1. #252466
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ja eens en nooit meer. Je krijgt dan nog het afhaalbericht en idd je moet betalen om je pakketje mee te krijgen.
    Echt he, post.nl is zoveel fijner.

  2. #252467
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Echt he, post.nl is zoveel fijner.
    Dat ligt aan het internationaal verzenden. Niet aan DHL he. Ghair inshaAllah.

  3. #252468
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Alhamdulilah. Vind het ook maar slecht van Marokko. Maar had ook niet anders verwacht tbh.

    Hoe gaat het met je man en sz nu?
    Ja wat kan ik zeggen ze hebben sbar hamdoelillah.
    Moeilijkste moet nog komen, dat is wanneer je de woning gaat ontruimen etc.

    Cute hoor je dochtertje tbarkAllah.
    Happiness is an inside job


  4. #252469
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja wat kan ik zeggen ze hebben sbar hamdoelillah.
    Moeilijkste moet nog komen, dat is wanneer je de woning gaat ontruimen etc.

    Cute hoor je dochtertje tbarkAllah.
    Hamdulilah. Moet je sz ook de woning uit?

    Allah barek feek.

  5. #252470
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Wat betreft covid.
    Ik wist niet dat als je het krijgt en de symptomen zijn minder, dat dat juist vaak een ergere afloop kan hebben.
    Als iemand dat wilt lezen. In ieder geval ik vond de info wel fijn om te weten.

    Ze zien 2 verschillende soorten mensen binnen komen. De mensen met de heftigste klachten zoals koorts, hoest etc die redden het meestal altijd
    En de patiënten met milde klachten dat zijn de risico mensen. Want het virus sluipt zo de longen binnen en het lichaam geeft geen tekenen van er is een virus. Bij koorts dan weet je dat je lichaam hard bezig is om een virus te verslaan. Dat was dus bij schoonpa niet. Je zuurstof daalt en dan kan je slapjes voelen/geen eetlust. Eenmaal dat dat gebeurt sterven ook je andere organen af omdat ze tekort hebben aan zuurstof. In deze situatie is echt niks te doen behalve extra zuurstof en als dat niet helpt, is het gewoon klaar. Moge Allah ons beschermen
    Happiness is an inside job


  6. #252471
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat betreft covid.
    Ik wist niet dat als je het krijgt en de symptomen zijn minder, dat dat juist vaak een ergere afloop kan hebben.
    Als iemand dat wilt lezen. In ieder geval ik vond de info wel fijn om te weten.

    Ze zien 2 verschillende soorten mensen binnen komen. De mensen met de heftigste klachten zoals koorts, hoest etc die redden het meestal altijd
    En de patiënten met milde klachten dat zijn de risico mensen. Want het virus sluipt zo de longen binnen en het lichaam geeft geen tekenen van er is een virus. Bij koorts dan weet je dat je lichaam hard bezig is om een virus te verslaan. Dat was dus bij schoonpa niet. Je zuurstof daalt en dan kan je slapjes voelen/geen eetlust. Eenmaal dat dat gebeurt sterven ook je andere organen af omdat ze tekort hebben aan zuurstof. In deze situatie is echt niks te doen behalve extra zuurstof en als dat niet helpt, is het gewoon klaar. Moge Allah ons beschermen
    Dankjewel voor het delen. Maar hoe zit het dan met al die mensen die milde klachten hebben en waar het niet tot een opname komt. Er zijn toch ook veel mensen die het ongemerkt hebben en waar het ongemerkt weer het lichaam verlaat.

    Vind het sowieso interessant hoe het nou kan dat de 1 zo ziek wordt en de ander niet.

  7. #252472
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dankjewel voor het delen. Maar hoe zit het dan met al die mensen die milde klachten hebben en waar het niet tot een opname komt. Er zijn toch ook veel mensen die het ongemerkt hebben en waar het ongemerkt weer het lichaam verlaat.

    Vind het sowieso interessant hoe het nou kan dat de 1 zo ziek wordt en de ander niet.
    Ja dat vroegen we ons ook af.
    Daarvan was ik zelf 1. Ik had bijv ook geen koorts of erge hoest.
    Dan gaan ze weer over dat het toch leeftijdsgebonden kan zijn en dat ieder lichaam anders omgaat met een nieuw virus. Wat ook opvallend was, is dat hoe mensen met covid lage zuurstof zo kalm nog blijven en voor die toestand nog best veel kunnen zoals praten etc, terwijl ze eigenlijk aan het overlijden zijn. En de waarde die nou gemeten werd hoor je normaal een hartstilstand te krijgen. Dat was voor hun ook nog een raadsel hoe dat zo is met corona.
    Wat een vreemde virus ook he
    Happiness is an inside job


  8. #252473
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Een van de kenmerken is ook dat het heel snel kan gaan heb dat best vaak gelezen, gisteren leek hij in orde en de volgende dag was het klaar.

    subhanAllah veel eerste generatie die zijn geraakt door corona. Vader van een collega taartbakster is ook overleden. Inna illahi wa Inna ilayhi raji3on.

  9. #252474
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Nu zegt gommers ook word niet zwanger etc want het kan toch gevaarlijk zijn m'n zus was en zwanger en veel overgewicht maar die heeft er ook nauwelijks last van gehad.

    Nou zat ik net CNN te kijken en daar spraken ze toch over tegenvallende resultaten van het vaccin. Weet nou niet welke t was, maar het zou maar 5 maanden beschermen

  10. #252475
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nu zegt gommers ook word niet zwanger etc want het kan toch gevaarlijk zijn m'n zus was en zwanger en veel overgewicht maar die heeft er ook nauwelijks last van gehad.

    Nou zat ik net CNN te kijken en daar spraken ze toch over tegenvallende resultaten van het vaccin. Weet nou niet welke t was, maar het zou maar 5 maanden beschermen
    Had zij ook covid?

    Zijn ook geen fijne berichten, wat je nu deelt!

    Ik geloof in dat vitamine d tekort bv en onderliggende gezondheidsproblemen.

  11. #252476
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ook iets met een gen en dat het vaker mannen treft. Inna lilahi wa inna ilahi raji3oen Moge Allah hen zielen barmhartig zijn. Ameen
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #252477
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Had zij ook covid?

    Zijn ook geen fijne berichten, wat je nu deelt!

    Ik geloof in dat vitamine d tekort bv en onderliggende gezondheidsproblemen.
    Ja ergens in oktober heeft zij het gehad

    Klopt idd.. moet ook echt aan de vit D! Kinderen krijgen wel dagelijks.

  13. #252478
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Hier in de buurt zijn er ook wel wat mannen van de oudere generatie overleden, moge Allaah hen genadig zijn. Mijn opa is na een ziektebed van 3 weken overleden ra7imahoellah.

    Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Was een actieve man met hier en daar wel wat onder leden, maar niets ernstig. Ik mis hem ontzettend hard, want het was echt een heel lieve en zorgzame man. Maar QadrAllaah... Zijn tijd was gekomen.
    Moge Allaah ons allen herenigen met onze geliefden in het Paradijs.

  14. #252479
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Hier in de buurt zijn er ook wel wat mannen van de oudere generatie overleden, moge Allaah hen genadig zijn. Mijn opa is na een ziektebed van 3 weken overleden ra7imahoellah.

    Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Was een actieve man met hier en daar wel wat onder leden, maar niets ernstig. Ik mis hem ontzettend hard, want het was echt een heel lieve en zorgzame man. Maar QadrAllaah... Zijn tijd was gekomen.
    Moge Allaah ons allen herenigen met onze geliefden in het Paradijs.

    Ameen. Het gemis zal altijd blijven. Qadr Allah
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #252480
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Libanon gaat trouwens in een curfew van 11u per dag. Je mag 1u per dag naar buiten en zelfs supermarkten zijn dicht, je kan alleen laten bezorgen :/ daar zijn de ziekenhuizen overvol