1. #136
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    'Stront' is vies ... ok ... is 'Pis' schoon dan?
    Een kromme bewering wat totaal niet klopt. Zoals een andere lid al zei, je betreedt je vrouw niet in haar urine uitgang maar in haar vagina. Komt urine uit de vagina? Nee. Anal penetreren is simpelweg ranzig, smerig, afschuwelijk, zeer onrein en ongezond en pijnlijk voor de vrouw en er kunnen ernstige complicaties voorkomen bij de vrouw en bij de man. Niet vergeten dat de opening van de penis open en dicht gaat gezien er voorvocht vaak uitkomt tijdens geslachtsgemeenschap of anal gemeenschap waardoor de opening van de penis dus open en dicht gaat en vocht eruit laat komen EN vocht erin kan laten komen zoals ook bij anal gemeenschap. Wil jij riskeren dat er ontlasting vocht je penis binnen komt met lading aan bacterieen enz? Is dit gezond en goed denk je?

    Zie je het al voor je? Het is haram bi la shek hoe aantrekkelijk vrouwelijk rondingen ook zijn, haram is haram zoals penetratie van de vagina tijdens menstruatie haram is. Erger nog is, vroeger waren er geen condooms zoals wij dat nu hebben enz dus degenen die het toen deden hadden geen bescherming en zijn ze helemaal blootgesteld aan complicaties en onreinheden. Moge Allaah jou leiden en reinigen amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #137
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    11
    24-12-2017


    De vaak herhaalde argumentatie van sommige users hier dat anale gemeenschap 'onrein', 'niet schoon', 'bacteriën', 'vies', etc is, is natuurlijk ook makkelijk onderuit te halen: Als je een condoom gebruikt is het ook "schoon".


    Waar het mij om gaat is dat Durani (en de geleerden die hij hierin volgt) steeds zegt: Het is toegestaan, want het argument is... het wordt niet specifiek verboden in de Koran, de ahadith erover worden vanuit de bron in twijfel getrokken en van tafel geveegd. ........... Dan vraag ik mezelf af, er zijn veel weerzinwekkende vormen van seks die een getrouwde stel kan hebben die ook niet specifiek verboden worden in de Koran (en in ahadith niet eens genoemd worden).

    Ik noemde eerder al een paar van die vormen: poep/plas-seks, het gebruiken van een dildo in de anus van de man, etc. volgens diezelfde redenatie zou dit dan ook allemaal mogen, want dit wordt ook nergens specifiek verboden in de Koran. Mag dit niet, dan klopt de argumentatie van Durani niet. Men heeft dan iets over het hoofd gezien. Want anders is het 'hek van de dam' (iedereen kan doen wat ze willen zonder grenzen, zolang men maar getrouwd is).

    Waar trek je dan de grens en op basis van wat? Dit is nu het grijs-gebied waar de Profeet over sprak: benader het niet dan ben je veilig, zoek het op en de kans is groot dat je de grenzen gaat overschrijden en jezelf in verderf stort.

    Wat men over het hoofd ziet is dat die grens wel degelijk in de Koran staat wanneer het spreekt over de daad en zegt:

    wa ittaqu allah.

  4. #139
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hiv/Aids is schrikbarend hoog onder homo koppels.


    Wij dienen ons als moslims te onthouden van ALLES wat ons schade kan toebrengen. Net als dat alcohol bijvoorbeeld verboden is en verdovende middelen enzovoort
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #140
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wa it taqu Allah swt
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #141
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie

    Ik zie het als haram en jij? Verder, ik wil dat jij authentieke overleveringen brengt van sahaba dat zij zeiden: anaal seks is halal en niet haram maar halal gezien je zegt dat sahaba dit hebben toegestaan. Ik zie enkel dat anal wordt toegestaan door de rawafid op hun websites en zie hen claimen dat imam maalik en Omar ibn Khataab en anderen het toestonden en natuurlijk jij die dit claimt.
    Dus dat
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door HamidM Bekijk reactie

    De vaak herhaalde argumentatie van sommige users hier dat anale gemeenschap 'onrein', 'niet schoon', 'bacteriën', 'vies', etc is, is natuurlijk ook makkelijk onderuit te halen: Als je een condoom gebruikt is het ook "schoon".


    Waar het mij om gaat is dat Durani (en de geleerden die hij hierin volgt) steeds zegt: Het is toegestaan, want het argument is... het wordt niet specifiek verboden in de Koran, de ahadith erover worden vanuit de bron in twijfel getrokken en van tafel geveegd. ........... Dan vraag ik mezelf af, er zijn veel weerzinwekkende vormen van seks die een getrouwde stel kan hebben die ook niet specifiek verboden worden in de Koran (en in ahadith niet eens genoemd worden).

    Ik noemde eerder al een paar van die vormen: poep/plas-seks, het gebruiken van een dildo in de anus van de man, etc. volgens diezelfde redenatie zou dit dan ook allemaal mogen, want dit wordt ook nergens specifiek verboden in de Koran. Mag dit niet, dan klopt de argumentatie van Durani niet. Men heeft dan iets over het hoofd gezien. Want anders is het 'hek van de dam' (iedereen kan doen wat ze willen zonder grenzen, zolang men maar getrouwd is).

    Waar trek je dan de grens en op basis van wat? Dit is nu het grijs-gebied waar de Profeet over sprak: benader het niet dan ben je veilig, zoek het op en de kans is groot dat je de grenzen gaat overschrijden en jezelf in verderf stort.

    Wat men over het hoofd ziet is dat die grens wel degelijk in de Koran staat wanneer het spreekt over de daad en zegt:

    wa ittaqu allah.
    wat jij zegt klopt niet,,,,a gebruik je een condoom dan is enkel de man beschermd tegen de bacterie,,,,,,maar de anus is niet geschapen voor anale sex,,,de anus die,heeft niet de rek vermogen zoals een vagina,,de anus lan ,et condoom ook ernstig beschadig raken en wonden kunnen omstaan die dan door de vieze stront kunnen gaan ontsteken,,,,,,,de vagina word vochtig en heeft en rekver ogen om de penis z'n werk te laten doen,,,,,,,,,,als Allah anale sex zou toestaan dsn was de anus wel geschapen zodat er geen gevaar zal zijn,,,,,,,,,,hoe opgewonden een vrouw ook is d'r anus zal nooit vochtig wordn zoals de vagina,,,en waarom niet...omdat het gewoon niet is toegestaan

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door HamidM Bekijk reactie

    De vaak herhaalde argumentatie van sommige users hier dat anale gemeenschap 'onrein', 'niet schoon', 'bacteriën', 'vies', etc is, is natuurlijk ook makkelijk onderuit te halen: Als je een condoom gebruikt is het ook "schoon".


    Waar het mij om gaat is dat Durani (en de geleerden die hij hierin volgt) steeds zegt: Het is toegestaan, want het argument is... het wordt niet specifiek verboden in de Koran, de ahadith erover worden vanuit de bron in twijfel getrokken en van tafel geveegd. ........... Dan vraag ik mezelf af, er zijn veel weerzinwekkende vormen van seks die een getrouwde stel kan hebben die ook niet specifiek verboden worden in de Koran (en in ahadith niet eens genoemd worden).

    Ik noemde eerder al een paar van die vormen: poep/plas-seks, het gebruiken van een dildo in de anus van de man, etc. volgens diezelfde redenatie zou dit dan ook allemaal mogen, want dit wordt ook nergens specifiek verboden in de Koran. Mag dit niet, dan klopt de argumentatie van Durani niet. Men heeft dan iets over het hoofd gezien. Want anders is het 'hek van de dam' (iedereen kan doen wat ze willen zonder grenzen, zolang men maar getrouwd is).

    Waar trek je dan de grens en op basis van wat? Dit is nu het grijs-gebied waar de Profeet over sprak: benader het niet dan ben je veilig, zoek het op en de kans is groot dat je de grenzen gaat overschrijden en jezelf in verderf stort.

    Wat men over het hoofd ziet is dat die grens wel degelijk in de Koran staat wanneer het spreekt over de daad en zegt:

    wa ittaqu allah.
    Als de Qur'an en authentieke Sunnah het niet verbieden: is het geen zonde.

    Het kan alsnog afgekeurd worden om: (1) gezondheids redenen (zoals anaal), (2) ethieke redenen (zoals dildo), (3) hygienische redenen (zoals oraal) etc.

    Maar het wordt geen zonde : معصية وإثم

    Net zoals Junk-Food en Cola...het is slecht voor je, vermijd het om gezondheids redenen, maar betrek God er niet bij.

    Als ik zeg: Cola drinken is niet Haram, ik bedoel niet: Ga Cola drinken.

    Ik zeg alleen: God brandt je niet in de Hel als je Cola drinkt, anders had Hij je gewaarschuwd, Hij vergeet niet. Maar blijf ervan weg, want het is niet goed voor je gezondheid.

    Simpel.

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    At-Tabari levert over met een 'Sahih' keten in zijn Tafsir (3986):



    حَدَّثَنِي حَدَّثَنِي أَبُو مُسْلِمٍ ، قَالَ : ثَنَا أَبُو عُمَرَ الضَّرِيرُ ، قَالَ : ثَنَا يَزِيدُ بْنُ زُرَيْعٍ ، قَالَ : ثَنَا رَوْحُ بْنُ الْقَاسِمِ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ : " سُئِلَ أَبُو الدَّرْدَاءِ عَنْ إِتْيَانِ النِّسَاءِ ، فِي أَدْبَارِهِنَّ ، فَقَالَ : هَلْ يَفْعَلُ ذَلِكَ إِلا كَافِرٌ " . قَالَ رَوْحٌ : فَشَهِدْتُ ابْنَ أَبِي مُلَيْكَةَ يَسْأَلُ عَنْ ذَلِكَ ، فَقَالَ : قَدْ أَرَدْتُهُ مِنْ جَارِيَةٍ لِي الْبَارِحَةَ فَاعْتَاصَ عَلَيَّ ، فَاسْتَعَنْتُ بِدُهْنٍ أَوْ بِشَحْمٍ ، قَالَ : فَقُلْتُ لَهُ : سُبْحَانَ اللَّهِ ، أَخْبَرَنَا قَتَادَةُ أَنَّ أَبَا الدَّرْدَاءِ ، قَالَ : هَلْ يَفْعَلُ ذَلِكَ إِلا كَافِرٌ ، فَقَالَ : لَعَنَكَ اللَّهُ وَلَعَنَ قَتَادَةَ ، فَقُلْتُ : لا أُحَدَّثُ عَنْكَ شَيْئًا أَبَدًا ، ثُمَّ نَدِمْتُ بَعْدَ ذَلِكَ

    Roeh zei: Ik ontmoette Ibn Abi Malikah en vroeg hem over anale gemeenschap.

    Hij zei: "Ik heb dat gedaan met mijn slavin.... ."

    Ik zei tegen hem: "SubhanAllaah! Qatadah heeft ons verteld dat Abu Darda zei: Doet iemand anders dan een Kaafir zoiets?"

    Ibn Abi Malikah zei: "Moge Allah jou en Qatadah vervloeken!"

    Roeh zei: "Ik zal niks meer van jou overleveren!" ... "Later had ik er spijt van."


    Ibn Abi Malikah had 500 Sahaba ontmoet en hij is een betrouwbare Hadith overleveraar.

    Hij was als Qaadhy (rechter) aangesteld door Abdullaah Ibn al-Zubayr.

    Hij was dus een jurist , en toch was hij niet op de hoogte van een verbod.

  10. #145
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie

    'Stront' is vies ... ok ... is 'Pis' schoon dan?

    Zo kunnen mensen zien wat voor een achterlijke mogool jij bent aan de hand van deze opmerking. Echt een handicap. Vieze vuile goorlap.

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Waarom is deze schijnheilige heks nog actief in Islam hoekje?

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Vieze vuile goorlap.
    ^ Dat kunnen we ook toevoegen aan je lijst van goede uitspraken:

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    hoerenkind
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    laat je moeder ernaar kijken ja want het zal inmiddels al veranderd zijn in een vagina
    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Laat hem maar zoeken naar retenlikkers
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    vind je het erg dat jouw tante tranen en jouw zusje geen tieten hebben? Ga werken kan je voor hun siliconen kope
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je tietloze tante
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je mallemoer
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Waar de fuk ben jij mee bezig??? Zijn alle weduwen zo gestoord iegg tfooe
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    dikke trol
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    geestelijke trut
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    draaikont
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    a vieze Arabier
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    stink Afghaan
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je moeder en zus zijn en je hele hoerenfamilie
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    hoogmoedige zak
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    en bek houden.
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    drol
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Je had jezelf als varken zo mooi beschreven
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    rot toch op
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    jouw Afghaanse koeienfamilie
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je bolle vrouw
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    met je bolle zus
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je dikke zus a zakof niet huilen
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    eh mongol
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    vetzak
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Laat die stinkharing
    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    ja en veel ook anders spettert al zijn poep hier overal wat denk jij
    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    pas daarna kwam die poep van hem naar buiten dese man moet wcpapier eten
    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    ga ga a poephoofd.
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    zwerver tante
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    vieze tante
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    achterlijke ezelfamilie
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Hier aboe bakr kan je tranen helpen met plakken van die siliconen dan krijgt ze goeie tieten

  12. #147
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Het is verboden.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #148
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Ja ja smeerlap op deze topic wou ik echt niet reageren tot ik dit zag dit mag je gewoon terugnemen
    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie

    'Stront' is vies ... ok ... is 'Pis' schoon dan?
    Uiteraard mag je hem laten staan als ie alleen voor jou geldt natuurlijk en jij je vrouw overal benaderd behalve waar Allah het heeft toegestaan. Wat een afgang.

  14. #149
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Er zijn genoeg bewijzen waarom het verboden is vanuit de ahadith.
    Ook vanuit medisch oogpunt heb je grotere kans op blaasontsteking en darmontsteking als vrouw (aangezien het endeldarm een grote bron is van bacteriën) Daarnaast kan er ook irritatie en infectie van het mannelijke geslachtsorgaan ontstaan. En allerbelangrijkste reden om van deze walgelijke daad af te zien, is het risico op beschadiging en scheuring van de anale kringspier, waardoor de controle over de stoelgang wordt verloren met incontinentie als gevolg bij de vrouw. Voor de man zal het misschien wel allemaal niks uitmaken, maar voor de vrouw brengt het behoorlijk veel risico op schade mee.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Het is verboden.
    Voor jou wel.

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Er zijn genoeg bewijzen waarom het verboden is vanuit de ahadith.
    Ook vanuit medisch oogpunt heb je grotere kans op blaasontsteking en darmontsteking als vrouw (aangezien het endeldarm een grote bron is van bacteriën) Daarnaast kan er ook irritatie en infectie van het mannelijke geslachtsorgaan ontstaan. En allerbelangrijkste reden om van deze walgelijke daad af te zien, is het risico op beschadiging en scheuring van de anale kringspier, waardoor de controle over de stoelgang wordt verloren met incontinentie als gevolg bij de vrouw. Voor de man zal het misschien wel allemaal niks uitmaken, maar voor de vrouw brengt het behoorlijk veel risico op schade mee.
    De ahaadith over dit onderwerp zijn allemaal zwak.

    Vanuit medisch oogpunt kan je het afkeuren - zoals ik het ook afkeur - zoals junk-food, burgers, cola, fat, sugar etc.

    Maar het wordt geen الذنب - الإثم - المعصية - anders had Allah aan ons uitgelegd dat het 'haraam' is.

    وما كان ربك نسيا