1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door qwertyfreak Bekijk reactie
    Wat Zohra2003 is helemaal waar.
    De grote winnaar is altijd de Fifa. Die vult zijn zakken.
    Het land waar het georganiseerd word speelt quitte of maakt verliezen.
    Het is niet alleen domweg stadions bouwen. Ook andere faciliteiten moeten gebouwd worden.
    Mensen vergeten dat Marokko een derde wereldland is. Het is sowieso onverantwoord om zoveel geld uit te geven
    aan stadions waar geen voetbalcultuur is. Nador/Oujda/Ouarzazate bijvoorbeeld. Het zit 90% best leeg in Oujda.
    Daar leeft het voetbal niet meer. ( Alleen bij de derby of tegen Berkanen/Wydad/Raja) En in NAdor is helemaal geen animo.
    Mohim misschien heeft het andere redenen waarom het goed is voor een land. Maar zeg AUB niet dat ECONOMIE beter word.
    Dat is natte vingerwerk.
    ziekenhuizen zijn verplicht bij de stadions dus nieuwe ziekenhuizen is al 1, meer wegen en betere wegen, renovaties en nieuwe stadions waar door het voetbal gaat opleven in Marokko, meer toerisme en internationaal erkenning..

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    stadions in marokko zijn nodig wk of geen wk

    marokko wil in het jaar 2020 , 20 miljoen toeristen das goed voor de economie, je moet niet pratenn vanuit al hociema, altijd negatief, boos omdat geen wk daar gespeeld gaat worden en terecht, al hociema heeft amper 100 000 mensen veel te weinig voor een wk stadion.

    jullie zijn gewoon jaloers op nador die al hociema voorbij is in alle opzichten .
    dat Marokko 20 miljoen toeristen wil in 2020 is al bepaald in 2001 de reden is niet dat economie van zal groeien maar daarbij het cultureel bewustzijn zal verhogen en daar naast hebben burgers geklaagd dat ze nooit profiteren van toerisme en daar heeft de koning gezegd dat er geld is om 20 miljoen toeristen aan te trekken vanaf 2020 maar ook tegelijk om voor 100.000 banen te creƫren. Van 20 miljoen toeristen heb je 100.000 banen is dat de economie waar je het over hebt. Om je mond verder te snoeren ik ben geen riffia ik ben van agadir een puur sousia.

    Verder het is niet nador maar airoui die de stadion krijgt naast het vliegveld die planning heb ik 8 maanden geleden al ken naar gemaakt

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Het is gewoon een misdaad om een WK te organiseren.
    Er is altijd maar 1 winnaar en dat is de FIFA.
    Wil Marokko het WK krijgen dan wil de FIFA volledige vrijstelling van belastingen.
    Het levert Marokko helemaal niets op behalve dan een jaartje reclame voor het land en daarna is het effect weg terwijl je met lege dure stadions achterblijft. Het stadion levert helemaal niets op laat staan dat het zichzelf terugverdient. Ik zou er niet van opkijken dat een paar van die gekke gasten het willen huren voor een bruiloft want zo gek zijn we ook wel weer.
    Mensen moeten eerlijk zijn. Wie gaat er een huis bouwen waar je nooit in gaat wonen en waarvan je op voorhand al weet dat je het niet verkocht krijgt en je alleen maar lasten bezorgd.
    Niemand.

    Infrastructuur geloof ik helemaal niets van. Wil je de infrastructuur van Tanger bijv op orde hebben dan moet je eerst de stad afbreken en daarna van 0 opbouwen. Het is dweilen met de kraan open.

  4. #19

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Verschil met die andere landen is dat het gefinanceerd werd door belastinggeld dit zal in Marokko anders zijn omdat er niet zoveel belastinggeld is om uit te geven, dus het geld zal wel van de koning en buitenlandse inversteerders moeten komen
    grootste onzin gisteren is nog het rapport over het wk 2026 gestuurd en de president nog plannen voor moet maken geen onzin uitkramen.

    https://m.hespress.com/sport/380526.html

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    haters gonna hate

    alle landen over de globe staan te springen om een WK te organiseren , maar de mnl verzuurde mnl azoul pendel is daar uiteraard op tegen.
    Want het laatste wat zij willen is dat marokko positief in het nieuws komt..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    haters gonna hate

    alle landen over de globe staan te springen om een WK te organiseren , maar de mnl verzuurde mnl azoul pendel is daar uiteraard op tegen.
    Want het laatste wat zij willen is dat marokko positief in het nieuws komt..
    Voordat ik op je ga reageren ben ik 1 van de voorstanders van een organisatie in Marokko.

    Maar jij zegt dat alle landen staan te springen voor een WK. Dit heb je mis man.

    Er zijn maar 2 bids die zich officieel hebben aangemeld bij de FIFA. Marokko is er een van en tweede is Canada/VS/Mexico. 3 landen om de kosten te delen.

    Er zijn maar 2 bids.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    14
    31-08-2010

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    grootste onzin gisteren is nog het rapport over het wk 2026 gestuurd en de president nog plannen voor moet maken geen onzin uitkramen.

    https://m.hespress.com/sport/380526.html
    Ik zeg je 1 ding laat deze kleine jochies ,het feit dat ze met meningen komen en niet onderbouwde argumenten(feiten) laat al zien met wat voor niveau je te maken hebt.
    Zolang je niet hun mening deelt ben je fout ook al kom je met keiharde feiten.

    En nog iets mensen waarvan voetbal hun leven is zijn levenloos.
    Voetbal stadion heeft de gladiatoren arena vervangen en wat was de arena?
    Het was gewoon een afleiding om de domme bevolking tevreden en bezig te houden terwijl de regering het land leeg roofde en dus rijk werd. Daarom was het gratis en kreeg men vaak gratis brood als je kwam.
    En nu gebeurd hetzelfde met voetbal alleen de domme bevolking die niks weten of willen weten wat er in de wereld gebeurd en met hun geld, alleen die kijken ernaar.
    Je moet jezelf blijven ontwikkelen en niet als een domme boer hele dag hard werken(of uitkering) en thuis komen om voetbal te kijken.
    Wat kan je dan later zeggen? Dat je een kwart van je leven alleen over voetbal sprak of ernaar keek? Dat vind ik levenloos.
    Die voetballers maken miljoenen zij werken en de toeschouwers zijn domme koeien die verspillen geld eraan.
    Om te kijken hoe een ander werkt. Moet je voorstellen dat er mensen zouden zijn die gewoon naar anderen gaan loeren terwijl ze aan het werk zijn.
    Denk je dat 1 van die voetballers iets kan schelen als jij je baan kwijt raakt of je been? Hij blijft miljoenen verdienen en jij zit in misere terwijl je hem wel verdedigd of fan bent.
    Ga iets doen met je leven en ga niet levenloos anderen volgen zij leven hun leven en jij gaat jezelf haten als je oud bent en ziet dat je je leven verspild hebt terwijl anderen iets moois hebben bereikt.