1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Distributie van kleding en tassen aan schoolmeisjes uit de Hoge Atlas (video)

    Hoewel de school vanwege hevige sneeuwval gesloten is, hebben de meisjes toch alvast schoolbenodigdheden ontvangen.



    In een tijd dat verschillende plaatsen in de Hoge Atlas vanwege het weer van de wereld zijn afgesloten, hebben tientallen meisjes uit douar Zaouiat Oulmzi, in de vallei van Ait Bougmez, op maandag 8 januari kleding en schoolbenodigdheden ontvangen, uitgedeeld door de vereniging L'arbre du voyageur.

    "Wij willen hen laten zien dat zij niet alleen zijn in deze moeilijke tijden", zegt Said Marghadi, voorzitter van de vereniging. De laatste maakt er een erezaak van om de spullen alleen aan schoolmeisjes te geven, geeft het medium H24Info te kennen.

    "Dit is voor ons een manier om het onderwijs aan meisjes in de regio te stimuleren, maar ook om ouders te laten zien dat hun dochters dezelfde rechten hebben als jongens", zegt de voorzitter van de vereniging.

    Een video van het uitdelen van de donaties is hier te zien: Klik!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Sigaren uit eigen doos delen, smerige staat.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Wat zullen de nedermarokkaantjes nu over gaan klagen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wat zullen de nedermarokkaantjes nu over gaan klagen
    Je bent er zelf 1. Marokko is een corrupt landje dat mensen dom houd. Hoeveel houd jij van je volk en land?

  5. #5
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Wat een hypocriete vertoning, staat een gozer met een warme jas van 500 euro, rugzakjes uit te delen met niets nuttigs, geen warme trui, geen jas, geen laarzen... nee... houd je maar warm met de gedachte.... kindertjes...

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Je bent er zelf 1. Marokko is een corrupt landje dat mensen dom houd. Hoeveel houd jij van je volk en land?
    Aldus de isissuporter die in dar al gharb leeft en ik ben geen nedermarokkaantje ik acioseer mij zelf niet jou soort .

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nik waldik william de kaffir en zeg tegen je moer dat ze haar slipje bij mij thuis moet halen .

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ga oude omaatjes beroven a smetha .

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Jullie zijn het experts als het gaat om je reet te verkopen pim fortuin smulde van jullie schandknaapjes .