1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Leuk om daar de persvrijheid echt geknecht te mogen laten zijn, bladen opgedoekt, journalisten in de bak, rechters en ambtenaren ontslagen bij een miljoen omdat ze niet de juiste politiek van Erdogan volgen, omdat hier de pers 'selectief' is. met vrienden als jij mogen de Turken blij zijn.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    zeikwijf

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Leuk om daar de persvrijheid echt geknecht te mogen laten zijn, bladen opgedoekt, journalisten in de bak, rechters en ambtenaren ontslagen bij een miljoen omdat ze niet de juiste politiek van Erdogan volgen, omdat hier de pers 'selectief' is. met vrienden als jij mogen de Turken blij zijn.
    hahahaha. Arme ziel
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    hahahaha



    jaja

    arme ziel


    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    hahahaha. Arme ziel

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Die is er niet.

    Allemaal bla bla

    Turkse economie groeit nog steeds

    Turkse economie groeit dwars door de Europese anus heen
    Snap je nog steeds niet dat wanneer jouw inkomen met 10% omhoog gaat, maar jouw uitgaven met 15% omhoog gaan, dat je er armer door wordt?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Bilal79 Bekijk reactie
    Erdogan heeft de autoriteit om zijn schoonzoon aan te stellen, die autoriteit heeft hij gekregen van het volk!
    Turkije is een democratisch land. De koning is in Nederland staatshoofd en is een ongekozen staatshoofd. Toch noemen de inboorlingen hier hun samenleving een democratie.

    Voor de devaluatie van de munt is ook al een oplossing: Erdogan heeft aangegeven snel lid te willen worden van de EU. De gesprekken over toetreding zullen dus hervat worden.
    niemand die dat ontkent..
    beleggers zullen dit met argusogen volgen..

    Erdog kan wel wat aangeven maar het is europa die beslist in dit geval..erdog wil bij Europa europa wil niet bij turkije.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Komt goed, maak je niet druk

    De Turken lossen het wel op. Volgende stap is dat de islamitische wereld bepaalde landen gaan boycotten. Zij importeren alleen, exporteren bijna niks. Dan kijken we wel met wie het dan slecht gaat. Wij importeren onze rotzooi wel uit Azië of maken ze zelf.

    Sowieso moeten we de landen boycotten die continu oorlog voeren tegen moslims. Ze mogen hun rotzooi houden en in hun ongewassen reet proppen
    ik begrijp dus dat de turken eindelijk hun eigen economie gaan aanpakken.
    Daar die importeren en bijna niet exporteren..dan is er nog hoop.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee, zal ik je niet vragen. Maar je spreekt voor 52% van de Turken als 100%. Waar laat je die andere 48%?


    Waar investeer je die in, anders dan in je Kazenhaat?


    Mobiliseer de Turk tegen de vermeende racisten in Nederland. Je bent verscheurd vriend.

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ja jammer dat ze het goed hebben want dat vertraagt wat ik van turkije wil zien worden. Een heel belangrijke zaak waar ik uitermate in geinvesteerd ben. Vraag me niet waarom trouwens.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Op dit moment is het hoog seizoen in Turkije , dus er komt genoeg buitenlandse valuta binnen....dus de daling (als die eris) zal heel snel keren

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    turken in NL en Duitsland moeten minder hier spenderen en meer euros die kant op sturen..

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Slechts 30% van de Turken in NL hebben de moeite genomen te gaan stemmen voor de Grote Erdogan Muppetshow. Ik denk dat de banden met het moeder-vader-broeder-zusterland minder worden.
    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    turken in NL en Duitsland moeten minder hier spenderen en meer euros die kant op sturen..

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    turken in NL en Duitsland moeten minder hier spenderen en meer euros die kant op sturen..
    hhmmm..dan wel netjes in een envelop..
    andrrs zijn de volgende dag zo'n een % kwijt .
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    164
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Slechts 30% van de Turken in NL hebben de moeite genomen te gaan stemmen voor de Grote Erdogan Muppetshow. Ik denk dat de banden met het moeder-vader-broeder-zusterland minder worden.
    Wat ben jij zielig zeg, nog steeds aan het janken hahaha

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Wat is daar zielig aan? Hij maakt een argument dat de Turken hier in Europa hun geld moeten sturen naar Turkije om de Lira te stutte. Daar stel ik tegenover dat er blijkbaar minder animo bestaat om dat te doen omdat je ziet dat minder Turken zich verbonden voelen aan het oorspronkelijke moederland. Dat constateer ik. Verder hoop ik dat het goed gaat in Turkije, dat de economie bloeit en dat het de mensen daar voorspoedig gaat. Dat dat onwaarschijnlijk is onder Erdogan, dat is mijn politieke inschatting.

    Kijk even voor de lol naar hoe het gaat met de Lira onder Erdogan's directe controle. Zoals je weet wellicht is hij aan de knoppen van de financiële instrumenten gaan zitten ipv de Turkse Bank dit zelf te laten doen. Erdogan meent het beter te weten dan de experts, denkt Erdogan zelf. Sindsdien is de Lira in waarde gedaald, en is aan het instorten.


    Dat is zielig voor de Turken. Niet voor mij.

    Maar goed, je zult dit weer als islamhaat of racisme afschilderen. Welnu ga je gang. Ik wens de Turken meer wijsheid en voorspoed dan telkens maar weer dom te doen uit koppigheid, en vermeend opkomen voor natie en geloof. Dat is waarop 'domme' Erdogan gekozen is.


    Trap er niet in!

    Citaat Geplaatst door Leejla Bekijk reactie
    Wat ben jij zielig zeg, nog steeds aan het janken hahaha

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    164
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Wat is daar zielig aan? Hij maakt een argument dat de Turken hier in Europa hun geld moeten sturen naar Turkije om de Lira te stutte. Daar stel ik tegenover dat er blijkbaar minder animo bestaat om dat te doen omdat je ziet dat minder Turken zich verbonden voelen aan het oorspronkelijke moederland. Dat constateer ik. Verder hoop ik dat het goed gaat in Turkije, dat de economie bloeit en dat het de mensen daar voorspoedig gaat. Dat dat onwaarschijnlijk is onder Erdogan, dat is mijn politieke inschatting.

    Kijk even voor de lol naar hoe het gaat met de Lira onder Erdogan's directe controle. Zoals je weet wellicht is hij aan de knoppen van de financiële instrumenten gaan zitten ipv de Turkse Bank dit zelf te laten doen. Erdogan meent het beter te weten dan de experts, denkt Erdogan zelf. Sindsdien is de Lira in waarde gedaald, en is aan het instorten.


    Dat is zielig voor de Turken. Niet voor mij.
    Hahaha ja toch