1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    hij selecteert hem
    Nu onder druk , maar hij kan persoonlijk Ziyech niet uitstaan.
    die zal dus banken en laatste kwartier invallen om de Marokkaanse kritiek weg te nemen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Iedereen maakt Ziyech met de grond gelijk omdat hij niet voor zijn land wilt spelen zolang Renard het voor het zeggen heeft.
    Ziyech is een van de beste spelers die Marokko heeft voortgebracht.
    Jullie hebben hier als reden voor dat hij niet in belang speelt van zijn land.

    Echter moeten wij ook kijken naar Renard, Ik denk juist dat het NIET selecteren van Ziyech tijdens afrika cup, dat dat niet in het belang was van Marokko.

    Met Ziyech hadden we Egypte technisch kapot gespeeld en was 1 van die 20 kansen een goal geweest.

    Het is eigenlijk van 2 kanten niet in belang van Marokko maar ik begrijp Ziyech wel. Overigens begrijp ik de Marokkaanse fans ook. Die vinden dat je je eer op zij moet zetten.

    Geloof me, jullie zijn ook Marokkanen en Marokkanen hebben moeilijke koppigheid.
    Hala Madrid y nada mas

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Je speelt voor je land niet voor de trainer a eerloze mannetje die geen trots voor ze land heeft.. fuck de trainer je doet het voor de tientallen miljoenen Marokkanen .. je speelt niet voor het geval al de interlands maar voor je geliefde volk
    Marokkanen haten elkaar en gunnen elkaar niet zo heel veel.

    het is dus geen reden om het te doen voor andere tientallen Marokkanen
    Hala Madrid y nada mas

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    hij selecteert hem
    Nu onder druk , maar hij kan persoonlijk Ziyech niet uitstaan.
    die zal dus banken en laatste kwartier invallen om de Marokkaanse kritiek weg te nemen
    Dus jij weet al wie gaat starten,knap van je,zelfs Ronaldo bankt soms bij Real,je speelt voor je vlag niet voor Renard

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Belhanda is in vorm,als ziyech nu zijn ego egt voorop zet,dan hoeft het niet meer

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Marokkanen haten elkaar en gunnen elkaar niet zo heel veel.

    het is dus geen reden om het te doen voor andere tientallen Marokkanen
    Als jij zo denkt ben ik blij dat jij nooit voetballer bent geworden

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Sommige spelers hopen dat ze het shirt van de atlas leeuwen ooit mogen dragen,en deze gast kiest voor zn ego,weg ermee,zelfs Nederlandse kopkazen hebben meer trots

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Sommige spelers hopen dat ze het shirt van de atlas leeuwen ooit mogen dragen,en deze gast kiest voor zn ego,weg ermee,zelfs Nederlandse kopkazen hebben meer trots

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.138
    10-04-2014

    Respect voor Ziyech. Koekje van eigen deeg

  10. #40

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Heeft ziyech dit ooit meegemaakt of gezien,ben trots voor je land

    https://youtu.be/ebEdU8a1hDA

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Citaat Geplaatst door Trisssintie Bekijk reactie
    Respect voor Ziyech. Koekje van eigen deeg
    Eerloze mongooltje netals jij ... ik neem je niks kwalijk je hebt last van een psychose

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Mensen kunnen fouten maken. Renard met Ziyech. Hij heeft blijkbaar van zijn fouten geleerd. En nu moet Ziyech hem even een kans geven. Ik krijg bij hem het gevoel dat hij denkt dat alles om hem draait.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Renard heeft geen fout gemaakt,Ziyech kwam erachter dat hij zou banken tegen Ivoorkust,hij wilde niet banken ging die blesure faken,Renard wou voor fysieke spelers kiezen in de basis tegen die gorillas,Belhanda dus,daar begon het probleem,je moet keuze van trainer respecteren.hij is de trainer niet jij

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Renard heeft geen fout gemaakt,Ziyech kwam erachter dat hij zou banken tegen Ivoorkust,hij wilde niet banken ging die blesure faken,Renard wou voor fysieke spelers kiezen in de basis tegen die gorillas,Belhanda dus,daar begon het probleem,je moet keuze van trainer respecteren.hij is de trainer niet jij
    Ik heb het dan anders opgevat. Ik heb misschien ook ander nieuws gelezen en gehoord.