1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-08-2004

    Question Hoe zit het met de Vagina..

    Misschien is het een domme vraag maar ik moet het tog ff weten...Ik weet dat niet iedereen een perfecte k*tje kan krijgen maar ik weet nie egt hoe de onderdelen heten..Wel de schaamlippen..maar die andere...en is het normaal als jee iets heb die iets langer is....Ik heb dr egt last van...Als ik een slipje aan heb zie ik steeds een bobbeltje omdat een van de onderdelen iets langer is??????Is dat normaal en hoe komt dat?????sorryy dat ik zoo uitgebreid hier zit te vertellen...maar ik kan nie anders...moet het ergens vragen...Pleasee serieuze reacties...{helpp me}

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    131
    27-10-2003

    hahahah, dat ken ik niet dat iets langer is als de ander is.. hmm... weird
    meissie nador

  3. #3
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    assalaam wa aleikum

    sweety, als je dat "bobbeltje" bedoelt vanboven tussen je schaamlippen, dan is het je clitoris. normaal gezien komt het niet tussen je schaamlippen door, vooral nietals je een onderbroek aan hebt, maar er zijn naar het schijnt meisje waarbij de clitoris groter is en de schaamlippen kleiner, en dan krijg je dat "effect". maar is niks om je zorgen over te maken, ieders vagina is uniek .

    hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

    mha salama

  4. #4
    Defender of Islam

    Reacties
    727
    22-04-2004

    ow ik schrok al

    kdacht dat het een lu.l was
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    Gesni N'hrag l'Oropa

    Reacties
    91
    25-02-2004

    Een Schaamlip is levensmoe.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-08-2004

    Heeell erg bedankt nadiaa ...het komt nie door me onderbroek heen ofzoww maar het is idd iets langer en ik heb er wel van gehoortt maar ben bang dat als ik later een man heb...dat tie dat vies vind of raar????Ik bedoel komt dat niet vaak voor en wat zou dan de reden zijn dat ik dat heb???En kan ik het weg laten halen???is dat nodigg????Heell erg bedankt voor je reactie(K)

  7. #7
    Oujdamsterdam

    Reacties
    200
    14-05-2002

    gewoon afhakken die handel...
    ...Je hebt het recht om te zwijgen. Dit is mijn mening. Alles wat je er tegen hebt, kan en zal tegen je worden gebruikt...in discussie...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Origineel gepost door Sweety22
    Heeell erg bedankt nadiaa ...het komt nie door me onderbroek heen ofzoww maar het is idd iets langer en ik heb er wel van gehoortt maar ben bang dat als ik later een man heb...dat tie dat vies vind of raar????Ik bedoel komt dat niet vaak voor en wat zou dan de reden zijn dat ik dat heb???En kan ik het weg laten halen???is dat nodigg????Heell erg bedankt voor je reactie(K)
    Weg laten halen ? Nee joh dan kun je niet meer genieten van sex zonder clitoris. Als het een clitoris is.
    Mocht je je toch ongerust maken , dan kun je het beste naar de huisarts gaan die kan je in vertrouwen alles voorleggen.
    primum non nocere

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-08-2004

    Heell ergg bedanktt allemaall....Ik ben een paar jaar trg bij de huisarts geweest en die zei dat het normaal was...wat dus nie zo is...En ik bedoelde met weghalen ...of ik het kleiner kon maken...maar idd dat zou denk ik nie kunnen..opzich is vind ik het niet zoooo erg..ik ben er wel aan gewendd...maar voor een man kan het heel vreemd zijn....daar ben ik bang voorr..maar heel erg bedankt voor jullie uitleg en hulp....Ik zal tog ff bij de dokter langs gaan thx forever

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-08-2004

    Enn faithless128....jij weet er wel veel van...desondanks je een man bent....heel erg bedanktt(K)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Ach ik luister heel goed naar wat vrouwen zeggen .
    Dat kan altijd van pas komen . Toch?
    primum non nocere

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-08-2004

    jaa zekerzz...jongens zoals jij zijn er haast nie meer hoorr

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    That's a same .
    primum non nocere

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Re: Hoe zit het met de Vagina..

    Origineel gepost door Sweety22
    Misschien is het een domme vraag maar ik moet het tog ff weten...Ik weet dat niet iedereen een perfecte k*tje kan krijgen maar ik weet nie egt hoe de onderdelen heten..Wel de schaamlippen..maar die andere...en is het normaal als jee iets heb die iets langer is....Ik heb dr egt last van...Als ik een slipje aan heb zie ik steeds een bobbeltje omdat een van de onderdelen iets langer is??????Is dat normaal en hoe komt dat?????sorryy dat ik zoo uitgebreid hier zit te vertellen...maar ik kan nie anders...moet het ergens vragen...Pleasee serieuze reacties...{helpp me}

    De ene vrouw heeft grotere schaamlippen dan de ander. Bij sommige zijn ze heel compact en bij andere dames wat groter. Er is ook veel verschil in de kleur van de schaamlippen, maar dat is weer een ander verhaal. Iniedergeval hoef je je geen zorgen te maken, het is heel normaal.

    Je hoeft je ook geen zorgen te maken of jongens het vies vinden of niet. Wanneer ze retegeil zijn, vinden ze alles mooi.


    By the way, alsof hun pik zo mooi is.

    We die only once...
    and for such a long time...


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    23
    24-03-2004

    Re: Hoe zit het met de Vagina..

    Origineel gepost door Sweety22
    Misschien is het een domme vraag maar ik moet het tog ff weten...Ik weet dat niet iedereen een perfecte k*tje kan krijgen maar ik weet nie egt hoe de onderdelen heten..Wel de schaamlippen..maar die andere...en is het normaal als jee iets heb die iets langer is....Ik heb dr egt last van...Als ik een slipje aan heb zie ik steeds een bobbeltje omdat een van de onderdelen iets langer is??????Is dat normaal en hoe komt dat?????sorryy dat ik zoo uitgebreid hier zit te vertellen...maar ik kan nie anders...moet het ergens vragen...Pleasee serieuze reacties...{helpp me}
    Waarom vraag je niet of de huisarts je doorstuurt naar de gynaecoloog en ook even naar de uroloog.ik ben er van overtuigd dat ze je zeker zullen helpen.
    Het heeft inderdaad met je clitoris te maken,dit weet ik omdat ik een nederlandse vriendin heb die dit ook heeft meegemaakt en ze hebben haar ook geholpen.
    Als je wilt weten wat ze bij haar hebben gedaan dan moet je me maar mailen dan vraag ik het wel voor je okee.

    veel succes!!