1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.489
    28-02-2009

    hij gaat echt niet nr china of zandbak

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    111
    20-10-2016

    Citaat Geplaatst door Gizoh18 Bekijk reactie
    hij gaat echt niet nr china of zandbak
    Nee, eerder MLS.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik betwijfel dat Ronaldo die volle 4 jaar daar gaat blijven. Ik denk 2 jaar max. dat ie nog op topniveau gaat spelen en daarna China ofzo opzoekt.
    Twee jaar is te weinig voor iemand als Ronaldo. Dus als ze volgend seizoen de CL niet weten te winnen, dan is er nog 1 poging voor hem om die te winnen met Juventus. Denk echt wel dat hij veel langer zal blijven.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    111
    20-10-2016

    Ik zie Ronaldo niet eindigen in China. Eerder bij een club als LA Galaxy of New York Redbull. Dat zijn steenrijke clubs en Ronaldo heeft huizen in beide steden.

  5. #20
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Twee jaar is te weinig voor iemand als Ronaldo. Dus als ze volgend seizoen de CL niet weten te winnen, dan is er nog 1 poging voor hem om die te winnen met Juventus. Denk echt wel dat hij veel langer zal blijven.
    Maar zie jij Ronaldo na zijn 35e nog bikkelen voor de CL? Ik denk dat ie dan echt bijna op is.

    Dit seizoen heeft ie alleen al 7 competitiewedstrijden niet gespeeld (exclusief schorsing) vanwege rust, omdat ie het anders niet aankon.

    Ik denk daarom dat hij zich echt volledig gaat focussen op de aankomende 2 jaar en vanaf 2020 dat ie dan verder gaat kijken.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Maar zie jij Ronaldo na zijn 35e nog bikkelen voor de CL? Ik denk dat ie dan echt bijna op is.

    Dit seizoen heeft ie alleen al 7 competitiewedstrijden niet gespeeld (exclusief schorsing) vanwege rust, omdat ie het anders niet aankon.

    Ik denk daarom dat hij zich echt volledig gaat focussen op de aankomende 2 jaar en vanaf 2020 dat ie dan verder gaat kijken.
    Oké en nu?

  7. #22
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Ronaldo. We zullen je niet missen in Camp Nou.
    Leedvermaak in Bernabeu missen we wel

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #23
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium



    HIhihihihihihihihihihihihihihi

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #24
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Oké en nu?
    Muur

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Maar zie jij Ronaldo na zijn 35e nog bikkelen voor de CL? Ik denk dat ie dan echt bijna op is.

    Dit seizoen heeft ie alleen al 7 competitiewedstrijden niet gespeeld (exclusief schorsing) vanwege rust, omdat ie het anders niet aankon.

    Ik denk daarom dat hij zich echt volledig gaat focussen op de aankomende 2 jaar en vanaf 2020 dat ie dan verder gaat kijken.
    7 wedstrijden missen is super weinig van het totale aantal dat hij speelde. Misschien heeft Zidane hem ook bewust die rust gegund in La Liga omdat de titelstrijd al beslist was voor Nieuwjaar en ze eruit lagen in de beker, de enige prijs om het seizoen nog te redden was de CL.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Muur
    Livescore steen

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Livescore steen
    Poep

  13. #28
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium




    Dit is toch wel het meest amusement volle stukje in de geschiedenis van het voetbal geweest

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.