1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Is de aarde rond, ovaal, plat, of wat denken jullie en why?

    Salaamoe alaikoem, titel is duidelijk. Hou het netjes en respectvol en wees tolerant naar elkaars visie en mening. In de Islaam heb je zowel de mening dar de aarde rond is als dat het plat is en beide kanten hebben hun bewijzen

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    In de Islaam heb je zowel de mening dar de aarde rond is als dat het plat is en beide kanten hebben hun bewijzen
    Hahahahahaha

  3. #3
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Hahahahahaha
    Geen idee waarom jij lacht maar goed..

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    The spherical Earth in an orbit | Imâm al-Albânî

    https://m.youtube.com/watch?v=nPpfmPX8FCE

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Ben wel benieuwd naar de bewijzen dat het plat is dan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Geen idee waarom jij lacht maar goed..
    Je bedoelt in Saudi zijn die twee meningen, niet in Islam lool

    Niet Islam erbij betrekken.

    Mannn, mensen bouwen verblijf op andere sterren en jij moet nog achter komen dat de aarde hier rond is hahaha

    In welke jaar leef jij?

    2017BC of 2017AD?

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Je bedoelt in Saudi zijn die twee meningen, niet in Islam lool

    Niet Islam erbij betrekken.

    Mannn, mensen bouwen verblijf op andere sterren en jij moet nog achter komen dat de aarde rond is hahaha

    In welke jaar leef jij?

    2017BC of 2017AD?
    Opdonderen mongool, stik in je KSA haat.

    Weet je wat grappig is aan jou, dat je deze opname van shaykh al albani verwerpt..maar op je kleine wordpress hem gewoon hardstikke vaak hebt gequote! Viezerik

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    The spherical Earth in an orbit | Imâm al-Albânî

    https://m.youtube.com/watch?v=nPpfmPX8FCE
    Ik snap het wel, maar ik blijf bij de meerderheid. Rond. Klopt ook met andere dingen die bewezen zijn vandaag de dag.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    durani stop tampon in uw reet aub eh eige kontneuker. Laat mn tante met rust ezel!

  10. #10
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Ik snap het wel, maar ik blijf bij de meerderheid. Rond. Klopt ook met andere dingen die bewezen zijn vandaag de dag.
    Wat is er bewezen zuster, NASA die claimt op de maan te zijn geweest en claimen fotos te maken vanuit de ruimte? Ik zie dat niet als bewijs. Ik geloof niet dat mensen op de maan zijn geweest, absoluut niet. Allaahu a3lam of de aarde rond is of plat of hoe dan ook, het is geen aqida kwestie en vind dat er eigenlijk beste zwakke bewijzen zijn van wetenschap dat de aarde rond is en dat er zwaarte kracht is.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wat is er bewezen zuster, NASA die claimt op de maan te zijn geweest en claimen fotos te maken vanuit de ruimte? Ik zie dat niet als bewijs. Ik geloof niet dat mensen op de maan zijn geweest, absoluut niet. Allaahu a3lam of de aarde rond is of plat of hoe dan ook, het is geen aqida kwestie en vind dat er eigenlijk beste zwakke bewijzen zijn van wetenschap dat de aarde rond is en dat er zwaarte kracht is.
    Of ze echt op de maan zijn geweest weet ik niet..daar zijn veel conspiracies over. Maar ik persoonlijk geloof wel in de fotos die zijn gemaakt van het heelal.
    Wait what...zwaartekracht... hoe verklaar jij dan dingen die naar beneden vallen?

  12. #12
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Je bedoelt in Saudi zijn die twee meningen, niet in Islam loolNiet Islam erbij betrekken.Mannn, mensen bouwen verblijf op andere sterren en jij moet nog achter komen dat de aarde hier rond is hahahaIn welke jaar leef jij? 2017BC of 2017AD?
    Jij bent werkelijk een grote dwaas, jouw gedrag verteld alles over jouw mentaal en djahl. Waar is bewijs dat mensen sterren verkennen en op de maan zijn geweest en ga zo maar door? Wat is het bewijs? Wat ons is geleerd op school doormiddel van foto's van de aarde en dat zwaartekracht alles vasthoud zoals de miljoenen kilo's aan water op aarde en gebouwen en mensen? Zo sterk is zwaartkracht Maar zwaartekracht is tegelijkertijd zo zwak genoeg dat een miezerige muskiet makkelijk de lucht in kan vliegen en pollen en stofdeeltjes? Is dit verstand? Ik gebruik simpel mijn verstand en wat NASA ons geeft aan fotos van de aarde en hun maan landing enz, geloof ik niet.Geloof jij dit allemaal hup omdat ze beweren? Ik niet en hoe de aarde is Allaahu a3lam, ik zeg niet rond noch plat, ik zeg enkel wat ze claimen is onlogisch en vals want het klopt niet. Jij kan blijkbaar enkel spottend lachen maar dit toont enkel aan hoe dwazig jij bent.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #13
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Of ze echt op de maan zijn geweest weet ik niet..daar zijn veel conspiracies over. Maar ik persoonlijk geloof wel in de fotos die zijn gemaakt van het heelal.
    Wait what...zwaartekracht... hoe verklaar jij dan dingen die naar beneden vallen?
    Zuster, denk zelf goed na in alle eerlijkheid: zwaarte kracht is een kracht die zogezegd al die water op aarde vasthoud en de gebouwen en als je springt val je weer neer enz.. Waarom kan een miezerige pol of stof deeltje zweven en wordt het niet hard neergehaald naar de grond door de zwaarte kracht? Waarom kan een vliegtuig opstijgen en vogels vliegen en muggen en kleinere beestjes terwijl zwaarte kracht tegelijktijd de gehele oceaan aan miljoenen kilo's aan de grond houdt en gebouwen en mensen? Kun jij dit verklaren? Zwaarte kracht is sterk genoeg om oceanen en gebouwen en alle mensen op de grond te houden maar zwaarte kracht is tegelijkertijd te zwak om een muskiet op de grond te houden of een vogel of zelfs zwevende pollen.

    Ik wil eens mijn verstand gebruiken en zelf nadenken in plaats van alles klakkeloos aannemen van wat NASA claimt en de media en de scholen enz. Of zeg ik wat vreemds dat ik vragen stel en over zaken nadenk zuster. Blijkbaar is mijn logische benadering een gekietel bij Durani maar zeg eens eerlijk, is er werkelijk zwaarte kracht? De aarde fotos zijn continu anders, ik zeg niet de aarde is plat of welke vorm dan ook, maar ik zeg er wordt veel gelogen en doormiddel van deze leugens verdient NASA miljarden per jaar en ze geven ons daarvoor terug: fitootjes van de aardbol op aarde en een zogenaamde maanlanding wat ik absoluut niet geloof.

    Ik vind dit onderwerp wel interessant vandaar de topic. Ik lachte vaak om het idee dat de aarde mogelijk niet rond is, maar na het bekijken van bepaalde video's hierover van beiden kanten: degenen die claimen dat de aarde rond is en degenen die claimen dat het eerder plat is, vond ik het wel interessant en het voelde goed door te kijken naar de bewijzen die ze leveren en hoe gek het ook klinkt, het idee dat de aarde niet rond is maar meer plat is niet zo gek als men denkt of doet lijken.

    Ik doel niet op die maffe gekkies die spreken over alliens in en weet ik veel wat, maar over echte mensen die spreken met verstand en kennis over deze zaken.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Opdonderen mongool, stik in je KSA haat.

    Weet je wat grappig is aan jou, dat je deze opname van shaykh al albani verwerpt..maar op je kleine wordpress hem gewoon hardstikke vaak hebt gequote! Viezerik
    Welke opname van Albani heb ik verworpen , o dwaas?!

    Ik heb die opname niet eens gehoord.

    Ik respecteer Albani, maar ik stel hem geen vragen over astronomy, geology, gravity, oceanology etc, etc!!

    Als je ziek bent , ga je Albani bellen of een dokter?!

    Zijn speciality is HADITH.

    Dombo.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zuster, denk zelf goed na in alle eerlijkheid: zwaarte kracht is een kracht die zogezegd al die water op aarde vasthoud en de gebouwen en als je springt val je weer neer enz.. Waarom kan een miezerige pol of stof deeltje zweven en wordt het niet hard neergehaald naar de grond door de zwaarte kracht? Waarom kan een vliegtuig opstijgen en vogels vliegen en muggen en kleinere beestjes terwijl zwaarte kracht tegelijktijd de gehele oceaan aan miljoenen kilo's aan de grond houdt en gebouwen en mensen? Kun jij dit verklaren? Zwaarte kracht is sterk genoeg om oceanen en gebouwen en alle mensen op de grond te houden maar zwaarte kracht is tegelijkertijd te zwak om een muskiet op de grond te houden of een vogel of zelfs zwevende pollen.

    Ik wil eens mijn verstand gebruiken en zelf nadenken in plaats van alles klakkeloos aannemen van wat NASA claimt en de media en de scholen enz. Of zeg ik wat vreemds dat ik vragen stel en over zaken nadenk zuster. Blijkbaar is mijn logische benadering een gekietel bij Durani maar zeg eens eerlijk, is er werkelijk zwaarte kracht? De aarde fotos zijn continu anders, ik zeg niet de aarde is plat of welke vorm dan ook, maar ik zeg er wordt veel gelogen en doormiddel van deze leugens verdient NASA miljarden per jaar en ze geven ons daarvoor terug: fitootjes van de aardbol op aarde en een zogenaamde maanlanding wat ik absoluut niet geloof.

    Ik vind dit onderwerp wel interessant vandaar de topic. Ik lachte vaak om het idee dat de aarde mogelijk niet rond is, maar na het bekijken van bepaalde video's hierover van beiden kanten: degenen die claimen dat de aarde rond is en degenen die claimen dat het eerder plat is, vond ik het wel interessant en het voelde goed door te kijken naar de bewijzen die ze leveren en hoe gek het ook klinkt, het idee dat de aarde niet rond is maar meer plat is niet zo gek als men denkt of doet lijken.

    Ik doel niet op die maffe gekkies die spreken over alliens in en weet ik veel wat, maar over echte mensen die spreken met verstand en kennis over deze zaken.
    Ik vroeg je, wat je denkt dat het wel is. Wanneer jij een balt gooit, waarom die naar beneden valt? Hoe verklaar JIJ dat?

    Wat betreft vogels die vliegen etc, niemand houd ze in de lucht behalve allah nietwaar?