1. #46
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Zoals al meerdere malen werd gesteld gisteren; niemand ligt er wakker van dat je islam de rug hebt toegekeerd. Niemand, nada.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    Geen smoesjes zoeken, Gaza kan je wel bereiken. Er zijn genoeg mensen daar geweest in het verleden.

    In sommige gevallen wordt het door de Israeliers tijdelijk gesloten.

    Je kan dan naar de Westelijke Jordaanoever gaan en daar de Fizlizteezis helpen totdat Gaza weer opengaat.

    Nogmaals, zoek geen smoesjes, ik heb familieleden gehad die naar Israel zijn gegaan en hebben gebeden in Al quds (met beveiliging van de Israeliers).

    al qods is jeruzalem. Die is vrij te bezoeken. Als je naar al Qods wil gaan moet je vliegen naar Tel Aviv. Eenmaal aangekomen met een Arabische naam wordt je paar dagen vastgehouden en ondervraagd. Als je geluk hebt wordt je na een paar dagen toegelaten en kan je Jeruzalem bereiken.


    Westelijke Jordaanoever is al volledig gecontroleerd door zionisten. Dat is op papier Palestina maar in werkelijkheid is de westelijke jordaanoever volledig gecontroleerd door de zionisten. Trekpop Mahmoud Abbas is een verlengstukje van de zionisten.


    Gaza waar de echte verzetstrijders Hamas aan de macht zijn kom je niet in en kom je ook niet uit.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    De islam en de profeet liggen er wel wakker van.

    Ibn 'Abbas (RAA) narrated that The Messenger of Allah said, “He who changes his religion (i.e. apostates) kill him.” Related by Al-Bukhari.

    English reference : Book 9, Hadith 1242
    Arabic reference : Book 9, Hadith 1214

    Ibn 'Abbas said:
    "The Messenger of Allah [SAW] said: 'Whoever changes his religion, kill him.'"

    rade : Sahih (Darussalam)
    Reference : Sunan an-Nasa'i 4059
    In-book reference : Book 37, Hadith 94

    It was narrated from Ibn`Abbas that the Messenger of Allah (ﷺ) said:
    “Whoever changes his religion, execute him.”

    Grade : Sahih (Darussalam)
    Sunan Ibn Majah
    English reference : Vol. 3, Book 20, Hadith 2535
    Arabic reference : Book 20, Hadith 2632
    Iemand die openlijk de moslims wilt bevechten en uitroeien zoals afvalligen vaker te kennen geven is een grote kwaad dat terecht bestreden moet worden.

    In die context is het geopenbaard. Als jij continue geconditioneerd bent om Arabieren uit te willen roeien vraag ik mij oprecht af of jij wel 100% in jouw hoofd bent.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    @Adela

    Ik ben niet geinteresseerd in jouw zoubida aka gematigde verwaterde Hamza Yusuf islam.

    Jouw islam is fake en niet volgens de koran en soena. Dat je door het leven gaat als een gematigde "moslima" kan mij weinig schelen.

    Jij bent niet eens een moslima volgens de islam, maar eerder een mounafiqa, aangezien je vele zaken binnen de islam niet praktiseert of ontkent.

    Ik kijk naar de zuivere islam, de ware islam, de koran en soena.

    De religie van haat, verdeeldheid, angst, qitaal, nikaa7, moet3a, sexslavinnen, gedwongen bekeringen, slavernij, handen afhakken, doodstenigen, ect.

    Wat jij doet is de islam veranderen naar jouw eigen lusten en begeertes.

    Je probeert de islam te verbloemen en dat valt onder takiya.
    Je bent net een hondje dat niets meer te zeggen heeft. Jallah, neem je racistische ideologie elders mee, want pluralisme is een feit en heeft geen ruimte voor kleingeestigen als jij.

    Terroristen als jij hebben wij niet nodig op deze wereld.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Je bent net een hondje dat niets meer te zeggen heeft. Jallah, neem je racistische ideologie elders mee, want pluralisme is een feit en heeft geen ruimte voor kleingeestigen als jij.

    Terroristen als jij hebben wij niet nodig op deze wereld.
    ik zou die gast gewoon negeren.. het gaat hem niet om de inhoud maar hij kickt op je aandacht....

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    Ik ben kafir en woon ik bilaad al koeffr.

    Jij zit hier fout adela.

    Jij moet gaan leven tussen jouw broeders en zusters in bilaad al-islam.

    Tot op de dag van vandaag weiger je te vertrekken.

    Jouw geloofwaardigheid is 0,0
    ja ik houd zielsveel van Nederland en ben hier geboren en opgegroeid. Het is mijn land en ik beloof / geloof dat mensen als jij die anderen willen uitsluiten op basis van raciale kenmerken of religie, géén plaats of podium mogen krijgen. Haatpredikers hebben al genoeg voor verderf gezorgd.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    Ik zie jou alleen Nederlanders bekritiseren en hoe slecht de moslims het hebben in het westen.

    De islam (niet jouw eigen versie) sluit niet-moslims ook uit op basis van religie.

    Haatpredikers verzinnen niets, alles komt uit de koran en soena.

    Jij wilt de islam verbloemen en dat moet je zelf weten. Wij kijken naar de tekst en de teskt wordt door andere moslims wel 100% gepraktiseert.
    Ik geef feiten aan! Zaken die beter kunnen én moeten. Ik trek mijn mond open ja omdat ik geen herhaling van de geschiedenis wilt zien.

    De huidige tendens wijzen allemaal richting een wijzer die ik en velen alarmerend vinden.

    Maar goed.... ik praat hier met een eikel die te lomp is om zaken vanuit een gedegen perspectief te bekijken.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    ik zou die gast gewoon negeren.. het gaat hem niet om de inhoud maar hij kickt op je aandacht....
    Ik kan er gewoon echt niet meer tegen hoe dergelijke figuren over de rug van moslims een stukje Fame willen....

    In deze tijd is het super makkelijk om je religie te verkopen voor een stukje wereldse gewin... zelfs dát stukje gewin is niet eens waardig te noemen.

    Deze dunya stelt helemaal niets voor. Niets is zeker en als je daar je leven voor wilt op offeren... be my guest, maar ik zal altijd daar waar nodig de valsheid van eerlijkheid onderscheiden binnen de kaders van statistieke gegevens.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Adela. Bekijk reactie
    Ik kan er gewoon echt niet meer tegen hoe dergelijke figuren over de rug van moslims een stukje Fame willen....

    In deze tijd is het super makkelijk om je religie te verkopen voor een stukje wereldse gewin... zelfs dát stukje gewin is niet eens waardig te noemen.

    Deze dunya stelt helemaal niets voor. Niets is zeker en als je daar je leven voor wilt op offeren... be my guest, maar ik zal altijd daar waar nodig de valsheid van eerlijkheid onderscheiden binnen de kaders van statistieke gegevens.
    Kennelijk weet hij dat jij daar niet tegen kunt maar he… surah Al Ma’ida.. het deert de moslims niet wanneer iemand dwaalt… geef hem daarom ook niet de aandacht die hij niet verdient… wat hij doet doet hij voor of tegen zichzelf…