1. #65881
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Bsaha dames...heerlijk uiteten of zelfgemaakt...als het maar lekker en gezellig was.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #65882
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Wijnazijn is het zelfde als gewone azijn..Alle azijn word getrokken uit alcohol..Witte wijnazijn uit druiven en appelazijn uit appels en ga zo maar door.En daarom mag je wel alle azijn gebruiken..Zo heb ik het altijd meegekregen..maar allahoe a3lem.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    Ow oke goed om te weten. Heb t ook weleens gelezen maar wist niet zeker welke nou wel of niet.

    Overige dames tnx voor de tips, ik ga wel eea proberen en laat t dan ook weer weten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #65883
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Olifantje wat een heerlijkheden allemaal vooral je papa's tagine Allahoema barek!
    Wat een superleuk ding /arm waar al die deserts in zitten. Besaha oe raha
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #65884
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Rijst met kipdijfilet en daarbij nog wat kroepoek en pittige olijven en natuurlijk sambal erbij.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #65885
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Besaha dames
    Olifantje ooh ja wat heb je uit eindelijk gemaakt en meegenomen voor bezoek? Looks good jouw haren
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. #65886
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ik heb een keer de tip gekregen om een bakje amoniak in de oven te zetten en de deur dicht te doen en een raam in de keuken open. nachtje laten inweken. De bakplaten in een vuilniszak ook met een bakje amoniak en dan dichtknopen en in de tuin leggen ook een nachtje laten inwerken. In de ochtend ramen wijd open, deur van de oven opendoen en gelijk weggaan en keukendeur dicht doen 10 min laten luchten. dan kan je het er zo 123 vanaf vegen subhaanAllaah en is alles echt zonder echt te moeten boenen schoon. Zo ook met de vuilniszak. het zijn de dampen van dat spul waardoor allea loskomt. Let wel, die dampen zijn slecht voor je longen vandaar dat je het even laat luchten met de deur dicht.
    Ja goeie tip. Ik heb ik heb laatst mijn pandragers in een vuilniszak met amoniak (een paar uur). Ik had het resultaat niet verwacht. Alle aangekoekte vuiligheid was er vanaf of kon ik zo eraf halen zonder te boenen. Ze zagen eruit als nieuw!

  7. #65887
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Wat ziet het er allemaaal heerlijk uit dames , bdahtkoum.

    ik gebruik de groene spuitbus van kruidvat- ik zet de oven wat aan- spuit er helemaal op los en laat het goed intrekken tot de volgende dag. Mijn oven wordt net nieuw .


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  8. #65888
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    wat koken jullie vandaag dames? Hier heb ik zin in moussaka of gevulde aubergine innsha allah.......Moet kijken wat haalbaar is als ik weer thuis ben.

    kan niet wachten bijna vakantie.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  9. #65889
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb echt zin in rijst met groenten doorheen.
    Iemand echt een lekker recept ? (Soort paella maar dan vegetarisch)
    Trotse mama ♡♡

  10. #65890
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Tesliem weet niet of je er toevallig bent....hoelang duurt moussaka maken?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  11. #65891
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Beseha dames, zie weer lekkere gerechten voorbij komen. Vooral de zoetigheden....
    Dames, waar smaakt quinoa naar? Mijn gezin eet vandaag pasta met kip en roomsaus en voor mijzelf wil ik de pasta vervangen met
    quinoa. Hoeveel mag ik er dan van hebben? Probeer even wat kilos kwijt te raken Insha Allah.

    @praline en Freya, kom op dames laat het gaan.

  12. #65892
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    wat koken jullie vandaag dames? Hier heb ik zin in moussaka of gevulde aubergine innsha allah.......Moet kijken wat haalbaar is als ik weer thuis ben.

    kan niet wachten bijna vakantie.
    Ik heb ook aubergine thuis. Ik wil morgen turkse rijst met aubergine, courgette en kefta maken in shaa allah. Heeft iemand een goed recept of link van een site?

    Vandaag hoef ik niet te koken. Bissara uit de diepvries en gerookte makreel opwarmen. Oh ja en huisgemaakte brood van mijn moeder opwarmen .
    Die gerookte makreel bij een echte viswinkel is echt jammie.

  13. #65893
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ja goeie tip. Ik heb ik heb laatst mijn pandragers in een vuilniszak met amoniak (een paar uur). Ik had het resultaat niet verwacht. Alle aangekoekte vuiligheid was er vanaf of kon ik zo eraf halen zonder te boenen. Ze zagen eruit als nieuw!
    Ja ideaal! Het komt er inderdaad zo vanaf subhaanAllaah. Moet het binnenkort ook maar weer eens doen. Nu hoogzwanger en serieus nergens zin in haha.

  14. #65894
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik heb een zakje gehakt uit de vriezer gehaald. Denk dat ik nasi met rul gehakt ga maken. Satesaus erbij en omelet in reepjes. Denk het hoor.

  15. #65895
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Hoe noem je 'edjeft' in het Nederlands? Is dat suikerbiet?