1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    nee ik zoek niks ik zie wat ..namenlijk duidelijke goedkeuring..
    En nee je hoeft niks af te keuren wat mij betreft..wel had ik net wat anders over juist jou verwacht .

    doe je nu ook nog een leugentje ..om mij zwart te maken.?
    geef maar eens een link waar in ik jou vraag afstand te nemen van een aanslag..man islam en die radicalen extremisten staan mijlen ver uit elkaar..iets wat ik x en x hier heb gezegd.
    dus begin jij niet over disrespect en onzuiver ..leugenaar

    Noem hem geen leugenaar.
    Hij praktiseert moslimlogica.

    Dat is héél wat anders!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Noem hem geen leugenaar.
    Hij praktiseert moslimlogica.

    Dat is héél wat anders!
    nou ik ken veel moslims .maar deze logica van TDM heb ik nog nooit meegemaakt..
    wat me weer brengt bij een tip..
    ik ga wat andere dingen ff doen...

    fijne avond OBB..

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    nee ik zoek niks ik zie wat ..namenlijk duidelijke goedkeuring..
    En nee je hoeft niks af te keuren wat mij betreft..wel had ik net wat anders over juist jou verwacht .

    doe je nu ook nog een leugentje ..om mij zwart te maken.?
    geef maar eens een link waar in ik jou vraag afstand te nemen van een aanslag..man islam en die radicalen extremisten staan mijlen ver uit elkaar..iets wat ik x en x hier heb gezegd.
    dus begin jij niet over disrespect en onzuiver ..leugenaar
    Dat was meer in het algemeen maar toch jij bent een onderdeel van deze constante ondervragingen.

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ja..sta jij achter die omschrijving..zo komt je citaat namenlijk wel over
    Ga toch ergens anders moraalridder proberen uit te hangen.
    Heavy

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    zelfstandig is +++

    minirok buiten is ---

    minirok thuis voor je man is +++

    clubs ligt er aan. Je hebt ook een braai en naai clubje. Dat is niet erg. Maar de parenclub is zeker wel ---

    Ik ben wat dat betreft toch conservatief en dat is natuurlijk niet erg.

    Liberalen kunnen prima samen leven naast conservatieven.

    zelfstandig als je je maar houdt aan mijn regels..zegt de ezel
    ook nog eens een smerig seksistisch mannetje..
    echt laat die uitnodiging maar zitten..krijg nu al rode wangetjes en een waas voor mijn ogen van jou

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    TDM,

    Wat een zeikreactie!

    Meisjes/vrouwen die uitgaan, korte rokken dragen, alcohol drinken... (misschien zelfs een gestrande automobilist helpen om op de plaats van bestemming te komen...)...

    Zijn dat hoeren?

    Gewoon joh, een simpel antwoord. Ja? Nee?


    Maar je komt vast wel weer met een soort uitvlucht...
    Wat verlang je toch naar die tijden van de NSB. Dat gevoel van nostalgie wil je zo graag weer laten herleven.

    Heavy

  6. #156
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat verlang je toch naar die tijden van de NSB. Dat gevoel van nostalgie wil je zo graag weer laten herleven.

    Hoe kom je aan de foto van de opa's van mahi, obb, dp, joosje, aviator, dutchman?

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk. Er is nog een lange weg te gaan als we de vele reacties hier lezen. Deze mannetjes kunnen niet hebben dat vrouwen in het westen gelijk zijn aan mannen. Dat is natuurlijk ook bedreigend, vooral als je eigenwaarde laag is.

    Van die excuses van de rapper klopt geen fluit. Hij heeft de originele uitspraken niet in een opwelling of in een baldadige bui gedaan. Nee, hij heeft een filmpje gemaakt, bewust dingen gezegd en dat filmpje de wereld in geslingerd. Zoals hij heeft gesproken, zo denkt die fossiel. Excuses ga toch weg.

    Je hebt helemaal gelijk.

    In mijn woorden: een achterlijke mentaliteit!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk.

    In mijn woorden: een achterlijke mentaliteit!

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6715...eministen.html

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/212...azc-debat.html

    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/

    het is cultuur inderdaad, een achterlijke..allemaal blank, tegen buitenlanders en opereren in groepen.

    maar wees jij maar verontwaardigd over boef...leidt lekker de aandacht af

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Zijn uitspraak was fout en beneden de peilen. Dat valt niet goed te keuren noch zijn daar geldige excuses voor. Het feit blijft wel dat dit een mannenwereld is waarin heel vaak dit soort seksistische opmerkingen richting vrouwen worden gemaakt. Weliswaar op een ander manier of andere benaming dan kech(dankzij hem weet ik nu dat je het uitspreekt als keg en cash haha.) Maar goed dit is een universeel probleem die aangepakt dient te worden. En niet alleen als een rappertje van 24 jaar dit roeptoetert tijdens een dronken bui. Sowieso zou ik zo een gastje lekker langs de weg laten staan. Liever een bescheiden en/of onbekende persoon te hulp schieten dan hem. Tip voor Ali B leer hem een gerespecteerde rapper te zijn i.p.v. knuffelrapper. Al met al heb ik meer respect voor Ali B(die wel weet hoe het hoort.) dan een boef(die meerdere malen van dit soort respectloze snaps/filmpjes uitbrengt.) Het zal wel deels met zn achtergrond en leeftijd te maken hebben maar beter vroeg afleren dan te laat.

    Een mooie tekst hoor, maar ik ben het niet helemaal met je eens. Het is niet alleen een universeel probleem. Het gedachtegoed van boef en zijn fans hier hebben we in dit land al lang afgeschaft. Is het hier alles koek en ei? Nee. Zijn er hier geen minkukels die dit soort opvattingen hebben? Absoluut wel, maar ze tellen niet meer mee. Het is geen universeel probleem, het is een probleem van landen, culturen, die gewoon achter gebleven zijn. Zolang je het niet zo benoemd verandert er daar ook niks.

    Gewoon achtergebleven. Gewoon een achterlijke mentaliteit. Meer niet.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Een mooie tekst hoor, maar ik ben het niet helemaal met je eens. Het is niet alleen een universeel probleem. Het gedachtegoed van boef en zijn fans hier hebben we in dit land al lang afgeschaft. Is het hier alles koek en ei? Nee. Zijn er hier geen minkukels die dit soort opvattingen hebben? Absoluut wel, maar ze tellen niet meer mee. Het is geen universeel probleem, het is een probleem van landen, culturen, die gewoon achter gebleven zijn. Zolang je het niet zo benoemd verandert er daar ook niks.

    Gewoon achtergebleven. Gewoon een achterlijke mentaliteit. Meer niet.
    waarom verdienen vrouwen in Nederland minder dan mannen

    nou hierom, het is cultuur.

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6715...eministen.html

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/212...azc-debat.html

    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/

    het is cultuur inderdaad, een achterlijke..allemaal blank, tegen buitenlanders en opereren in groepen.

    maar wees jij maar verontwaardigd over boef...leidt lekker de aandacht af

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    ik ken je een keer mee uit nemen als je behoefte hebt.
    trek een minirok aan en je bent van harte welkom.

    Hetzelfde peil als dat boefje...
    Precies hetzelfde!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #162
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #163
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik focus mij altijd op positieve kanten van een vrouw.
    Wat vreemd nou... Geen antwoord! En het verbaast me eigenlijk niet eens.
    Nog een keer proberen:

    Wat zijn nou de "donkere kanten"van "sommige" vrouwen? Ik ben benieuwd!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #165
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium



    You know I thug em, fuck em, love em, leave em
    Cause I don't fuckin' need em
    Take em out the hood, keep em lookin' good
    But I don't fuckin' feed em
    First time they fuss I'm breezin'
    Talkin' bout, "What's the reasons?"
    I'm a pimp in every sense of the word, bitch
    Better trust than believe em

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.