1. #16
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    hoe bedoel je
    Wat willen ze daar? Niet hun pakkie oan.



  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    klopt
    ewah ja dan maar naar nigeria

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Wat willen ze daar? Niet hun pakkie oan.
    Precies ze verdienen een pak slaag

  4. #19
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Ik snap niet waar jullie je druk om maken. Hebben jullie het artikel wel goed gelezen?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #20
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    ma3loum ya 7anane

    Mooie ava
    Mooie vrouw, ja



  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De PvdA-politici Lilianne Ploumen en Kati Piri mogen van Marokko het Rif-gebied niet in.



    Het Tweede Kamerlid en de Europarlementariër wilden naar Al Hoceima, om daar te spreken met de protestbeweging die ze een warm hart toedragen. Maar dat gaat nu niet door. Het tweetal breekt zijn bezoek aan Marokko daarom voortijdig af.

    Ploumen en Piri zijn verbaasd over het besluit van de plaatselijke autoriteiten, omdat "ons bezoek twee maanden geleden is aangekondigd. Desondanks hoorden wij pas gisteravond dat dit deel van ons programma niet door kan gaan." Ze houden vast aan hun plan om binnenkort naar de Noord-Marokkaanse stad te reizen en wijzen op de toezegging van de Marokkaanse autoriteiten "dat we op een later moment alsnog welkom zijn".

    Ploumen en Piri hebben in Casablanca wel de rechtszaak tegen leiders van de Hirak kunnen bijwonen. Ze hebben daar ook enkele van hun advocaten en familieleden ontmoet. In de hoofdstad Rabat bespraken ze de toestand in de Rif met onder anderen de Marokkaanse minister van Justitie en parlementariërs.
    in casa en rabat is zij wel welkom maar naar en ander deel van marokko niet..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maghrriibbii Bekijk reactie
    Wa heeft die persoon met marokko te maken?zijn dat hun zakens? Oprotten
    is casa en rabat niet marokkaans.of vind jij het goed dat zij die steden wel bezoekt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Mooi zo

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Wil ze democratie komen brengen

  10. #25
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Democratia
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #26
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Democratia
    Daar leef jij in, hypocrietje. Zolang het jullie maar uitkomt.

  12. #27
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De PvdA-politici Lilianne Ploumen en Kati Piri mogen van Marokko het Rif-gebied niet in. Het Tweede Kamerlid en de Europarlementariër wilden naar Al Hoceima, om daar te spreken met de protestbeweging die ze een warm hart toedragen. Maar dat gaat nu niet door. Het tweetal breekt zijn bezoek aan Marokko daarom voortijdig af. Ploumen en Piri zijn verbaasd over het besluit van de plaatselijke autoriteiten, omdat "ons bezoek twee maanden geleden is aangekondigd. Desondanks hoorden wij pas gisteravond dat dit deel van ons programma niet door kan gaan." Ze houden vast aan hun plan om binnenkort naar de Noord-Marokkaanse stad te reizen en wijzen op de toezegging van de Marokkaanse autoriteiten "dat we op een later moment alsnog welkom zijn". Ploumen en Piri hebben in Casablanca wel de rechtszaak tegen leiders van de Hirak kunnen bijwonen. Ze hebben daar ook enkele van hun advocaten en familieleden ontmoet. In de hoofdstad Rabat bespraken ze de toestand in de Rif met onder anderen de Marokkaanse minister van Justitie en parlementariërs.
    Terecht, PvdA moet je overal weren, want die racisten maken het liefst ieder land kapot ten bate van mensen die zij als zielig bestempelen omdat ze niet zo geweldig als henzelf zijn
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    164
    11-08-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Terecht, PvdA moet je overal weren, want die racisten maken het liefst ieder land kapot ten bate van mensen die zij als zielig bestempelen omdat ze niet zo geweldig als henzelf zijn
    Dat de pvda hier geld aan besteed spreekt boekdelen. Zielloze partij met een zielloze poging tot aandacht. Als ze aandacht willen hadden ze beter Rene Danen als lijsttrekker kunnen kiezen. Goedkoper nog zelfs!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    132
    15-01-2015

    Het is wel heel raar van Nederlands politiek partijen !! Toen PVV leider bezig was aan zijn haatzaai en discriminatie en anti Marokkanen hebben andere partijen nooit wat aan gedacht dat meeste Marokkanen die in Nederland zijn het meeste uit Rif gebieden en die zijn geen Arabieren maar helaas waar PVV leider over alle Marokkanen had en van alles gewoon minder Marokkanen tot anti islam en nog veel meer !
    Namelijke voor dat demonstraties begonnen in Marokko onder riffian Beders had ik all aangifte gedaan tegen PVV Leider waar ik Nederland had gewaarschuwd van ernstig gevolgen over zijn onbeheerste taal gebruik dat zijn Haatzaai gevolgen heeft tussen diplomaten binnen als daar buiten Nederland en dat Marokkaanse burgers binnen Nederland als in Europees Unie of zelfs in Marokko naar groot problemen kan leiden onder familie leden van Riffijnen die in Europe werken en verblijven dat onder andere weer nieuw slachtoffers gaat creëren na zijn eerste Ramp uitspraken over Marokkanen in Nederland waar ik zelf een slachtoffer ben geworden met enorm schades en psy klachten!
    Maar helaas na middag aangifte werd ik in het zelfde avond laat thuis gearresteerd door politie Groningen daarbij deden hun zogenaamd net of die arrestatie bedoeld is voor dreigingen die op het zelfde middag van gedaan aangifte die zo genaamd politie van belastingdienst hadden ontvangen terwijl er geen dreigingen waren geuit of te bewijzen is!! Maar later had ik het goed begrijp dat hun belangen daar bij hadden om mijn persoonlijk te herkennen en onder proef te stellen en foto's als vinger afdruk van mij is afgenomen want dat hadden politie all eerder geprobeerd om achtergrond zwart te maken en te schaden voor allerlei zaken en schuld te verduisteren ! alleen het was hun niet gelukt na dat ik scherp achter mijn onterecht problemen sta( Tiental malen ben ik het slachtoffer in deze regio Groningen) Hoogezand! Waar mijn familie ook mee leidt in Marokko van deze onrecht en misbruik en intimidaties en dreigingen en veel meer... Mijn problemen worden niet serieus aangenomen er wordt gekijken alleen naar wat hun graag willen horen die alleen tegen je kunnen gebruiken om je zwart te maken bij verschillende geheime diensten en registraties dat op de loop van jaren zullen dat gebruiken voor slijprechten en jou belangen te blameren bij verschillende afhankelijk juristen ! En ik heb dit al meerder malen mee gemaakt omdat hun spelen op mijn onvermogen ben ik makkelijk doelwit ! Waar ik al eerder financieel hulp had gevraag van Marokkaanse consulaat maar helaas Marokko heeft geen aanvulling budget voor Jongeren met problemen in Nederland die slachtoffers zijn geworden van het racisme en haatzaaierij in heel Europe!

    Maar goed die oorlogen en conflicten in het Midden-Oosten gaat Nederland fascisten een lesje leren over wat hun deden met hun haatschandaal Waar Nederland de eerste Groote raciste en fascist land op deze planeet is geworden! Heel wereld praat er over hun maar helaas die achterlijk kabinet zitten nog steeds te slapen !!

    En nu hebben niet alleen problemen voor Marokkaanse jongeren in Nederland gecreëerd maar ook in hun vader land bij hun familie leden ! En Marokko wat hij doet is gewoon terecht die arrestaties zijn het nodig om stabiliteit overwegend te houden !! En trouwens iedereen kent Mohamad 6 met zijn vrij lating van gevangenen ! Maar het gaat nu om de oorzaak wie now is verantwoordelijk over deze fitna en wereldwijd ! PVDA moet PVV hier op zijn maatje roepen en verantwoordelijk stellen voor creëren van verwarringen en haat en naties opzetten tegen over elkaar in conflicten door zijn misstanden die onbeheerst en onwetenschappelijk is!

    Bovenop vind ik dat Nederland zijn politiek propaganda over Marokkanen deze problemen oplossen die nu ingewikkeld is voor onschuldigen Berbers Riffijnen in het Noord van Marokko!

    Op dit moment verschijnen de echt leiders met logica en royaliteit voor problemen ! Maar jah die lopen nu zich te schuilen en zoeken elke weg of rout die hun doet verdwijnen zo dat er geen conclusies of opmerkingen zullen aan zijde verschuiven !
    Maar ik ben allang nog klaar door intimidaties ben ik nu even bezig met ander zaken maar ik kom wel terug en maak ik het openbaar discussie in heel wereld ! Zelfs momenteel met deze actief conflicten en oorlogen is het niet verstandig !!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    132
    15-01-2015

    Ik hoop dat God met hun snel gaat afrekenen ! En ik zie het nu ook al aankomen voor Europees Unie die lagen te slapen waar de andere idioten opzoek waren naar oorlogen conflicten ! dan zeg ik los het maar op die zitten nu achter jullie Hillen en Amerika is opkomst om dekking te zoeken op Europees groot mond van deze racisten die alleen grote mond hebben en makkelijk denken!