1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'Travestiet van Marrakech' wil Marokko verlaten

    De man werd op dinsdag 8 januari door de rechter gehoord en zei dat hij bezig is met een asielprocedure om Marokko te verlaten.



    Op 31 december werd in Marrakech een man die gekleed was als een vrouw gearresteerd voor een verkeersongeval. Tijden zijn arrestatie werd hij zonder zijn medeweten door burgers en de media gefilmd, vernederd en beledigd.

    De dag na de feiten ziet hij zijn privéleven verspreid op social media. Zijn foto's, video's en persoonlijke gegevens, inclusief een kopie van zijn nationale en militaire kaarten, circuleren vrijelijk op internet en worden massaal gedeeld door internetgebruikers.

    Zwaar getroffen door de openbaarmaking van zijn persoonlijke gegevens, diende hij een klacht in bij de procureur-generaal om de verantwoordelijken voor dit lek te identificeren. Er werd een onderzoek op laste van het hoofd van het directoraat-generaal voor de Nationale Veiligheid (DGSN), Abdellatif Hammouchi, uitgevoerd. Naar aanleiding van dat onderzoek werden er door DGSN disciplinaire maatregelen genomen tegen vier functionarissen van de politie-prefectuur van Marrakech.

    De man werd op dinsdag 8 december gehoord door de procureur-generaal bij het Hof van Beroep van Marrakech. Hij vertelde de rechter zijn versie van de feiten en zei dat hij bezig is met de voltooiing van een asielprocedure om Marokko te verlaten, bericht plurielle.ma.

    Hij diende ook een medische verklaring in waaruit bleek dat zijn psychische toestand verslechterde en dat medische follow-up noodzakelijk was.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    In NL worden ze met open kont ontvangen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    950
    01-04-2012

    En de echte criminelen worden vrijgelaten...

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Kifesh met “militaire bewijzen” ? Leger zit vol met orgies en homo’s?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Meschien dat nederland hem asiel kan geven kan hij volgend jaar met marcoush op de riffijnse gayboot .

  6. #6
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Meschien dat nederland hem asiel kan geven kan hij volgend jaar met marcoush op de riffijnse gayboot .
    Vanaf minuut 4:50 zie ik homo's in djellaba's en een tarbouch op hun hoofd. Waarschijnlijk zijn het dahiliyine. Riffijnen zijn over het algemeen gehuldigd in Jbala klederdracht.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    Vanaf minuut 4:50 zie ik homo's in djellaba's en een tarbouch op hun hoofd. Waarschijnlijk zijn het dahiliyine. Riffijnen zijn over het algemeen gehuldigd in Jbala klederdracht.
    het zijn berbers met mokro kleeddracht,

    wat wil je zeggen? dat homos ook arab kan zijn tuurlijk geit, maar die mokro homos in nederland zijjn gewoon berbers

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    het zijn berbers met mokro kleeddracht,

    wat wil je zeggen? dat homos ook arab kan zijn tuurlijk geit, maar die mokro homos in nederland zijjn gewoon berbers
    meskien die azouls leven nog steeds in die waanidee van alles wat goed is, komt bij ons vandaan en alles wat slecht is zit erom heen
    achterlijke volk leeft nog in de jahaliya tijdperk....

  9. #9
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    het zijn berbers met mokro kleeddracht,

    wat wil je zeggen? dat homos ook arab kan zijn tuurlijk geit, maar die mokro homos in nederland zijjn gewoon berbers
    We hebben het hier over riffijnen. Ik geloof niet dat die donkere op een Jemeni lijkende homo in djellaba en tarbouch vanaf minuut 4:50 een riffijn is.

    Alle Marokkanen zijn arabier, daar moet jij een keer aan wennen.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    alle alawieten hebben berbers moeders

  11. #11
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door Abuj Bekijk reactie
    Marokkanen boos om berichten over geaardheid koning

    Op het Westplein in Utrecht hebben zondagmiddag zo'n zeventig Marokkanen het verkeer bijna een uur lamgelegd. Ze protesteerden tegen de berichtgeving in de Nederlandse pers over de geruchten dat de nieuwe koning van Marokko, Mohammed VI, homoseksueel zou zijn....

    ANP9 augustus 1999, 0:00

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...ning~bfb1d7df/










    Ho 6 is een gepastere naam.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    We hebben het hier over riffijnen. Ik geloof niet dat die donkere op een Jemeni lijkende homo in djellaba en tarbouch vanaf minuut 4:50 een riffijn is.

    Alle Marokkanen zijn arabier, daar moet jij een keer aan wennen.
    hahahahaha , in dat geval wat doen berbers dan nog in marokko ..

    jij moet nog veel leren boy

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    waarom kunnen berbers niet accepteren dat zij ook homo kunnen zijn ,

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    We hebben het hier over riffijnen. Ik geloof niet dat die donkere op een Jemeni lijkende homo in djellaba en tarbouch vanaf minuut 4:50 een riffijn is.

    Alle Marokkanen zijn arabier, daar moet jij een keer aan wennen.
    ik ken zeker 10 homo riffijnse berbers in amsterdam , die openlijk voor uit komen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    Hey Abuj, leuke foto's.
    Dikke huid en zelfspot komt ons niet onbekend voor. Ik ga jou nu niet bespotten, geen zin in.
    New York Times schreef begin jaren 90 een interview met Mo 6, getiteld 'The cool King' en zo waar... WAar was hij bij de herdenking vd 1e Wereldoorlog in Parijs recentelijk? Gezien wie er waren en naar welke sonate ze hebben geluisterd? Broeder Kundu ABUJ, gedraag je oke? Anders neem je mij maar.

    Adios, ciao en beslema.
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.