1. #21766
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik heb nieuwe hoofddoeken nodig. Welke stof vinden jullie het beste? Ik draag geen kapje dus ze mogen niet doorzichtig zijn. Ben die pashmina sjaals inmiddels beetje zat.

    Bsa7a aankoopjes. Leuke pakjes Asfoureh! Masha Allah je stijl is top. Hoe valt die blazer? Is tie over je heupen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik ben overgestapt op de wat grotere sjaals, niet doorzichtig wacht zal zo foto plaatsen.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  2. #21767
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Ik ben overgestapt op de wat grotere sjaals, niet doorzichtig wacht zal zo foto plaatsen.
    Isgoed ben benieuwd!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #21768
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik heb nieuwe hoofddoeken nodig. Welke stof vinden jullie het beste? Ik draag geen kapje dus ze mogen niet doorzichtig zijn. Ben die pashmina sjaals inmiddels beetje zat.

    Bsa7a aankoopjes. Leuke pakjes Asfoureh! Masha Allah je stijl is top. Hoe valt die blazer? Is tie over je heupen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik weet niet of je het goed kunt zien..

    Hijs wel wat dikker kga effe kijken of ik niet een andere foto heb.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  4. #21769
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    \

    Hier zie je het denk ik wel..
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  5. #21770
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Hahah dat is lief maar ben afgelopen 2 jaar beetje aangekomen hahaha en ja weet je wat t is ik heb 300 rokjes en helft kan ik niet meer aan, sommige rokjes zijn wit en zomers en ja ik kan moeilijk met een maillot aan doen hartje zomer whahaha illie.

    En ja kan nu niet alles aan kan ik je vertellen!
    Zal vast wel meevallen
    Rokjes is lastig met hoofddoek ja, draag er dan hoge laarzen onder.
    Maar draag zelden rokjes, meestal lang of maxijurken.

    Jaaa vind het vaak ook nog lastig hoor zo combineren met hijaab. Gooi wat inspiratie zou ik zeggen

  6. #21771
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik heb nieuwe hoofddoeken nodig. Welke stof vinden jullie het beste? Ik draag geen kapje dus ze mogen niet doorzichtig zijn. Ben die pashmina sjaals inmiddels beetje zat.

    Bsa7a aankoopjes. Leuke pakjes Asfoureh! Masha Allah je stijl is top. Hoe valt die blazer? Is tie over je heupen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Chifon toch wel, als het maar luchtig en soepel is. Waar haal jij ze meestal vandaan?

    Chokran! Ja vallen over de heupen!

  7. #21772
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Nee ik bedoel niet kort, dat heb ik nooit gedragen, altijd wel net over mn knie ben best lang en heb dat altijd wel meest classy lengte gevonden echt een uitvinding!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  8. #21773
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    \

    Hier zie je het denk ik wel..

    Erg mooi kleurtje en stofje ziet er goed uit!
    Waar shop jij ze?

  9. #21774
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Zal vast wel meevallen
    Rokjes is lastig met hoofddoek ja, draag er dan hoge laarzen onder.
    Maar draag zelden rokjes, meestal lang of maxijurken.

    Jaaa vind het vaak ook nog lastig hoor zo combineren met hijaab. Gooi wat inspiratie zou ik zeggen
    Geloof je me als ik zeg sinds ik hoofddoek draag heb ik bijna geen fotos meer gemaakt helemaal hahaha alleen 1 keer op een bruiloft en miss enkele keer etentje en dan had ik gewoon een abaya aan ofzo.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  10. #21775
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Erg mooi kleurtje en stofje ziet er goed uit!
    Waar shop jij ze?
    Ik heb deze stofjes van zowel hajarpaleis als van belgie antwerpen, zijn 175m lang en breedte is volgens mij wel normaal maar ik vind deze mooi omdat ze gewoon wat dikker zijn en ja ik heb iets met bepaalde stofjes, ik vind die dunne chiffon niks.. Deze zijn wel prijzig. 9 euro en in sommige winkels 10 euro pstuk.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  11. #21776
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Nee ik bedoel niet kort, dat heb ik nooit gedragen, altijd wel net over mn knie ben best lang en heb dat altijd wel meest classy lengte gevonden echt een uitvinding!
    Ja ja dat begreep ik ook.

  12. #21777
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    \

    Hier zie je het denk ik wel..
    Ahaaa jaa! Mooii masha Allah. Is het beetje chiffon achtig? Het lijkt glad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #21778
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Chifon toch wel, als het maar luchtig en soepel is. Waar haal jij ze meestal vandaan?

    Chokran! Ja vallen over de heupen!
    Ik haal ze meestal bij hajar paleis of op de markt in amsterdam west. Chiffon glijd zo erg. Tenminste bij mij.. misschien omdat ik geen spelden en kapje gebruik.

    Ohhh nice. Misschien morgen even kijken, leuk voor de zomer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #21779
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ahaaa jaa! Mooii masha Allah. Is het beetje chiffon achtig? Het lijkt glad.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    ik gebruik alleen een veiligheidsspeld, 1 verder niets, geen kapjes ofzo.. het is een dikkere stof, het voelt glad.. maar op je hoofd glijd het niet weg, tenminste bij mij niet en ik heb dat met veel hoofddoeken wel.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  15. #21780
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    ik gebruik alleen een veiligheidsspeld, 1 verder niets, geen kapjes ofzo.. het is een dikkere stof, het voelt glad.. maar op je hoofd glijd het niet weg, tenminste bij mij niet en ik heb dat met veel hoofddoeken wel.
    Ohoo, dan moet ik die echt proberen. Is er een labeltje aan ofzo? Dan kan ik die laten zien bij de winkel of opzoeken online.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk