Wat moet je dan? En alstjeblieft geen gemene reacties, want ik weet dat veel meiden ermee kampen.

    Reageer!!!!!

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Lieve mensen, Reageer!!!!!

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-04-2002

    VERVOLG VERVOLG VERVOLG VERVOLG VERVOLG VERVOLG VERVOLG.

    Dat is alles wat ik kan zeggen. Echt een topverhaal, en je moet zeker niet twijvelen om door te schrijven.
    Gewoon doen!!
    Dus wacht nie te lang met het VERVOLG

    beslamaaaaa
    Love Is Like Heaven, But It Can Hurt Like Hell!!!!!

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-04-2002

    sorry verkeerd verhaal.
    Love Is Like Heaven, But It Can Hurt Like Hell!!!!!

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-06-2002

    Salam Cheeta,
    Het is mijn vriendin overkomen die in Nederland leeft maar een vakantievriendje in Marokko had.
    Hij hield niet van haar maar zei wel van hem dus maakte hij daar gebruik van.
    Je weet hoe al die jongens zijn ze willen allemaal naar het buitenland.
    Dus hij heeft haar eerst ontmaagd en toen is ze zwanger naar Nederland teruggekomen. Ze begon overtegeven en duizelig te worden en kreeg inmiddels al een buikje. Op een gegeven moment had ze het haar moeder verteld. Haar moeder kon de schande niet aan en bracht haar direct naar Marokko om met hem te trouwen. Nu is hij hier in Nederland en heeft een kind van de vrouw van wie die niet houd.
    In Marokko wist iedereen inmiddels wel dat ze zwanger van hem was zonder eerst te trouwen en iedereen in marokko vind haar nu een ****.
    Maar ik vind wel dat ze een grote fout heeft begaan maar ik vind dat een fout menselijk is en het iedereen kan overkomen.
    Moge allah het haar vergeven insaalah en alle zusters die deze fout ook hebben gemaakt.

    xxxxxxxxxx en beslamatjes
    beslamaaaaaaaaaaaa

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Dank je wel lieve Ippie voor je reactie, maar hoe behandeld hij haar nu?

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-06-2002

    Hij behandeld haar wel goed in haar ogen dan maar in mijn ogen is dat wel anders.
    Hij is een van de grootste versierders (je weet hoe de meeste jongens zijn in Marokko).
    Toen ik vorige zomer in Marokko liep begon die me te achtervolgen en te versieren hij wist niet dat ik zijn vrouw kende.
    Ik heb het haar maar niet verteld ik wou haar niet nog meer pijn doen.

    xxxxxxxxxxxx en beslamatjes
    beslamaaaaaaaaaaaa

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Dank je wel Hajar, heel lief van je!

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Hey lieve Nora,
    Dit verhaal is afgelopen. Ik heb al weer een nieuw verhaal die ik eergister ook al heb afgesloten: Niet meer mijn leven. Dit verhaal is korter, maar inhoudelijk echt heel triest. Veel reacties die ik erop gehad heb waren van mensen die het echt huilend hebben gelezen, dus ik zou het echt leuk vinden als je die ook effe zou lezen. Caus your my "vaste klant" (weet niet hoe je dat in het engels zegt)
    xxxxx

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Nieuw nieuws:
    Nouredinne is dronken voor de deur bij Samira in slaap gevallen. De volgende ochten heeft de moeder van Samira hem een schop gegeven hahahah. Sorry mag niet lachen maar het was gewoon grappig.
    xxxxxxxxx