1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    M6 = Judas
    Trump is jou leider kaffir .

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Would el ke7ba, ik veeg Trump en jou gezicht met de wc-vloer aan om vervolgens weer de vloer vies te maken door over jullie 2 heen te pissen.
    Hahaha laat me niet lachen jullie khawarij verkopen jullie reet binnen 1 miuut aan de yanks .

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Klopt de 'mo2mineen' waaronder jouw leiders M6 en MbS de echte originele moslims die kuffar nemen als vrienden en 'khawarij' kapot maken en Jaruzalem verkopen aan joden zijn de 'muwahideen'. Zij zijn de echte 'moslims' en zeker geen khawarij.
    Jullie de khawarij die geen 1 kogel op de zionisten heeft afgevuurd laat me niet lachen kharaji .

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Klopt M6 en MbS vuren alleen kogels af op de 'khawarij'. Aan joden geven ze hun kontje en Jaruzalem.

    Wist je dat je mensen rekruteert voor IS door dit soort slappe hypocriete argumenten te gebruiken?
    Wanneer hebben jullie khawarij 1 kogel afgevuurd op de zionisten noem de dag jalla .

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Dan moet je Liwa Al Quds en ex leden van de Al Qassem Brigade in de gaten houden die opereren in de Sinaii en Israëlische doelwitten regelmatig targetten samen met Egyptische targets. Bovendien mist IS een luchtmacht wat wel aanwezig is bij M6 en MbS. Sinds wanneer hebben zogenaamde moslims die strijdende moslims betichten van khawarij zijn ooit een kogel of raket afgevuurd hebben op Israël?

    Moeilijke he logische redeneren
    Ik heb het over jullie khwarij in de levant wat hebben jullie tegen isreal gedaan.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Je praat toch over IS en Sinaii hoor bij de Levant.

    Voor wie kom je eigenlijk op nu?
    Ik ben altijd voor de moslims .

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Als een moslim een zwaard tegen je keel houd weet ik zeker dat je ineens heel logisch kan redeneren a would el ke7ba.
    Dit is precies wat ik bedoel met de khwarij gelijk geweldadig tegenover de moslims en wilt ze gelijk vermoorden als ze het niet eens met je zijn

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Niemand gaat wat doen, en dat weten zij en daarom hebben zij schijt! Mensen moeten nu ook schijt hebben en ook niet praten maar gewoon doen. Maar dat gaat niet gebeuren, er gaat helemaal niks gebeuren. En die Abbas wil maar niet sterven zodat er voor de verandering iemand het stokje van hem overneemt, die WEL voor zijn volk op komt en niet op zijn rug ligt voor de Zionisten zoals Abbas dat al jaren doet!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  9. #39
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door marokko19960 Bekijk reactie
    Echt een man van t volk de koning. Die dikke mongool heeft al meer voor de islam gedaan dan dat jij ooit zult bereiken wss.
    Al die discotheken, shishalounges en bordelen in zijn land en jij beweert dat ie veel voor de Islam gedaan heeft?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    Is wel raar, Abbas ademt meer sigaretten in dan zuurstof per dag... en nog steeds leeft ie

    Militaire optie is de enige optie, dat is officieel gebleken sinds gisteren. Ze proberen het te sussen maar ondertussen boren ze ons vriendelijk door
    Iwa een ieder zal krijgen wat hem of haar toebehoort. Zij moeten die Abbas als eerste aanpakken!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    hij is idd heel erg zwak. Ik ben geen fan van 7amas vanwege hun vriendschap met de shitlijers maar die zijn niet bang om te vechten
    Indd, dat zijn de enige die gek genoeg zijn. Hoe dan ook, dit zal nog een staartje krijgen. Denk dat het er nog gekker en zieker aan toe zal gaan, ik hou echt mijn hart vast en ga nergens heen waar het druk is
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Het wordt dat M6 erkent dat zijn vader en land de grootste steunpilaren zijn geweest voor Israel.

    Vergeet niet dat Marokko in november 2016 tegen een Palestijnse staat heeft gestemd.