1. #76
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Rien à ajouter.
    Don't fall in love with words.

  2. #77
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    I am sorry for my silent presence.
    I am sorry for my muted voice.
    I am sorry for the emptiness in my unspoken words.

    I am sorry for my appearance seems to date from a past life.
    A life in which the archers shot our arrows in the opposite direction,
    so they would never cross each other.

    I am sorry.
    Don't fall in love with words.

  3. #78
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Waarom bestaat er geen stofzuiger die alle vuiligheid en nare herinneringen uit mijn hersenmassa kan opzuigen?
    Next Generation Braincleaner wordt de volgende Dyson grootse uitvinding. Let op mijn woorden!
    Don't fall in love with words.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    Bestaat al.

  5. #80
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Toevallig_ Bekijk reactie
    Bestaat al.
    Waar?
    Don't fall in love with words.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    In een nieuwe liefde...

  7. #82
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Toevallig_ Bekijk reactie
    In een nieuwe liefde...
    En je spreekt uit ervaring of een veronderstelling?
    Don't fall in love with words.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    Een veronderstelling...

  9. #84
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Toevallig_ Bekijk reactie
    Een veronderstelling...
    Wat ik dacht.
    Don't fall in love with words.

  10. #85
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Ben je op zoek naar een dood hart?

    Een hart waarvan je de hartslag nooit horen zal omdat haar stem de kiem in werd gesmoord.

    Een hart dat stervende is omdat haar levensadem brutaal werd ontnomen.

    Een hart dat haar geheimen in de goed bewaarde kamers nooit zou prijsgeven.

    Voor eeuwig gedoemd de stilte als beste vriend te omarmen.

    Don't fall in love with words.

  11. #86
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Woord dronken

    Ik slurp graag uit een glaasje rijkelijk gevuld met je woorden,
    woorden die ik wil opdrinken, woorden die ik over mijn tong wil voelen glijden, om ze te kunnen betasten met mijn smaakpapillen.

    Woorden die ik wil voelen stromen in mijn aderen recht naar mijn hart toe om te versmelten met de muziek van mijn hartslag.

    Vul mijn glas maar opnieuw vol en voer me dronken want voor een keer vind ik het niet erg om eens diep in mijn glas te kijken.

    De kater die ik er ‘s anderdaags aan zal overhouden, zal een herinnering zijn van een woordenspel dat een herhaling beoogt, zeer binnenkort.
    Misschien vanavond al.
    Don't fall in love with words.

  12. #87
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Ik slurp graag uit een glaasje rijkelijk gevuld met je woorden,
    woorden die ik wil opdrinken, woorden die ik over mijn tong wil voelen glijden, om ze te kunnen betasten met mijn smaakpapillen.

    Woorden die ik wil voelen stromen in mijn aderen recht naar mijn hart toe om te versmelten met de muziek van mijn hartslag.

    Vul mijn glas maar opnieuw vol en voer me dronken want voor een keer vind ik het niet erg om eens diep in mijn glas te kijken.

    De kater die ik er ‘s anderdaags aan zal overhouden, zal een herinnering zijn van een woordenspel dat een herhaling beoogt, zeer binnenkort.
    Misschien vanavond al.
    Nooit gedacht dat woorden zo intens kunnen zijn

    Dronken raken van woorden, dat je niks anders wil dan er meer en meer van te proeven

    Diep geraakt worden door woorden dat je niks anders wenst dan volledig overgave aan elke letter en de slavin worden van het woord

    Het woord zo intens voelen dat je naar adem hapt als het woord even stop gezet wordt

    Het woord het opdracht geven: maak me machteloos en laat me de slavin worden van jouw macht en ontvoer me op de manier die je wenst naar waar je wenst
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  13. #88
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Ik ben goed aangevoeld
    Altijd fijn om te beseffen dat mijn benadering uniek is
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  14. #89
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Nooit gedacht dat woorden zo intens kunnen zijn

    Dronken raken van woorden, dat je niks anders wil dan er meer en meer van te proeven

    Diep geraakt worden door woorden dat je niks anders wenst dan volledig overgave aan elke letter en de slavin worden van het woord

    Het woord zo intens voelen dat je naar adem hapt als het woord even stop gezet wordt

    Het woord het opdracht geven: maak me machteloos en laat me de slavin worden van jouw macht en ontvoer me op de manier die je wenst naar waar je wenst
    Bedankt voor de waardevolle bijdrage. Ik merk dat je het spel der woorden ook aardig onder de knie hebt.
    Ik zou zeggen stap mee op het bootje en laten we ons begeven op een zee van woorden naar onontdekte oorden waar diepzinnigheid aan bomen hangt, klaar om geplukt te worden; carpe diem!
    Don't fall in love with words.

  15. #90
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Bedankt voor de waardevolle bijdrage. Ik merk dat je het spel der woorden ook aardig onder de knie hebt.
    Ik zou zeggen stap mee op het bootje en laten we ons begeven op een zee van woorden naar onontdekte oorden waar diepzinnigheid aan bomen hangt, klaar om geplukt te worden; carpe diem!
    Ooit heb ik de eer gekregen te mogen verdwalen in de woorden-tuin van de beste woorden kunstenaar, inmiddels beheers ik de kunst voor 10% van haar kunnen, alle lof aan haar.

    Ik duik graag met jou in de diepste woorden-zee en verdrink me graag erin, en gebruik plezierig jouw woorden als mijn zuurstof onder het water
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar