1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Uit islamitisch oogpunt is het essentieel dat men in tastbare goederen handelt. Waarschijnlijk is het handelen in cryptocurrency om deze reden niet toegestaan. Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij de woekerwinsten die worden gemaakt. Volgens mij is er ook een limiet voor de winst die gemaakt mag worden.

    Ik vind de vraag hoe hiermee om te gaan relevanter. Helemaal als crypto geen tijdelijke hype blijkt te zijn maar het toekomstige monetair systeem.
    een verzekering , een software , een dienst etc......dat zijn allemaal dingen die niet tastbaar zijn wil je zeggen dat al deze dingen haram zijn ? dit is echt een reden waarom deze ummah zo achterlijk blijft en nooit vooruit komt altijd dingen van de huidige tijd vergelijken met hoe het 1400 jaar geleden was , alsof je alleen een goede moslims kan zijn als je in een grot gaat leven zodra je mee gaat met moderne technologie dan ben je geen goede mosilm

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-12-2017

    De Bitcoin blijft voorlopig nog wel groeien, maar wie er geld in stopt moet er op voorbereid zijn dat de koers op een aantal plekken even een lelijke terugval krijgt. Pa sgeleden was dat te zien bij de grens van 15.000 dollar. Dan is er even een ‘scare’ en worden er massaal Bitcoins verkocht. Dat is niets bijzonders, en is gewoon het gevolg van het feit dat heel veel mensen denken ‘bij 15.000 dollar pak ik mijn winst’. Die terugval gaat ook komen bij 20.000, 25.000 enzovoort.

    Heel veel analytici zijn van mening dat de Bitcoin de 100.000 dollar vrij gemakkelijk kan halen. De reden daarvan is dat nog een lange tijd na nu steeds meer mensen in Bitcoin investeren en zo helpen om de koers op te drijven. En dat gaat goed tot rond de 100.000 dollar.

    De kans dat de koers ergens tussen de 90.000 en de 100.000 een enorme val naar beneden maakt is eigenlijk wel zeker. Op die hoogte krijg je de ultieme scare, omdat dan met de 100.000 in zicht ook een ultieme grens wordt bereikt. Wie tegen die tijd Bitcoins heeftmoet rond de 85.000 dollar verkopen, wachten op de koersval (en je hebt best kans dat de klap zo hard is dat die teruggaat naar rond de 20.000 dollar) en dan meteen weer kopen.

    Na de val klimt de koers weer, en gaat dan waarschijnlijk weer richting de 100.000 dollar. Wie nu Bitcoin heeft: absoluut vasthouden. De kans dat de koers doorschiet naar de 30.000 dollar begin 2018 is vrij groot. Dat is eenvoudig uit te leggen ook. Na de koersstijging van de afgelopen weken is de Bitcoin nu even een echte hype. Steeds meer mensen kopen en dat jaagt de koers op.

    Voor de goede orde: koop Bitcoin, en probeer niet om geld te verdienen aan CFD’s. Dat kan wel als je het risico aandurft (van 1.000 euro maak je makkelijk 20.000 euro, maar de kans is net zo groot dat je al je geld in recordtijd kwijt bent. CFD’s zijn alleen goed op de AEX en olie) maar spaargeld en CFD’s is een compleet foute combi.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Beste broeders. TRON (TRX) gaat booming. Vandaag bijna 100% gestegen. prijs staat nu op 0,02. Ik verwacht dat deze munt in 2018 gaat exploderen. Investeer 200 euro en koop een paar duizend. Je hebt toch niet veel te verliezen. Voor hetzelfde schiet deze munt door naar een paar euro.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Beste broeders. TRON (TRX) gaat booming. Vandaag bijna 100% gestegen. prijs staat nu op 0,02. Ik verwacht dat deze munt in 2018 gaat exploderen. Investeer 200 euro en koop een paar duizend. Je hebt toch niet veel te verliezen. Voor hetzelfde schiet deze munt door naar een paar euro.
    Welke wallet heb ik hiervoor nodig?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    120
    13-06-2016

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Beste broeders. TRON (TRX) gaat booming. Vandaag bijna 100% gestegen. prijs staat nu op 0,02. Ik verwacht dat deze munt in 2018 gaat exploderen. Investeer 200 euro en koop een paar duizend. Je hebt toch niet veel te verliezen. Voor hetzelfde schiet deze munt door naar een paar euro.
    Goeie tip! Is sinds jouw koopadvies wederom
    verdubbeld. Zit nu op 0,04 bijna.

    https://coinmarketcap.com/currencies/tron/

    Wat een volume wordt er verhandeld in
    die coin.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Welke wallet heb ik hiervoor nodig?
    Ik heb ze nog op binance staan op mijn account. Vraag lid Muwahid voor de zekerheid aangezien hij meer ervaring met binance heeft. Ik zou ook willen weten welke Wallet ik hiervoor nodig heb. Wellicht een myeatherwallet?

  7. #67
    Oude man

    Reacties
    832
    16-07-2001

    maken jullie wel winsten of staan jullie op verlies?
    Pas op voor trollen

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    welke altcoins zullen er mogelijk verdubbelen in waarde...dus waar kan je in investeren om snel geld te maken.

    suggesties? en waarom?

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Verge is in een week tijd met 1000% gestegen. Prognose is dat deze coin nog verder zal stijgen. Het is voornamelijk koffiedik kijken. Er zijn op dit moment veel altcoins in omloop. Sommige zullen het redden, andere weer niet. De meningen over de bitcoin bijvoorbeeld is tweeledig. Een kamp zegt dat de bitcoin zal stijgen tot over de ton. Het andere kamp zegt dat de bitcoin keihard zal crashen tot 1 euro. Deze beide kampen noemen zichzelf deskundigen op financieel economisch gebied. Alleen allah swt weet wat er gaat gebeuren in de toekomst.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    B3COIN in september nog op 2 dollar nu 0,000137 waard. Ruikt naar een SCAM.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    94
    26-12-2013

    kan je Reddcoin op Nano s ledge storten ?
    wil het namelijk veilig stellen

  12. #72
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Shami Bekijk reactie
    kan je Reddcoin op Nano s ledge storten ?
    wil het namelijk veilig stellen
    nee zie andere reactie.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Wat investeren de investeerders hier gemiddeld..wie kan er wat transpatantie geven..ik ben een nieuwe investeerder en wil graag weten wat gangbare bedragen zijn om te investeren.

    Dus graag de bedragen noemen en waarom..wat was je strategie?

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Wat investeren de investeerders hier gemiddeld..wie kan er wat transpatantie geven..ik ben een nieuwe investeerder en wil graag weten wat gangbare bedragen zijn om te investeren.

    Dus graag de bedragen noemen en waarom..wat was je strategie?
    Ik heb 45% btc. 25% aan ethereum en litecoin. De rest op upcoming projecten zoals cardano, icon, po.et

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Ik heb 45% btc. 25% aan ethereum en litecoin. De rest op upcoming projecten zoals cardano, icon, po.et

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Mooie coins, alleen twijfel ik tussen Cardano, ICON en TRON...

    Misschien alle 3 goede longterm