1. #1
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Hoe mooier het meisje, hoe gezelliger en oprechter ze is..

    Meisjes die minder knap zijn doen altijd high class om hun onzekerheid te verbergen.

    Echt knappe meiden zijn altijd aardig, die zijn echt flex, maar op m.nl heb je er nog maar weinig helaas

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    11-02-2011

    interessante theorie
    Let the hate flow through you

  3. #3
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Citaat Geplaatst door MissBendor Bekijk reactie
    hoi
    fainna
    Citaat Geplaatst door Fatima-antwerpe Bekijk reactie
    interessante theorie
    Klopt als een bus, meisjes die knap zijn en je gewoon willen weigeren die zeggen dat gelijk op een normale manier.

    Onzekere meiden gaan gemeen doen.

    Behalve weigeren zit het verschil ook in de rest van hun handelingen!

  4. #4
    Dictum factum

    Reacties
    2.229
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Barkoek Bekijk reactie
    fainna
    Klopt als een bus, meisjes die knap zijn en je gewoon willen weigeren die zeggen dat gelijk op een normale manier.

    Onzekere meiden gaan gemeen doen.

    Behalve weigeren zit het verschil ook in de rest van hun handelingen!
    Knappe meiden hebben elke dag volop aandacht en hoeve niet gemeen te doen en hoeven zelfs niet te flirten
    Onzekere meiden (meestal niet lelijk maar net niet knap), die een keer flirten met een iets knappere jongen, denken dat ze elke dag de knapste mannen kunnen krijgen. Nee...hij wil waarschijnlijk iets anders van je

  5. #5
    Confused.

    Reacties
    890
    30-01-2010

    Citaat Geplaatst door ELPrincipe Bekijk reactie
    Knappe meiden hebben elke dag volop aandacht en hoeve niet gemeen te doen en hoeven zelfs niet te flirten
    Onzekere meiden (meestal niet lelijk maar net niet knap), die een keer flirten met een iets knappere jongen, denken dat ze elke dag de knapste mannen kunnen krijgen. Nee...hij wil waarschijnlijk iets anders van je
    Is wel zo ... Jij let goed op !

  6. #6
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Citaat Geplaatst door ELPrincipe Bekijk reactie
    Knappe meiden hebben elke dag volop aandacht en hoeve niet gemeen te doen en hoeven zelfs niet te flirten
    Onzekere meiden (meestal niet lelijk maar net niet knap), die een keer flirten met een iets knappere jongen, denken dat ze elke dag de knapste mannen kunnen krijgen. Nee...hij wil waarschijnlijk iets anders van je
    Dat bedoel ik

    niet alleen dat, maar knappe meiden hechten op de 1 of andere manier veeeel minder aan uiterlijk, zij hebben alles al, ze zijn gewoon aardiger enzo

  7. #7
    Masterplan

    Reacties
    376
    29-04-2011

    Iwaaazzzaaaaa333333
    Get it how you live

  8. #8
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    En Marokkaanse meiden zijn bijna altijd de onzekere type, niet lelijk maar ook niet knap. Ze compenseren hun minputen met hun pluspunten en dat is 9 van de 10x lichaam, strakke broek etc.

    Ik ken echt weinig Marokkaanse meiden die gwn echt knap knap zijn en gues what? ze zijn fucking aardig, ik zou ze niet eens willen flashen ofzo omdat ze juist zo aardig zijn, die onzekere bitches wil je maar 1 ding mee doen op de een of andere manier

  9. #9
    Dictum factum

    Reacties
    2.229
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Barkoek Bekijk reactie
    Dat bedoel ik

    niet alleen dat, maar knappe meiden hechten op de 1 of andere manier veeeel minder aan uiterlijk, zij hebben alles al, ze zijn gewoon aardiger enzo
    Dat lijkt mij niet dat ze minder op uiterlijk let, ze hoeft gewoon niet zo ''kritisch'' te zijn. Maar denk je dat een mooi meisje voor een lelijk iemand kiest als ze een knappe sterke slimme rijke kan krijgen?. Nee. mattie .vrouwen zijn vrouwen

  10. #10
    Dictum factum

    Reacties
    2.229
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Barkoek Bekijk reactie
    En Marokkaanse meiden zijn bijna altijd de onzekere type, niet lelijk maar ook niet knap. Ze compenseren hun minputen met hun pluspunten en dat is 9 van de 10x lichaam, strakke broek etc.

    Ik ken echt weinig Marokkaanse meiden die gwn echt knap knap zijn en gues what? ze zijn fucking aardig, ik zou ze niet eens willen flashen ofzo omdat ze juist zo aardig zijn, die onzekere bitches wil je maar 1 ding mee doen op de een of andere manier
    Smaken verschillen...ik vind Marokkaanse meiden knap, maar ze overschatten zich wel een tikkeltje ja. Maar doen wij Marokkaanse mannen denk ik ook Wij Marokkanen zijn gewoon niet zo snel tevreden, we willen alleen de profits het liefst

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    196
    16-09-2013

    ik ben echt lief, dus het komt daardoor

  12. #12
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Citaat Geplaatst door Social-Outcast Bekijk reactie
    Hewa barqoq.

    Ken jij geen schaamte?

    Hou je muil en toon berouw, als je die zonde in het publiek hebt gedaan mag je berouw tonen in publiek.

    man man man. wat een gozer.
    taqi Allah a aandacht zoeker, straks ga je fir3auwn nog na doen met al die oordelen van je, kras een eind op man

  13. #13
    Confused.

    Reacties
    890
    30-01-2010

    Weetje wat het is. Knappe meiden hoeven geen moeite te doen om vrienden te krijgen. Of contact, men spreekt je dan toch aan.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-10-2013

    Citaat Geplaatst door Barkoek Bekijk reactie
    Meisjes die minder knap zijn doen altijd high class om hun onzekerheid te verbergen.

    Echt knappe meiden zijn altijd aardig, die zijn echt flex, maar op m.nl heb je er nog maar weinig helaas
    klopt weet jeh oe dat komt. denk ik. because we ladys grow up. en die meisjes die onzeker zijn en zich high class gedragen en noem maar op. ze blijven daar in hangen door die onzekerheid. maar goed dat is wat ik denk nogmaals.

    so little girls get your act together and you'll be great

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    716
    09-06-2013

    Alles draait om aandacht bij vrouwen

    Mooie vrouw > aandacht > gelukkig leven > lief/ aardig
    Onzekere vrouw > geen aandacht > geen gelukkig leven > gemeen