1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Hahaha

    Nee.

    Ik luister graag naar Hassan al Maghrebi Siegfried.
    Die is helemaal gestoord ik heb meer respect voor abdoe riffie dan hem tenminste abdoe riffie laat zijn gezicht zien .

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Wie volg jij, Sari Cool?

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Geen azzouz meer of pete chemrah?
    Kom op oushen dat zijn geavenceerde geciviliceerde marokkanen uit de diaspora die ons komen bevrijden van de dictatuur de koning die komen dan ons democratie en vrijheid brengen.

  3. #48
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Kom op oushen dat zijn geavenceerde geciviliceerde marokkanen uit de diaspora die ons komen bevrijden van de dictatuur de koning die komen dan ons democratie en vrijheid brengen.
    sari cool driyfa yak
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    sari cool driyfa yak
    die schele achterhoeker heeft alleen internet op zijn leger des heils locatie

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    sari cool driyfa yak
    haha sinds wanneer is dat hysterische schele wijf dat ?

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    die schele achterhoeker heeft alleen internet op zijn leger des heils locatie
    Dit ben jij branus de achterwerk uitholler en de laagste van de laagste hond van de forum .

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Dit ben jij branus de achterwerk uitholler en de laagste van de laagste hond van de forum .
    Dit ben jij
    free image upload


  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Dit ben jij
    free image upload

    Geen fotos van je famillieleden hier strooien dayooth

  9. #54
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Al die Marokkaanse films/series moeten ophouden.

    Totaal geen humor, niet realistisch, gewoon niet leuk om naar te kijken. Droogkloten oesafi.

    Neem nou mocro maffia, ik denk dat menigeen echte Marokkaanse maffia zich dood schaamt, voor wat er in die serie aan onsmaak en heibel wordt afgespeeld. Zo overdreven en nep.

    Kappen gewoon.

    7emadi en marbou7 op 2M doen het nog leuker.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Al die Marokkaanse films/series moeten ophouden.

    Totaal geen humor, niet realistisch, gewoon niet leuk om naar te kijken. Droogkloten oesafi.

    Neem nou mocro maffia, ik denk dat menigeen echte Marokkaanse maffia zich dood schaamt, voor wat er in die serie aan onsmaak en heibel wordt afgespeeld. Zo overdreven en nep.

    Kappen gewoon.

    7emadi en marbou7 op 2M doen het nog leuker.
    Worden vaak door Europeanen gefinancierd en geregisseerd. Als je ziet wat voor Marokkaanse films ze in Cannes enz laten zien en prijzen. Te walgelijk voor woorden gewoon.
    Heavy

  11. #56
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Worden vaak door Europeanen gefinancierd en geregisseerd. Als je ziet wat voor Marokkaanse films ze in Cannes enz laten zien en prijzen. Te walgelijk voor woorden gewoon.
    Ja inderdaad. Maar in Marokko weet je be3da dat alles of driekwart door lihoed wordt gefinancierd, sterker nog 80% van de acteurs is amper moslim. Maar als je het over NL hebt, neem koundous, najib en al die andere pannenkoeken. Ze willen een "bepaald beeld" schetsen wat de alledaagse Marokkaan. Nou sorry hoor maar ik kan me absoluut niet vinden in die shit. Sfeta7 waha..

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  12. #57
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Worden vaak door Europeanen gefinancierd en geregisseerd. Als je ziet wat voor Marokkaanse films ze in Cannes enz laten zien en prijzen. Te walgelijk voor woorden gewoon.
    dat zeg je wel vaak hier, kan je wat voorbeelden noemen , als ik kijk naar marokkaanse films kijk dan gaat het altijd over puur marokkaanse dinge, vaak legrafat die verfilmd worden .

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Worden vaak door Europeanen gefinancierd en geregisseerd. Als je ziet wat voor Marokkaanse films ze in Cannes enz laten zien en prijzen. Te walgelijk voor woorden gewoon.
    Dat zijn films gepresenteerd door de seculiere lens van de blanken en wie betaald is wie bepaald.En ookal zal je de marokkanen van nederland een budget geven om een film te maken . Dan kiezen ze uit de sterowtype films die aceptabel is voor de westerse wereld . Ik bijvoorbeeld als ik een budget had voor een film maak ik het over tarik ibn zyad andalus fatima el fihri enz . Geef je een budget aan die jeugd van tegenwoordig gaan ze een film maken over nepgangsters losbandige bnat a zanka enz . Never nooit zal je een sterke marokkaanse persoonlijkheid op de buis zien . Omdat je daar eerst mensen voor moet hebben met hoge dunk en de waarde van zijn eigen cultuur respecteerd . Inplaats van meelopen met jan en allemaal voor 5 minuut fame.

  14. #59
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    dat zeg je wel vaak hier, kan je wat voorbeelden noemen , als ik kijk naar marokkaanse films kijk dan gaat het altijd over puur marokkaanse dinge, vaak legrafat die verfilmd worden .
    Verder kijken dan je neus lang is geldt hierop. Niet elke "Marokkaan" in Marokko is moslim. Je hebt er veel christelijke tussen zitten. (Mesi7ien) net als in Egypte, Libanon moehim ga zo maar verder. Ze zeggen wel in sha Allah, of Ya Allah.. maar omdat, dat we voor hun bij hoort. Thats why. Alhoewel, de echte moslims lusten er ook wel pap van...

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  15. #60
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Ik ben fan van sari cool, ha howa
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting