1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    allah iebarkfiem, en jij hebt dan echt geluk gehad. Maar jah denk dan bij mezelf hoe doen de personen het die een meerling hebben dus in principe hoor je me niet echt klagen.

    Oumaima_rose

    het komt goed inshallah...

  2. #47
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kar1 Bekijk reactie
    sUBHANNA aLLAH.............ik zou zeggen neem het met 2 handen aan, want dit is gewoon pure elmekteb..........subhanna Allah.........ik begrijp dat de bevalling nog vers is en je n iet echt op een tweede zat te wachten, maar zeg hamdolilah! hamdolilah 3la *****e haal......dit komt van allah en zo zie je dat als hij iets wilt niets hem kan tegenhouden subhanna ALlah ......nou meid mabroek met je tweede en doe rustig aan en je bevalliing is nog laang niet 9 maanden ( dus voorlopig heb je nog ff tijd om aaan de baby en jezelf te denken!


    alaikoem salaam,

    Choukran & allah iebarkfiem, je hebt inderdaad gelijk dus eigenlijk nog ruim de tijd om van de eerste te genieten.

    En als het een beetje meezit vermoed ik dat ik net 5w. ofso ben. dus het is inderdaad nog vers. En het accepteren dat doe ik zeker. al zal het misschien moeilijk worden.

    El hamdouilah is me zoontje een heel rustige baby. Ik zou wel 10 baby's willen als ze allemaal op me zoontje lijken.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  3. #48
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    oe mentaal zal het wel inhakken inderdaad en zeker straks met de opvoeding voor 2 kleine kinderen tegelijk.

    ik kan je wel vertellen dat als de jongste 1 jaar dat je wel zoiets zult hebben van: 1 moeite, 2 kinderen. net als bij tweelingen.

    laat het rustig tot je doordringen. neem nodige maatregelen en inshallah komt het goed. en denk af en toe aan de vrouwen die GEEN kinderen kunnen krijgen

    het is razq

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    16.285
    19-09-2003

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

    En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

    Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Oumaima_rose
    Allah i3awnek

  5. #50
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Schorpioen77 Bekijk reactie
    Ik heb ook de cerazette geslikt en ben hamdoulilah er niet zwanger van...wat echt een nadeel is van deze pil is dat je hem echt op tijd (zelfs op de minuut) moet slikken....nu heb ik spiraal laten plaatsen omdat ik echt niet zwanger wil raken (nu dan)...

    Oumaima...gefeliciteerd..geniet nu van je baby....en van je zwangerschap....Allah heeft het zo gewild...en zoals Kar1 heeft gezegd neem het met 2 handen aan want het is inderdaad elmektab.

    alaikoem salaam,

    Choukran, En Wallah na de bevalling dacht ik er ook over om een spiraaltje te nemen maar toen ik hier informatie over ging opzoeken werd ik er letterlijk gewoon bang van. Je schijnt er onvruchtbaar van te kunnen worden enso. en aangezien ik in de toekomst nog kids erbij wilde dacht ik dit is dus geen idiaal oplossing.

    oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  6. #51
    ®Mvc Elite ©

    Reacties
    12.434
    03-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

    En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

    Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Oumaima_rose
    Dit is mij dus ook overkomen, heb een kleintje die morgen inshaAllah één jaar word, en was helemaal niet meer van plan om weer kinderen te krijgen, ik heb er namelijk al vier tbarkeAllah, en gebruikte dus oook die shitpil, na ongeveer zeven maanden was het weer raak, ik was eerst helemaal in paniek maar langzamerhand is dat toch allemaal goed gekomen.


    Ik zit er nu zelfs over te denken om na de bevalling helemaal geen bv te geven, omdat ik die pil echt niet meer wil gebruiken!
    Citaat Geplaatst door Samee7a Bekijk reactie
    Kroontje is voor mensen met geen leven. Die elke dag dat ze lid zijn hebben aangemeld. Elke uur van de dag loyaal zijn gebleven aan de site.

    @ *****, no offence.

  7. #52
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    Hahah Ten eerste Gefeliciteerd En ik Heb precies hetzelfde Meegemaakt met me eerste dochtertje Heb er nu 2 en gebruikte ook de Lichte Pil ik weet Nog steeds tot op de dag van Vandaag Niet of het aan mij lag of die pil Want ja Ben na 1.5 jaar weer zwanger dus de derde is op komst ben volgende week Uitgerekend InshaAllah Maar ja Geloof me Meid Het is het Mooiste wat er is Meerdere Kinderen Hebben Ben zelf maar 20 en Heb er al bijna 3 vlak achtermekaar en Het is Echt Iets moois Maar ja Je moet het wel fysiek en mentaal aankunnen En ja Me lichaam Haakt wel beetje Af maar dat komt doordat ik Dus meteen Zwanger was Maar voor de rest hamdoelilah Voel ik me 100% fit om Voor ze te zorgen En zolang je steun hebt van je man KOmt alles goed inshaAllah EN wat mensen ook om je heen zullen zeggen van WOW nu al Gwn negeren Der zijn mensen die geen eens kinderen kunnen krijgen en alles proberen En moet je jezelf zien ZOnder er achteraan te gaan Heb je er mashaAllah nu 2 bijna Begrijp je wat ik bedoel SOrry voor alles achtermekaar intypen Heb het niet zo met Allinea's

    Wens je een Goede zwangerschap en Moge je KInderen Gezond en Gelukkig OPgroeien InshaAllah
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''

  8. #53
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door smurfi Bekijk reactie
    Gefeliceteerd!!!! Het komt wel allemaal goed insch'allah, dubbel genieten!

    alaikoem salaam,

    Inchae'allah choukran,

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  9. #54
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    na me eerste nam ik ook die pil in en ook ik gaf borstvoeding ....en toch raakte ik zwanger en me kind was toen geen eens 3 maanden !!
    alaikoem salaam,

    Hoe heb je het ervaren? Was het moeilijk?

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  10. #55
    Mijn prinsesje..

    Reacties
    735
    15-06-2004

    Citaat Geplaatst door badparel Bekijk reactie

    Ik zit er nu zelfs over te denken om na de bevalling helemaal geen bv te geven, omdat ik die pil echt niet meer wil gebruiken!
    Dat zou toch zonde zijn.Er zijn andere manieren om niet zwanger te raken.


    Ik zelf heb geen minipil gebruikt tijdens borstvoeding wa alhamdoelillah en mijn menstuatie was gewoon weggebleven.

  11. #56
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Oh wat snel ik zou doodgaan man als ik weer zwanger blijk te zijn, kan het totaal niet aan pff
    Maar langst de andere kant meid het is je mekteb dat je weer zwanger bent dus geniet ervan

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    16.285
    19-09-2003

    Stel je voor ook nog eens een tweeling

  13. #58
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nora01 Bekijk reactie
    12-7-20078 bevallen en nu al weer zwanger. Zooooooooooo hey. Ging je gelijk aan de sex na je bevalling of zo? Het duurt toch 40 dagen voor dat je helemaal af bent van je bloedingen of heb ik het nou mis?

    En zo ie zo wordt de pil afgeraden tijdens de borstvoeding omdat het de borstvoedingmelk verminderd. Mannen he, kunnen natuurlijk weer niet wachten he........

    Nou, wens je veel succes. Het zal alleen niet makkelijk zijn met een baby van 2 mnd en daarnaast zwanger zijn van een tweede.
    alaikoem salaam,

    Bij mij duurde het echter geen 40 dagen voor het was gestopt met bloeden. Was ong. na hooguit 3 weken. al helemaal klaar met het bloeden. Het verschilt echt per vrouw.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  14. #59
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nora01 Bekijk reactie
    Nou, dan zou ik het maar gaan informeren. Zodra je met de pil begint zal je borstmelk veminderen.

    Vraag je huisarts.
    alaikoem salaam,

    Dit was absoluut niet het geval bij me. Maar had over het algemeen best wel veel melk.

    De zusters zaten ervan op te kijken toen ik na de bevalling 20 cc. eruit kolfde. Het kwam heel erg snel bij me op gang.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  15. #60
    * Natural Blonde *

    Reacties
    4.424
    16-06-2006

    Citaat Geplaatst door turkiya Bekijk reactie
    Hahah Ten eerste Gefeliciteerd En ik Heb precies hetzelfde Meegemaakt met me eerste dochtertje Heb er nu 2 en gebruikte ook de Lichte Pil ik weet Nog steeds tot op de dag van Vandaag Niet of het aan mij lag of die pil Want ja Ben na 1.5 jaar weer zwanger dus de derde is op komst ben volgende week Uitgerekend InshaAllah Maar ja Geloof me Meid Het is het Mooiste wat er is Meerdere Kinderen Hebben Ben zelf maar 20 en Heb er al bijna 3 vlak achtermekaar en Het is Echt Iets moois Maar ja Je moet het wel fysiek en mentaal aankunnen En ja Me lichaam Haakt wel beetje Af maar dat komt doordat ik Dus meteen Zwanger was Maar voor de rest hamdoelilah Voel ik me 100% fit om Voor ze te zorgen En zolang je steun hebt van je man KOmt alles goed inshaAllah EN wat mensen ook om je heen zullen zeggen van WOW nu al Gwn negeren Der zijn mensen die geen eens kinderen kunnen krijgen en alles proberen En moet je jezelf zien ZOnder er achteraan te gaan Heb je er mashaAllah nu 2 bijna Begrijp je wat ik bedoel SOrry voor alles achtermekaar intypen Heb het niet zo met Allinea's

    Wens je een Goede zwangerschap en Moge je KInderen Gezond en Gelukkig OPgroeien InshaAllah
    20 jaar en al 3 kinderen???