1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Trouwen met een gescheiden vrouw die kinderen heeft

    Citaat Geplaatst door lijpe_chick
    Vraagje aan de mannen. Zouden jullie kunnen trouwen met een gescheiden vrouw die jonge kinderen heeft?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    62
    23-11-2020

    Ja waarom niet ? Tenzij de kinderen van negers zijn of ander afkomst wat vaak voorkomt

  3. #3
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Trouwen is als een vogel in een kooi opsluiten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    59
    05-06-2019

    Ik zei je toch dat je stiekem op zoek was

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.008
    30-12-2005

    Ja hoor, denk dat veel mannen het wel accepteren. Vooral diegene die van kids houden. Is niet meer zo taboe als vroeger
    ?

  6. #6
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hangt er vanaf, het moet wel een match zijn met de vrouw en kinderen, kort gezegd is dat een ja.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Ik zelf zal het niet kunnen.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-11-2017

    zonder kids oke. met kids no way. ik wil die mashakil niet als ik steeds die baby daddy moet zien. blijft ook zijn kind.

  9. #9
    Millaatu Ibrahim.

    Reacties
    1.280
    05-01-2008

    Yes, genoeg mannen die de verantwoordelijkheid willen dragen alhamdulilaah. Op zn berbers gezegd; ze hebben die tesi3 n ghada in hun hart. 7anana.
    وَٱصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    46
    22-07-2020

    veel mannen zitte daar niet op te w8n of nja jonge mannen die niet eerder zijn getrouwd, ee man met kindere die ook gescheiden is is kan er wel meer begrip voor hebbe. het is hoofdpijn als hun vader nog leeft en ondankbaar werk want wat je ook doet voor die kinderen ze zullen 90% in de gevallen altijd naar hun biologische vader neigen. Vrouwen praten altijd makkelijk erover en denken dat het vanzelfsprkend is dat mannen zo een last dragen hij is uiteindelijk niet verplicht om zich over ze te ontfermen. Voor andermans kinderen zorgen is sadaqa en geen verplichting

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    46
    22-07-2020

    jllie baren ook tegenwoordig kinderen met straatratten die jullie vanaf het begin en voor het huwelijk slecht behandelen uiteindelijk heb je het alleen moeilijker gemaakt voor jezelf en je kids

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door UmmQudamah Bekijk reactie
    Ik ken de mannen niet, wel de zusters die met die mannen zijn getrouwd. Yes, óók nooit eerder getrouwd zijn geweest.

    Het kan wel gewoon..
    Of ze zijn lelijk of er is shor met hun gedaan !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    46
    22-07-2020

    Citaat Geplaatst door UmmQudamah Bekijk reactie
    Ik ken de mannen niet, wel de zusters die met die mannen zijn getrouwd. Yes, óók nooit eerder getrouwd zijn geweest.

    Het kan wel gewoon..
    Je kan kleine uitzonderinge niet gebruike als een maatstaf, tuurlijk zijn die mannen er maar spreek die jonge ongetrouwde mannen over 10 jaar maar eens weer wanneer kindjelief ouder wordt en naar haar vader neigt en die vader ook h indirect invloed heeft op jou en je vrouw. Je kan ieder random man vragen of die een fris bloempje heeft zonder bagage of een gescheiden vrouw met en ze kiezen bijna altijd voor 1 wat ook terecht is. Onze profeet heeft mannen aangeraden om met een maagd te trouwen voor een hele wijze reden die alleen mannen begrijpe

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    46
    22-07-2020

    Zo ontiegelijk veel voorbeelde gezien van mensen die andermans kinderen verzorgen en alles geven en uiteindelijk neige ze naar hun biologische ouders subhanallah al is het een eerste klas skayri

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    46
    22-07-2020

    UmmQudamah je zegt dat we negatief zijn en dat mag je vinden maar Ik ben realistisch als vrouwzijnde k gebruik gewoon logica en ervaring van wat ik ommzelf zie, heb meegemaakt en andermans ervaringen. Als je gaat trouwen met iemand met kinderen.. een man of een vrouw,moet je kritisch nadenken over je vermogen om in die situatie om te gaan. Trouw niet en word geen heks of tovenaar voor die onschuldige kinderen want genoeg die verbitterd raken wanneer ze inzien dat het nooit en ten nimmer hun kinderen zullen zijn en hun moeder/vader invloed op ze hebben en indirect daarmee op jouw leven.Helaas zijn veel weduwen en gescheiden vrouwen zich hier niet van bewust.