1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    27
    29-10-2003

    wie weet een oplossing voor dit????????

    ik heb een vraagje?
    ik ben een tijdje geleden afgevallen en heb striemen gekregen en ik vind dat zo ieritant en weet niet hoe ik dat weg krijg.
    heeft iemand een oplossing voor me of weet hoe ik het kan verminderen?
    help me aub.

    groeten

  2. #2
    *Tatouzient*

    Reacties
    71
    02-02-2004

    mijn zus had die striemen ook
    maar ik weet niet zeker of je dat bedoelt ze had van die rooie striemen
    maar d an moet je naar de dokter gaan want bij mij zus zijn ze al een beetje weggegaan
    oke doei boessaaaaaaaa (k)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-07-2002

    als ze lichter zijn dan je huidskleur dan helpt zonnebank wel, tenminste heeft bij mij geholpen. Succes

  4. #4
    imzouren21

    Reacties
    127
    11-10-2003

    Hoe bedoel je afvallen striemen krijg je als je te snel bij komt.
    Ik begrijp je verhaal niet.

  5. #5
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Misschien had ze die al en nu ze is afgevallen heeft ze geen buikje meer maar nog wel die striemen.Ik kan het ook fout hebben hoor
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Vroeg ik me net ook af..
    Origineel gepost door imzouren21
    Hoe bedoel je afvallen striemen krijg je als je te snel bij komt.
    Ik begrijp je verhaal niet.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    174
    27-01-2004

    Striemen krijg je bij mijn weten ook als je afvalt, omdat je huid bij elkaar trekt en zo je huid in plooien komt...
    mijn nick zegt genoeg toch

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11
    20-05-2002

    Origineel gepost door CrazyInLove
    Striemen krijg je bij mijn weten ook als je afvalt, omdat je huid bij elkaar trekt en zo je huid in plooien komt...

    Striemen krijg je door onderhuidse scheuringen......dit is vaak het geval als je snel groeit of snel aankomt..want dit kan de huid niet aan en vandaar die striemen (straie)

    U zijt gegroet
    :jeweetog: ...Je WeeT ToG..........

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    29
    23-03-2003

    ze gaan niet weg je kan wel producten kopen bij apotheek maar weet niet of die werken ik weet wel dat als je zwanger bent en je elke dag met olijf olie insmeert geen striemen krijgt als het goed is maarre of dat nu bij jou helpt weet ik niet je kan het wel proberen olijf olie is voor vele dingen goed dus succes

  10. #10
    fessia*

    Reacties
    1.341
    22-09-2003

    Ik heb ze ook, op mijn heupen. Bij mij ging je ze ook pas zien nadat ik was afgevallen. Ik heb ook nagevraagd of het weg zou kunnen gaan maar dat kan helaas niet. Je kunt het wel een beetje verminderen door de créme van Loreal.
    Twakal 3aala Allah


    Koelshie bel mekteb!