1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.845
    09-05-2010

    Kanker overwonnen

    Zijn hier leden die kanker hebben overwonnen?

    FEMME SOLDAT


  2. #2
    ~*Queen*~

    Reacties
    4.251
    11-07-2012



    Heb iemand in de fam die borstkanker heeft overwonnen hamdulilah!
    Love yourself first

  3. #3
    Juriste.

    Reacties
    2.771
    01-04-2011

    Een naaste heeft kanker overwonnen alhamdoulilah
    Happily maried ♥

  4. #4
    Getrouwd

    Reacties
    4.456
    01-10-2007

    Een dierbare is pas geleden geopereerd en het gaat goed alhamdoelillah!

  5. #5
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Ik vraag me af in hoeverre je het overwint. Blijft het niet altijd spelen bij jezelf? Angst etc

    08-08-'08



  6. #6
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Hamdolilah.
    M Till death do us part.

  7. #7
    Juriste.

    Reacties
    2.771
    01-04-2011

    Ik heb begrepen dat kanker niet 100% weggaat. In hoeverre is dat waar?
    Happily maried ♥

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10.569
    12-01-2006

    Citaat Geplaatst door Alhamdoulilah- Bekijk reactie
    Ik heb begrepen dat kanker niet 100% weggaat. In hoeverre is dat waar?
    Volgens mij ben je op een gegeven moment wel helemaal schoon en heb je dan net zo veel kans om kanker te krijgen als een willekeurig ander mens.
    Dus de teller staat dan weer op mul, zeg maar.
    "Als iemand een smakeloze opmerking maakt, dan neem ik die meestal met een korreltje zout."

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    23
    17-11-2004

    salam aleikom,

    Ik heb zelf borstkanker, heb chemo gehad en moet nog geopereerd worden inshallah . inshallah zal ik het overwinnen, want heb 2 schatten van kinderen voor wie ik dit gevecht met deze vreselijke ziekte aanga. Ik wil ze zien opgroeien inshallah. Shiefa voor alle zieke zusters en broeders op deze wereld.

    veel liefs

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    23
    17-11-2004

    als je het hele traject gehad hebt van chemos operatie en bestraling heb je toch altijd de kans dat het in de toekomst terug komt, maar daar denk ik liever niet aan. Ik richt mij op nu, en geniet van het leven zolang het nog kan. Iedereen gaat een keer dood, niemand heeft het eeuwige leven.

  11. #11
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    Is niet zo. sommige soorten kanker geven een extra hoge kans op herhaling van kanker. Lees bijvoorbeeld over botkanker. mensen die dat hebben gehad en herstellen, hebben een verhoogde kans dat ze nog eens kanker krijgen.

    Ik heb altijd begrepen dat mensen die eens kanker hebben gehad, toch kwetsbaarder zijn voor herhaling. Moge allah hen beschermen, ameen. Mijn nicht was nu een aantal jaren kankervrij en heeft het nu weer. Moge Allah haar genezen, ameen. Een klasgenootje van mij heeft het 5 x gehad en elke keer weer een andere vorm.

    Heb begrepen dat dat vaak door chemo komt. Ze verbranden dan ook de goede cellen

    08-08-'08



  12. #12
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Moederskind! Het gaat toch niet om jou? Zeg me dat het niet om jou gaat.

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  13. #13
    bee awesome

    Reacties
    8.477
    16-12-2007

    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    salam aleikom,

    Ik heb zelf borstkanker, heb chemo gehad en moet nog geopereerd worden inshallah . inshallah zal ik het overwinnen, want heb 2 schatten van kinderen voor wie ik dit gevecht met deze vreselijke ziekte aanga. Ik wil ze zien opgroeien inshallah. Shiefa voor alle zieke zusters en broeders op deze wereld.

    veel liefs


    wa aleikom a salam

    ik ben blij te lezen dat je je sterk houdt, daar heb ik de grootste bewondering voor..

    ameen

    moge Allah swt jou en je gezin bijstaan, hou die positieve energie vast!!!!!

    “Your task is not to seek for love,
    but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it."


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    De meeste die ik ken niet, een collega had borstkanker en baarmoederhalskanker en die heeft het wel overwonnen, zij is de enigste. De rest die ken die verlengt het leven met een paar maanden en meer niet. Voor de meeste is het een lijdensweg. Moge Allaah iedereen beschermen tegen deze ziekte en shifa geven aan degene die het hebben.
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  15. #15
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    Moge Allah subhanawatahala de zieken genezen amin!
    ALLAH OU AKBAR!!!!!