1. #1
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    Spoedzitting Arab league in Cairo aanstaande zaterdag over Jerusalem/al-Quds


    US Recognition of Jerusalem: Arab League to Hold Emergency Meeting




    Rabat – Foreign ministers at the Arab League Council will hold an emergency meeting Saturday in Cairo to “review the developments regarding the US president’s recognition of the city of Al Quds as the capital Israel.”

    At the request of Palestine and Jordan and with the support of Morocco, the Arab league will gather to discuss actions to be taken regarding President Donald Trump’s decision, “which undermines the legal and historical status of Al Quds,” according to a document by the Palestinian delegation to the League of Arab States.

    “The US announcement is a flagrant violation of international law, Security Council resolutions and the Fourth Geneva Convention,” the document says.

    League Secretary-General Ahmed Abdul-Geith strongly condemned on Wednesday the US’s willingness to recognize Al Quds as the capital of Israel and relocate the US embassy in Israel to the holy city.

    Many Arab leaders, including King Mohammed VI, King Abdullah of Jordan, and King Abdulaziz bin Salman of Saudi Arabia, attempted to stop Trump from taking the decision.

    Despite international pressure, Trump “opened the gates of hell,” in the words of Hamas, and formally recognized Jerusalem as the capital of Israel, becoming the first ever president to ever do so.

    “It is time to officially recognize Jerusalem as the capital of Israel,” said Trump during his speech at the White House, which was delivered on Wednesday at 1 p.m. local time.

    https://www.moroccoworldnews.com/201...-donald-trump/

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    De bestuurders van Saudi Arabie , Egypte en verenigde arabische emiraten zitten in het spel zelf. Deze landen hebben samen met Amerika en Israel al maanden terug besloten om Jerusalem weg te geven aan Israel.

    Israelische TV heeft al aangegeven live op tv in Israel dat Egypte en Saudi Arabie voor schijn spelen tegen de moslims met hun zogenaamde uitspraken tegen de uitspraak van Tramp.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    Klopt, heb ik ook gelezen. Maar of dit waar is, moet nog blijken.... kan ook shitlijerpropaganda zijn.

    Wallahi als de arabs geen actie ondernemen dan hoop ik dat ze zullen falen en afgemaakt worden door de bevolkingen.
    Arabs zullen niks doen. Als er iemand iets zal doen , dan zal dat de Perzen en Turken zijn. Behalve Irak kan misschien als Arabische land een uitzondering zijn.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    jullie geloven joods propaganda ?

    alles wat negatiefs is over arabs geloven jullie

    nog ff en jullie verlaten de islam

    la3nato allahi 3alaikom ya qawm monafiqin

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    jullie geloven joods propaganda ?

    alles wat negatiefs is over arabs geloven jullie

    nog ff en jullie verlaten de islam

    la3nato allahi 3alaikom ya qawm monafiqin
    De term Arab begint bijna te veranderen in een scheldwoord net als kanker ofzo vanwege de verraad tegen Al-Quds door Arabische landen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door rakettjeblauw Bekijk reactie
    Arabs zullen niks doen. Als er iemand iets zal doen , dan zal dat de Perzen en Turken zijn. Behalve Irak kan misschien als Arabische land een uitzondering zijn.
    hahaha we wachten af wat die turk vandaag gaat zeggen, hij zei dat ie alle diplomatieken betrekkingen met israel zal verbreken.

    ik wil het zien gebeuren

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door rakettjeblauw Bekijk reactie
    De term Arab begint bijna te veranderen in een scheldwoord net als kanker ofzo vanwege de verraad tegen Al-Quds door Arabische landen.
    alleen bij riffijnen, rifpropagandisten

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    hahaha we wachten af wat die turk vandaag gaat zeggen, hij zei dat ie alle diplomatieken betrekkingen met israel zal verbreken.

    ik wil het zien gebeuren
    Daar ben ik ook benieuwd naar. Even afwachten zoals je zegt. Zijn achterban waarvan hij steun geniet verwacht ook concrete stappen. Het is voor hem bijna onmogelijk om geen radicale stappen te nemen.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    alleen bij riffijnen, rifpropagandisten
    Ook in landen zoals Iran Pakistan Turkije worden de Arabs neergehaald. Vooral in Turkije en Iran is er een extreme kokende haat tegen de Saudi's. Maar niet tegen alle Arabieren. Anders zouden ze de Palestijnen in de steek laten aangezien de Palestijnen ook Arabs zijn.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    het verraad tegen al Quds asherif zal met een hoge prijs betaald worden.
    Dat hoop ik van wel , door het eigen volk ook nog is. Anders is de term Arab definitief een scheldwoord. Ik zeg niet dat ik haat heb tegen Arabs alleen ze verkloten het voor hun zelf als het zo doorgaat.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door rakettjeblauw Bekijk reactie
    Daar ben ik ook benieuwd naar. Even afwachten zoals je zegt. Zijn achterban waarvan hij steun geniet verwacht ook concrete stappen. Het is voor hem bijna onmogelijk om geen radicale stappen te nemen.
    een blaffende hond bijt niet,

    de zelfde turk erdogie zou israel van de aardbodem vegen toen die paar turken op die schip werden vermoord door israelische soldaten , das nu paar jaar geleden, de banden tussen de turken en israel zijn nooit zo sterk geweest als nu

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    hij gaat niks doen. Voor de show diplomatieke banden stil leggen... quess what? De meeste arabs hebben geen offciele banden met Zionstaat.. alleen Turkije
    Turkije helpt de Palestijnen met hulpgoederen , inruil daarvoor vraagt Israel diplomatieke banden. Anders heeft Turkije ook geen connectie met Israel.

    De Arabs spelen een spel. Ze laten op papier zien van -kijk we hebben geen connectie met Israel- , terwijl ze onder de tafel een dolk in de rug van de ummah steken en Jerusalem gratis aan de joden en amarikanen geven.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    taz 3lik men B52 naar midalla

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door rakettjeblauw Bekijk reactie
    Turkije helpt de Palestijnen met hulpgoederen , inruil daarvoor vraagt Israel diplomatieke banden. Anders heeft Turkije ook geen connectie met Israel.

    De Arabs spelen een spel. Ze laten op papier zien van -kijk we hebben geen connectie met Israel- , terwijl ze onder de tafel een dolk in de rug van de ummah steken en Jerusalem gratis aan de joden en amarikanen geven.
    zonder arabieren waren de palestijnen dood door honger

    jij met toerken helpen, die helpen nemmi 7asha nass

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    186
    04-04-2017

    De kans is groot dat na jerusalem , de arabs mekka en medina en hun vrouwen gaan overleveren aan de amerikanen en de joden. Daarom is er denk ik maar 1 oplossing en dat is totale oorlog tegen de arabs , waarbij iran en turkije de hoofdrol zullen spelen tegen de arabs. Ik geloof er niet in dat de arabs iets zullen doen. Ze hebben al quds verkocht aan de zionisten en spelen nu een spelletje en lachen stiekem alle moslims uit.